Goed om te vermelden dat deze prijsklasse dan exclusief ¤0,50 toeristenbelasting isquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]* FutureFairytale blijft bewusteloos liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En excl. ontbijt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Goed om te vermelden dat deze prijsklasse dan exclusief ¤0,50 toeristenbelasting is
* golfer reanimeert FF even.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale blijft bewusteloos liggen
* Den_Haag FF wakker maakt met een emmertje waterquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale blijft bewusteloos liggen
In 2020 naar 66 en in 2025 naar 67.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
is die 67 jaar pensioen nou al officieel door? of is het nog steeds 65?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig hebben ze ook kamers. die zijn maar 295
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=1
leuk toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig hebben ze ook kamers. die zijn maar 295
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=1
Ik denk er ook nog met veel plezier aan terugquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Het is sowieso een belevenis om daar een keer te zijn geweest en het menu van het Zusje bevat een aantal onderdelen van het restaurant De Librije.
Dat restautant was destijds voor de groep van Fok! waarmee wij er geweest zijn een onvergetelijke ervaring en ik denk er nog vaak aan terug.
Ook aan het gezelschap overigens.
ik was de enige man tussen alleen maar vrouwen.![]()
Nog eens herbeleven?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk er ook nog met veel plezier aan terug
Mooie avond
5 gangen ontbijt ongeveer.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een heerlijkheden somt D_H allemaal op.
En dan ook nog eens ontbijt van x gangen?
Hadden jullie dit jezelf kado gedaan ?
* gaat naast FTT liggen.
Doet ze goedquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1640808
5 gangen ontbijt ongeveer.
Was voor mijn afstuderen van
Ja!quote:
Pen en Papier?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik wil ook nog wel eens afstuderen.
Wie weet wat ik dan van mijncadeau krijg.
Ik zwaai niet terug. Ikquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Slaap lekker sun
Ik ga morgen op de fiets naar het werk heb ik net besloten, voor het eerst dit jaar
Half 8 zorgen dat ik bij het pontje ben![]()
ik ging ook uit eten na mijn 'afstuderen'...bij de Chineesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
5 gangen ontbijt ongeveer.
Was voor mijn afstuderen van
dit was iets anders dan gewoon afstuderenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ging ook uit eten na mijn 'afstuderen'...bij de Chinees
overigens wel leuk en lekker maar staat beetje in contrast (beetje maar) met DH's cadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten! ik lig ook. wilde eigenlijk 20.30u liggen maar was blijkbaar niet streng genoeg voor mezelluf.quote:
Het was een passend kado, denk ik, passend bij de prestatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit was iets anders dan gewoon afstuderen
oh daaaar gaaaan we weerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit was iets anders dan gewoon afstuderen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef AnneX het volgende:
Zojuist een mailtje uit het verpleeghuis:
Lezen naar keuze:ik weet niet wat een oza bad is maar als je mam dat duidelijk aangeeft, dan idd eens kijken hoe het gaat zonder (en is er een alternatief?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
memoo hou je in meisquote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh daaaar gaaaan we weerwe weten t wel hoor dat je bij nyenrode cum laude of weet ik t wat bent afgestudeerd hoor, Je bent ge-wel-dig
kun je nu weer normaal doen?
tuurlijk is t n hele prestatie maar je hoeft het niet te blijven benadrukken om nog meer veren in je reet te krijgen
Wat een ietwat jaloersige indruk maak jij met deze opmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh daaaar gaaaan we weerwe weten t wel hoor dat je bij nyenrode cum laude of weet ik t wat bent afgestudeerd hoor, Je bent ge-wel-dig
tuurlijk is t n hele prestatie maar je hoeft het niet te blijven benadrukken om nog meer veren in je reet te krijgen
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
memoo hou je in meishoe was het chinese eten eigenlijk? die nasi met 2 dingen?
zozo en dat voor 6 euro nog wat? beter hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorry![]()
en was goed te doen, chinees stond ook in de top 100 van beste chinezen, op plek 24![]()
maar goed ik ga voor mn eigen zen en voor t hier uit de hand loopt mn bed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zozo en dat voor 6 euro nog wat? beter hoor
slaap lekker!ja 6.70 euor keuze uit nasi/bami/rijst "klein" bakje (2 volle borden) en keuze uit 2 gerechten, had babi pangang en kip poy nog iets ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is hier 12 euro.... mazzelaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja 6.70 euor keuze uit nasi/bami/rijst "klein" bakje (2 volle borden) en keuze uit 2 gerechten, had babi pangang en kip poy nog iets ofzo
speciaal 1 persoons studentenmenuquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is hier 12 euro.... mazzelaar
Kind, relax en FOK! je niet zo op. Hij heeft zich uit de naad gewerkt/geleerd en daar mag ie best blij mee zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorry![]()
maar goed ik ga voor mn eigen zen en voor t hier uit de hand loopt mn bed in
blij mee zijn of je opscheppen en beter voelen dan anderen is een heel groot verschil, maar goed ik ben dan ook meer van het type doe maar normaal, dan doe je gek genoeg, misschien moeten we gewoon ff in de OP zetten dat ie is afgestudeerd aan nijenrode en geweldig is hoeft ie t niet bij elke scheet te roepen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, relax en FOK! je niet zo op. Hij heeft zich uit de naad gewerkt/geleerd en daar mag ie best blij mee zijn.
Oh wensen we alleen FF welterusten?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*vooruit dan maar*quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh wensen we alleen FF welterusten?
*mezelf naar bed schopt, nu echt*
Je vliegt hier wel lekker uit de bocht mevrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
blij mee zijn of je opscheppen en beter voelen dan anderen is een heel groot verschil, maar goed ik ben dan ook meer van het type doe maar normaal, dan doe je gek genoeg, misschien moeten we gewoon ff in de OP zetten dat ie is afgestudeerd aan nijenrode en geweldig is hoeft ie t niet bij elke scheet te roepen.
zoek een hobby. ik ga slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
blij mee zijn of je opscheppen en beter voelen dan anderen is een heel groot verschil, maar goed ik ben dan ook meer van het type doe maar normaal, dan doe je gek genoeg, misschien moeten we gewoon ff in de OP zetten dat ie is afgestudeerd aan nijenrode en geweldig is hoeft ie t niet bij elke scheet te roepen.
tis zoals ik t ervaar/zie, mijn mening dus, geen zin in een rel verder ofzo maar moest mn ei ff kwijtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb DH nou nog nooit als 'opschepperig' ervaren, eerlijk gezegd. Wel als keihard studerend en werkend. Maar goed, misschien ben ik niet objectief of zo
Met muziek of alleen heel veel gekwebbel? Vervelend zeg als je wilt slapen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik lig in bed, maar ze zitten buiten nog op dakterrasff afwachten anders oordopjes maar opzoeken
beiden, en tis nogal gehorig, morgen is huisfeest op dakterras, vergeten in te vullen of ik wel/niet kom, morgen maar ff kijken, een hele delegatie ken ik alleen niet van hier en die zijn allemaal van de disputen, dit wordt ook door de mensen van 1 dispuut georganiseerd die hier allemaal wonen, toevallig. Begreep al van mn nieuwe buurvrouw die tegelijk met nog 2 vriendinnen hier een kamer heeft dat de ontmoeting met die lui zo ging:quote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met muziek of alleen heel veel gekwebbel? Vervelend zeg als je wilt slapen.
ja dat was ook het plan alleen is het thema iets van maagdelijk wit, en als ik iets niet heb, is het witte kledingquote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
zijn het ballen?
Ik zou gewoon even gaan kijken
Eva-kostuum? Als je net zo wit bent als ik dan succes gegarandeerdquote:Op woensdag 20 april 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat was ook het plan alleen is het thema iets van maagdelijk wit, en als ik iets niet heb, is het witte kleding
en ja t zijn best wel balletjes, en ik ben met mn 23 redelijk oud, dus ball;etjes van net 20 zeg maar
nouja ik ben juist een beetje bang dat ik me te oud voel voor die studentikoze onzin van morgen ) ze willen nog weleens naar beneden gaan pissen en die ongein als ze stomdronken zijn, anderzijds is het juist een moment om te socializen en niet meteen door de groep als buitenstaander te worden gezien om het zo maar te zeggen en slapen wordt toch niks, denk dat ik uit mn bed stuiterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eva-kostuum? Als je net zo wit bent als ik dan succes gegarandeerd
Weet je, er komt een moment dat je je echt te oud voelt voor studentikoze onzin. Ik dacht ook dat dat niet kon, maar ben er al jįren geleden tegen aan gelopen
Azie is niet mijn favoriete gebied om naar toe te reizen eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lekker!!!!!!
Aanrader ook als vakantieland
gewoon doenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Azie is niet mijn favoriete gebied om naar toe te reizen eigenlijk
Neuhquote:
Ik heb de verlenging niet bekeken, want Masterchef moest er nog even door gejast worden, maar ik heb de teleurstellende uitslag gezien.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef borisz het volgende:
Na 18 jaar is de Spaanse beker weer in koninklijke handen.
En je kreeg een vet groot aquariumquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb mezelf maar een flesje whisky cadeau gedaan toen ik afgestudeerd was![]()
QFT. Blijkbaar is het een andere open zenuw, maar om dat nu exclusief op D_H af te reageren...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vliegt hier wel lekker uit de bocht mevrouw
Maar niet voor lang, aangezien Ramos dat ding tijdens hun zegeritje heeft laten vallen, waarna ze er met de bus overheen zijn gereden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef borisz het volgende:
Na 18 jaar is de Spaanse beker weer in koninklijke handen.
Werk ze!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgenwerkdipje. Moet weer ff volhouden tot het weer wegzakt want het is nu weer gedachtes (aan baas) mee naar bed en ik sta er mee op, net als in januari. Zal ook combi zijn met mn app. Nou '
' op en gewoon mn ding doen. Werkse iedereen!
Nijenrode is een beetje als het merk Apple...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
Apple heeft wel hetzelfde effect op haar jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Physics het volgende:
[..]
Nijenrode is een beetje als het merk Apple...![]()
Je bent wel gefrustreerd zeg
Ik heb gister die Limited Edition gescoord. Vanavond eens proberenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apple heeft wel hetzelfde effect op haar ja.
Vanaf hoe laat mogen we weer zeuren of je een beslissing hebt gemaakt?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik dan vandaag misschien een akkoord bereiken met de potentiele nieuwe baas?Zou wel tof zijn he
Jaaaa, dat zou reuze tof zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik dan vandaag misschien een akkoord bereiken met de potentiele nieuwe baas?Zou wel tof zijn he
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Had hij het in je dromen nog over Nyenrode?
Gisteren ging mijn droom deels over jou, had Anna dat al gezegd?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Had hij het in je dromen nog over Nyenrode?
Ik heb de beslissing al genomenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat mogen we weer zeuren of je een beslissing hebt gemaakt?
Nee?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren ging mijn droom deels over jou, had Anna dat al gezegd?
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar niet voor lang, aangezien Ramos dat ding tijdens hun zegeritje heeft laten vallen, waarna ze er met de bus overheen zijn gereden.Van die beker is nu weinig meer over.
Het ging over DnD en ik moest iedereen bellen! Maar om te kunnen bellen moest ik wel de namen weten, anders kan je iemand niet bellen. Maar ik kon gewoon domweg alleen maar op jouw naam komen. Elke keer als ik overnieuw begon met de namen te herinneren: alleen jouw naamquote:
Dat sowieso! We hadden het gisteren al over iedereen optrommelen voor een bbq oid. En dat we gewoon te ver bij elkaar vandaan wonenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt mij te lang niet gezien, dat is duidelijk.
Whiskymeet?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het optrommelen moet wel lukken denk ik. De moeilijkheid is meer of er genoeg mensen zijn die daadwerkelijk zo lang vooruit een afspraak kunnen plannen ( zoals mijzelf![]()
).
Het is wel een tof idee.
Misschien moeten we een keer korte termijn denken ipv maanden van te voren plannen zoals we meestal deden.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het optrommelen moet wel lukken denk ik. De moeilijkheid is meer of er genoeg mensen zijn die daadwerkelijk zo lang vooruit een afspraak kunnen plannen ( zoals mijzelf![]()
).
Het is wel een tof idee.
Ohja, die hadden we ook nogquote:
Dit is belangrijkerquote:
Werkt waarschijnlijk beter jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we een keer korte termijn denken ipv maanden van te voren plannen zoals we meestal deden.
Ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is belangrijkerDit zijn allemaal oude vrienden
Hele weekendenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ongeveer net zo lang denk ik. Maar Isa heb ik wél véél vaker gezien...
Maar ik heb goeie browniesquote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ongeveer net zo lang denk ik. Maar Isa heb ik wél véél vaker gezien...
Die zie ik inmiddels 1x in de 1.5 weekquote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik was sowieso ook vaak bij Vork, maar die heb ik al in geen eeuwigheid meer gezien
DnD meets en etenquote:
Ok, ok.... Baas boven baasquote:
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Die zie ik inmiddels 1x in de 1.5 week.
je staat ook vroeg opquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Werk ze!![]()
En tuurlijk ben je wel lief, ik ben gewoon vroeg moe!
Dat zou je ook zeker kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb vannacht over DH gedroomdEcht
Zoals het de gewoonte is bij dromen was het vaag en vreemd, maar ik kan me nog herinneren dat ik reuze goed met zijn vriendin overweg kon
lol! Och hemel, het dr Oetker thema!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ah ja, de thema weekenden. Hoewel het mooiste thema nog altijd het Dr. Oetker thema blijft.
Dat is helemaal niet raar; de opleiding barst van de vrouwen en amper mannen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Dat zou je ook zeker kunnen
Stond trouwens leuk artikel in AD gister dat er steeds meer vrouwelijke artsen zijn. gelezen?
Lidl-themaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Och hemel, het dr Oetker thema!
En dan hadden we het thema Rood (dag van de arbeid), bananenthema, middeleeuws thema, gezondheidsfreakthema....
Meestal is ze dat wel. Behalve als ze werk/vakantiestress heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar; de opleiding barst van de vrouwen en amper mannen.
Als ze zo leuk en lief en aardig als in mijn droom was dan zeker
Oh ja! Met hertenbiefstuk of zoquote:
Ik wilde alleen gezellig doen, maar denk dat onze lieve Chinees wil dnd'enquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, zonde dat die niet meer toegankelijk is. Er stonden wel erg mooie topics in zo nu en dan. Maar goed, wilde jij weer D&Den of alleen het gezellig doen?
Ik kan volgend weekendquote:
Volgend weekend is het toch ook koninginnedag?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Volgend weekend weet ik niet zeker. Sowieso gaan wij de 29ste in ondertrouw. En waarschijnlijk onze eerste dansles.
21-22 mei moet lukken. 7-8 mei ook.
Ik overleg het nog wel even met Anna.
Jullie zijn beroemd! Leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
En we staan in de krant
Zeg, zou jij niet nog een keer langs komen?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan volgend weekend
30 april - 1 mei
7 - 8 mei
14 - 15 mei (dan de 15e wel nachtdienst)
21 - 22 mei
Geloof dat ik wel kan in mei
Ja, met Lein en aangezien onze gezamenlijke roosters in mei een ramp waren dachten we toch aan juni?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, zou jij niet nog een keer langs komen?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
En we staan in de krant
En jouw bijdrage is relevant omdat je ook in de CUL SC post? Nee dus, je komt alleen memo een veeg uit de pan geven. Geen goede binnenkomer, vriend.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Physics het volgende:
Nijenrode is een beetje als het merk Apple...![]()
Je bent wel gefrustreerd zeg
Goedemorgen Leinquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
En jouw bijdrage is relevant omdat je ook in de CUL SC post? Nee dus, je komt alleen memo een veeg uit de pan geven. Geen goede binnenkomer, vriend.
Echt waar? Leuk haha!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
Het is secr. dag, dus kussen bloemen chocola hier
Gaat m niet worden Isa, salaris is nog niet gestort en ik kan niet even 40 euro missen. Je mag het wel voorschieten, dan betaal ik het je volgende week terugquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen LeinIk heb je nodig als lvl 85 mage....op Auchindoun
Ah okquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met Lein en aangezien onze gezamenlijke roosters in mei een ramp waren dachten we toch aan juni?
Op de dag van de zorg krijgen we altijd een prulletje en een stuk fruit. En mensen die niet in de zorg werken krijgen dat ook. Lekker waardeloos dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons willen ze geen secretaresse genoemd worden (maar supportquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Den_Haag op 21-04-2011 10:23:09 ]
Het was ook een beetje een grapjequote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Gaat m niet worden Isa, salaris is nog niet gestort en ik kan niet even 40 euro missen. Je mag het wel voorschieten, dan betaal ik het je volgende week terug
Oh, dus volgens jullie ben ik ook secretaresse. Officieel Software Engineer, onofficieel ben ik: systeembeheerder, support, helpdesk, programmeur en toilet schrobberquote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij ons willen ze geen secretaresse genoemd worden (maar support) dus ze krijgen lekker niks.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij ons willen ze geen secretaresse genoemd worden (maar support) dus ze krijgen lekker niks.
Apart......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet interessant en egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
En hoe heten de mensen die dat dan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Apart......
Niet interessant en egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je wel.....samenwonen = meer sex = afvallen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik vond het ook nogal vreemd dat ze je gaan ' feliciteren 'quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Op de dag van de zorg krijgen we altijd een prulletje en een stuk fruit. En mensen die niet in de zorg werken krijgen dat ook. Lekker waardeloos dus.
Niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
@P dat is het volgens mij nog niet helemaal hoor
Oh nou dan nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Het was ook een beetje een grapjeDaarbij wilde ik dat je me door dungeons heen sleept en dat lijkt me eerlijk gezegd megasaai
(En Mala is ook nog gewoon op Haomarush)
haha écht waar ?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar niet voor lang, aangezien Ramos dat ding tijdens hun zegeritje heeft laten vallen, waarna ze er met de bus overheen zijn gereden.Van die beker is nu weinig meer over.
De consultants (ik mag het dus zelf doen).quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoe heten de mensen die dat dan doen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dus volgens jullie ben ik ook secretaresse. Officieel Software Engineer, onofficieel ben ik: systeembeheerder, support, helpdesk, programmeur en toilet schrobber
Ik wil mijn bloemetje
Leuk Annie en Anna : het gaat dus echt gebeuren... als het in de krant staat.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
En we staan in de krant
jaa, ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein en Kaas,
kan er een linkje vanaf van jullie nieuwe huis . Misschien per pm?
Ben je nogen
leuk toch, zo'n attentie? Bloemen altijd fijn, chocola altijd lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
Zo de eerste lichting huis-linkjes is verstuurdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein en Kaas,
kan er een linkje vanaf van jullie nieuwe huis . Misschien per pm?
Ben je nogen
Laat de tweede lichting maar komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo de eerste lichting huis-linkjes is verstuurd
had je genoeg?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
cakejes werden gewaardeerd!!!!! *happy*
Nu aan den studie
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat de tweede lichting maar komen.
tof huis zeg! maar die slaapkamer, ongelooflijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb DM's gestuurdHopelijk is dat goed
Ruim huis ! met groots uitzicht.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het woongedeelte kijkt uit op de Erasmusbrug en de Laan op Zuid. Het huiskamerbrede balkon is ook op het zuiden. En de master bedroom is HUGE. Kaas gaat nu naar de stad om kopieėn van onze ID bewijzen in te leveren bij de makelaarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is de lichtinval in de woonkamer, Lein? Lastig te zien op de foto's. Op het zuiden?
Waarschijnlijk wel ja. Als we wat meer info hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef AnneX het volgende:
Ruim huis ! met groots uitzicht.
Zo'n opklapbed hadden wij vroeger thuis ook.
Leuk hoor : plannen maken en shoppen.
Komt er een K&W topic?
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Apart......
Niet interessant en egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedzo
Stiekem doe je er wel wat voor he, maar niet bewust
Confidence through competence
Geen cent spijtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Haaa, mooi zo.Zeker ook geen spijt meer dat dat eerste huisje die iets te duur was niet doorgegaan was?
Das waar, maar ben er vooral minder mee bezig in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]goedzo
Stiekem doe je er wel wat voor he, maar niet bewust
Welk specialisme? Verplicht promoveren wordt dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was weer stresstijd voor de basisartsen, er worden per jaar slechts 5 arts-assistenten hier in het zuidelijk deel van Nederland aangenomen voor de opleiding tot specialist (34 in totaal in heel Nederland) en er is meer aanbod. Dus lekker snoeien in de sollicitaties.
En ik word genegeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De meeste mensen die vragen krijgen een linke. Jij ook hoor
Jaquote:
ga je naar buiten ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga even kijken hoe het in de alternatieve realiteit is. Tot later
mag ik ook een linkje?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben ook benieuwd naar t huis van leinkaas maar zit mobiel nu
Steerke, social deal vam vandaag, is dat wat? :p
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
What's new:
Teletekst:
Er is veel mis met de hygiėne in
verpleeghuizen.Dat blijkt uit onderzoek
van de Consumentenbond.In 40 procent
van de 37 onderzochte instellingen was
de hygiėne beneden peil.
In de verpleeghuizen plakken vloeren,
hangt een urinelucht en zijn medicijnen
over de datum.Het personeel wast zijn
handen niet goed en washandjes met
ontlasting gaan bij de gewone was.
Branchevereniging Actiz trekt zich de
kritiek aan.Actiz denkt dat de oorzaak
van de slechte hygiėne ligt in gebrek
aan aandacht en onvoldoende scholing.
Ook wordt er vaak voorrang gegeven aan
de zorg aan het bed,zegt Actiz.
Ik weet het. Het is al jaren zo en er verandert ook steeds niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
Helaas...nog niets gehoordquote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?
Komt vast wel goed.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
zo duur is t niet als je ziet wat je ervoor krijgt hoor
en snobbistisch kan best leuk zijn voor n keertje
quote:
want sop is te duur?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
dat ja.. Net weer lekker gelunched, was druk op t terras van de macquote:
Eh ja, die professionele meuk is behoorlijk aan de prijs om alles echt klinisch schoon te krijgen. Het is een makkelijke bezuinigingspost en helaas bezuinigen ze daar dus ook op.quote:
Ben je al aan het klussen geslagen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja.. Net weer lekker gelunched, was druk op t terras van de maclekker veel garnalen met chilisaus
ja echt zo duur? Hmm dan kunnen ze met doekje droog vegen ook wel laten, maakt toch niet meer uit danquote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh ja, die professionele meuk is behoorlijk aan de prijs om alles echt klinisch schoon te krijgen. Het is een makkelijke bezuinigingspost en helaas bezuinigen ze daar dus ook op.
nee morgen naar kringloop. Verwachting; eind vlg week beginnen met verven. Moet nog energieleverancier uitkiezen. Hoor dat Nuon meest gangbare is bij de huurders.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je al aan het klussen geslagen?
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee morgen naar kringloop. Verwachting; eind vlg week beginnen met verven. Moet nog energieleverancier uitkiezen. Hoor dat Nuon meest gangbare is bij de huurders.
staat de kassa buiten?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje rood geworden op mijn werk.
Morgen maar echt zonnebrandcreme gaan kopen
wat hebben zij voor val gemaakt?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heet.
Of alle andere 'Ik zeg DOEN!' aanbieders.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heet.
Heb de SPF 50 van Garnier gekocht (ongeparfumeerd), deze week is 2 halen 1 betalen bij Etos.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is mijn andere bijbaantje
Het overblijven op een school
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
Goed vergelijken en niet puur naar hun berekeningen staren
Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar zijn juist 1 van de duurstequote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat hebben zij voor val gemaakt?
dankje! Energie Direct dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Handige site ervoor is o.a. http://www.energieleveranciers.nl/
Komt Energie Direct inderdaad als voordelig uit.
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokalequote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
collega zegt energie direct. Ik ga morgen thuis die en nuon bekijken dan.
beetje Albert Heyn van de energie dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar zijn juist 1 van de duurste.
wat is er zoveel beter aan groene stroom? Goedkoper ook? En niet gelezen, maar dichstbijzijnde zit in Alphenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokale
stroom - gas provider.
Verder is het peanuts voor de eenzame particulier, want energiebelasting etc. is hoog en overal hetzelfde.
Tevens kun je bij Un.Cons. ook een aardige benzine korting verdienen.
En een goedkoper gsm abonnement.![]()
En kreeg je mee dat de dichtsbijzinde Kringloop in de buurt van Wassenaar in Voorschoten is.
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beetje Albert Heyn van de energie dus
De meesten leveren tegenwoordig groene stroom.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokale
stroom - gas provider.
Verder is het peanuts voor de eenzame particulier, want energiebelasting etc. is hoog en overal hetzelfde.
Tevens kun je bij Un.Cons. ook een aardige benzine korting verdienen.
En een goedkoper gsm abonnement.![]()
En kreeg je mee dat de dichtsbijzinde Kringloop in de buurt van Wassenaar in Voorschoten is.
Jup Euroshopper is juist goedkoop en vaak nog redelijk acceptabel voer. Ze doen soms niet eens onder voor de Lidl & Aldi.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.
Ik kijk puur naar de eigen-merk en de a-merk artikelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup Euroshopper is juist goedkoop en vaak nog redelijk acceptabel voer. Ze doen soms niet eens onder voor de Lidl & Aldi.
Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er zoveel beter aan groene stroom? Goedkoper ook? En niet gelezen, maar dichstbijzijnde zit in Alphen
APPLE IS WEL BETERRR.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
A-merk hoeft per definitie niet beter te zijn.
PVV zal het daar niet me eens zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
En een belasting op milieuonvriendelijk opgewekte vorm van energie juich ik alleen maar toe trouwens.
Jammer dat er hier geen etos zitquote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de SPF 50 van Garnier gekocht (ongeparfumeerd), deze week is 2 halen 1 betalen bij Etos.
ooh zo bedoel je, bij n rijke plaats. Krijg zoveel plaatsen te horen, dan rij ik straks NL door... En niet alles past in autoquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.
Maak een overzicht - een plan! zoiets als Isa eerder postte.
2011: wat is er beter aan "groene stroom" ? Milieu misschien?
Dichtsbijzijnde kringloop in de buurt van zg. dure plaats Wassenaar.
vgl. Heemstede - Laren - Blaricum - wat Krakke aanraadde.
Atoomstroom FTWquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niets. Het is zelfs duurder. Energie is domweg gezegd gewoon energie. Het gaat puur om het opwekken. Grijze stroom is niet of nauwelijks milieu vriendelijk opgewekt. Groene stroom is het wel, maar dat verschilt per maatschappij. Meestal zorgen ze voor een percentage milieuvriendelijk opgewekte energie en een percentage niet milieuvriendelijke energie om de kosten te drukken. Greenchoice garandeert 100% groene stroom, Eneco weet ik niet en van de rest ook niet.
Dan heb je nog de keuze of je puur 100% kern energie wilt of niet. Het is puur hoe je er zelf tegen aan kijkt en wat je er voor over hebt.
Feit blijft dat al die berekeningen erg leuk zijn op zo'n site, maar je hebt je energie verbruik zelf in de hand. Energie zuinige apparatuur en vooral bewust zijn dat alles energie verbruikt.
Fukushima is het helemaal met je eens.quote:
Maar geen CO2quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Fukushima is het helemaal met je eens.
Zullen we niet eerst eens de subsidies op groene stroom (zowel voor bouw als productie) afschaffen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Het kan best zijn dat ze in de toekomst een hogere belasting gaan heffen op milieuvriendelijk opgewekte energievormen. Voor die 0.05 cent meer (ofzo) dat het kost zal het mij werkelijk weinig interesseren.
En een belasting op milieuonvriendelijk opgewekte vorm van energie juich ik alleen maar toe trouwens.
Welke kleur?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn haartjes worden geverfd op kapperscollege, kijken wat t wordt
Wist niet dat die er op zitten. Maar goed, maakt ook niet uit. Behalve dat half Nederland gaat schreeuwen dat energieprijzen omhoog gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zullen we niet eerst eens de subsidies op groene stroom (zowel voor bouw als productie) afschaffen?
Dan is je groene stroom wel wat meer dan 0.05 cent duurder.
Ooit was Ah wel de duurste en dat is blijven hangen bij veel mensen. Nu is dat absoluut niet meer het geval! De duurste is nu geloof ik Super-De Boerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
A-merk hoeft per definitie niet beter te zijn.
bruinig, hopelijk is t strals gewoon weer 1 egale kleur ipv uitgroei en verschillende kleuren.quote:
De Consumentenbond test om de zoveel maanden de prijzen van Supermarkten.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit was Ah wel de duurste en dat is blijven hangen bij veel mensen. Nu is dat absoluut niet meer het geval! De duurste is nu geloof ik Super-De Boer
Heel heel heel veel. Bij de bouw alleen al gaat het om tientallen miljoenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wist niet dat die er op zitten. Maar goed, maakt ook niet uit. Behalve dat half Nederland gaat schreeuwen dat energieprijzen omhoog gaan.
Dan is kernenergie een perfect alternatief. Fossiele brandstoffen raken op, duurzame energie opwekken is te duur voor dezelfde schaal. Blijft maar 1 ding overquote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heel heel heel veel. Bij de bouw alleen al gaat het om tientallen miljoenen.
Maar dat is alleen voor 'leuke' spullen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.
Maak een overzicht - een plan! zoiets als Isa eerder postte.
2011: wat is er beter aan "groene stroom" ? Milieu misschien?
Dichtsbijzijnde kringloop in de buurt van zg. dure plaats Wassenaar.
vgl. Heemstede - Laren - Blaricum - wat Krakke aanraadde.
Ik zeg: DOEN!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tenzij wij kernfusie ooit stabiel gaan krijgen.
Halen we denk ik niet meer in dit leven, of nog netquote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN!
Daar mag van mij best wel 5 miljard per jaar in. Zijn wij de eerste die dat hebbenNieuwe gouden eeuw
Ze zijn er al mee bezig, alleen het stabiel krijgen is nog wat problematisch. Mocht het lukken kan je met 2 centrales zo ongeveer half Europa voorzienquote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Halen we denk ik niet meer in dit leven, of nog net
Ik denk, ben er van overtuigd zelfs, dat wanneer je echt wilt (tegen elke prijs) het binnen 15 jaar gereed kan hebben. Maar dat kost veel geld en energie om de juiste wetenschappers bij elkaar te krijgen. Maar het kan wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Halen we denk ik niet meer in dit leven, of nog net
Ze hebben ook mensen in de ruimte gekregen in 10 jaar. Het lijkt me idd een kwestie van resources en prioriteitenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik denk, ben er van overtuigd zelfs, dat wanneer je echt wilt (tegen elke prijs) het binnen 15 jaar gereed kan hebben. Maar dat kost veel geld en energie om de juiste wetenschappers bij elkaar te krijgen. Maar het kan wel.
Zolang er nog genoeg fossiele brandstoffen zijn zal er nog geen haan naar kraaien. Zodra er een merkbaar tekort gaat komen, zullen ze toch wel achter hun oren gaan krabben.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik denk, ben er van overtuigd zelfs, dat wanneer je echt wilt (tegen elke prijs) het binnen 15 jaar gereed kan hebben. Maar dat kost veel geld en energie om de juiste wetenschappers bij elkaar te krijgen. Maar het kan wel.
15 jaar lang 5 miljard in kernfusie pompen klinkt voor mij als een regelrechte nachtmerrie. Waar moet die 15 keer 5 miljard vandaan komen?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zeg: DOEN!
Daar mag van mij best wel 5 miljard per jaar in. Zijn wij de eerste die dat hebbenNieuwe gouden eeuw
Bezuinigingen in de gezondheidszorg natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
15 jaar lang 5 miljard in kernfusie pompen klinkt voor mij als een regelrechte nachtmerrie. Waar moet die 15 keer 5 miljard vandaan komen?
Het is een grotere nachtmerrie als de verslaving aan fossiele brandstoffen niet verholpen wordt op lange termijn. Als je nu niet iets gaat doen, ben je gewoon te laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
15 jaar lang 5 miljard in kernfusie pompen klinkt voor mij als een regelrechte nachtmerrie. Waar moet die 15 keer 5 miljard vandaan komen?
Maar da's het probleem: economisch is het niet haalbaar op zo'n korte termijn. Iedereen en alles zou dan op een houtje moeten bijten 15 jaar lang, en dat krijg je nooit voor mekaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Belasting verder verhogen, HRA afschaffen en iedereen aan de voedselpaketten. De rest van je salaris wat overblijft gaat naar de overheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar da's het probleem: economisch is het niet haalbaar op zo'n korte termijn. Iedereen en alles zou dan op een houtje moeten bijten 15 jaar lang, en dat krijg je nooit voor mekaar.
en daar gaat het dus in de politiek op mis. Er zullen pijnlijke keuzes gemaakt moeten worden, en dat doet men liever niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daar profiteren wij nu van. Zonder de ruimtevaart zaten wij hier niet te praten met elkaar. Of zou er uberhaupt niet zo'n snelle vooruitgang zijn geweest de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en daar gaat het dus in de politiek op mis. Er zullen pijnlijke keuzes gemaakt moeten worden, en dat doet men liever niet.
Maar soms wel (zie de post van P). Kostte enorm veel geld maar het resultaat was er
En bakten we aangekoekte eitjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daar profiteren wij nu van. Zonder de ruimtevaart zaten wij hier niet te praten met elkaar.
Vergeet ook het gemak van klitteband nietquote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En bakten we aangekoekte eitjes.
Het wordt nu ook op internationaal niveau aangepakt. Dus geen reden om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het handiger is als zo'n energieprobleem internationaal wordt aangepakt. Iedereen gaat tegen dit probleem aanlopen nl. dus waarom op nationaal niveau allemaal hetzelfde wiel uitvinden
Heel goedquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt nu ook op internationaal niveau aangepakt. Dus geen reden om je zorgen over te maken.
Of geen subsidies meer, bij uitkering gedwongen aan het werk, geen pluche-banen meer en onnodige raden (HBO-raad, waterschappen etc), iets hogere internationale vennootbelasting (scheelt al 1 miljard per jaar), belasting op woningcorperaties. 5 miljard is makkelijk gevondenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Belasting verder verhogen, HRA afschaffen en iedereen aan de voedselpaketten. De rest van je salaris wat overblijft gaat naar de overheid.
[/communist]
Die was ik wel vergeten, ik dacht wel aan het onmisbare gemak van WD 40.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergeet ook het gemak van klitteband niet
Ja, ik ben de communistische Sovjet Unie nog elke dag dankbaar daarvoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
En daar profiteren wij nu van. Zonder de ruimtevaart zaten wij hier niet te praten met elkaar. Of zou er uberhaupt niet zo'n snelle vooruitgang zijn geweest de afgelopen jaren.
Alleen staat internationaal meestal voor: Er zal niks gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt nu ook op internationaal niveau aangepakt. Dus geen reden om je zorgen over te maken.
Het komt erop neer dat wederom de burgers genaaid worden want de bedrijven rekenen dat gewoon allemaal doorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Of geen subsidies meer, bij uitkering gedwongen aan het werk, geen pluche-banen meer en onnodige raden (HBO-raad, waterschappen etc), iets hogere internationale vennootbelasting (scheelt al 1 miljard per jaar), belasting op woningcorperaties. 5 miljard is makkelijk gevonden
Ik dacht meer aan het afpakken van subsidies voor onderzoek in de trant van het kijken naar het paargedrag van de Zimbabwaanse stokpaardooievaar ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Of geen subsidies meer, bij uitkering gedwongen aan het werk, geen pluche-banen meer en onnodige raden (HBO-raad, waterschappen etc), iets hogere internationale vennootbelasting (scheelt al 1 miljard per jaar), belasting op woningcorperaties. 5 miljard is makkelijk gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |