Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er zoveel beter aan groene stroom? Goedkoper ook? En niet gelezen, maar dichstbijzijnde zit in Alphen
APPLE IS WEL BETERRR.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
A-merk hoeft per definitie niet beter te zijn.
PVV zal het daar niet me eens zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
En een belasting op milieuonvriendelijk opgewekte vorm van energie juich ik alleen maar toe trouwens.
Jammer dat er hier geen etos zitquote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de SPF 50 van Garnier gekocht (ongeparfumeerd), deze week is 2 halen 1 betalen bij Etos.
ooh zo bedoel je, bij n rijke plaats. Krijg zoveel plaatsen te horen, dan rij ik straks NL door... En niet alles past in autoquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.
Maak een overzicht - een plan! zoiets als Isa eerder postte.
2011: wat is er beter aan "groene stroom" ? Milieu misschien?
Dichtsbijzijnde kringloop in de buurt van zg. dure plaats Wassenaar.
vgl. Heemstede - Laren - Blaricum - wat Krakke aanraadde.
Atoomstroom FTWquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
Niets. Het is zelfs duurder. Energie is domweg gezegd gewoon energie. Het gaat puur om het opwekken. Grijze stroom is niet of nauwelijks milieu vriendelijk opgewekt. Groene stroom is het wel, maar dat verschilt per maatschappij. Meestal zorgen ze voor een percentage milieuvriendelijk opgewekte energie en een percentage niet milieuvriendelijke energie om de kosten te drukken. Greenchoice garandeert 100% groene stroom, Eneco weet ik niet en van de rest ook niet.
Dan heb je nog de keuze of je puur 100% kern energie wilt of niet. Het is puur hoe je er zelf tegen aan kijkt en wat je er voor over hebt.
Feit blijft dat al die berekeningen erg leuk zijn op zo'n site, maar je hebt je energie verbruik zelf in de hand. Energie zuinige apparatuur en vooral bewust zijn dat alles energie verbruikt.
Fukushima is het helemaal met je eens.quote:
Maar geen CO2quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Fukushima is het helemaal met je eens.
Zullen we niet eerst eens de subsidies op groene stroom (zowel voor bouw als productie) afschaffen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Het kan best zijn dat ze in de toekomst een hogere belasting gaan heffen op milieuvriendelijk opgewekte energievormen. Voor die 0.05 cent meer (ofzo) dat het kost zal het mij werkelijk weinig interesseren.
En een belasting op milieuonvriendelijk opgewekte vorm van energie juich ik alleen maar toe trouwens.
Welke kleur?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn haartjes worden geverfd op kapperscollege, kijken wat t wordt
Wist niet dat die er op zitten. Maar goed, maakt ook niet uit. Behalve dat half Nederland gaat schreeuwen dat energieprijzen omhoog gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zullen we niet eerst eens de subsidies op groene stroom (zowel voor bouw als productie) afschaffen?
Dan is je groene stroom wel wat meer dan 0.05 cent duurder.
Ooit was Ah wel de duurste en dat is blijven hangen bij veel mensen. Nu is dat absoluut niet meer het geval! De duurste is nu geloof ik Super-De Boerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
A-merk hoeft per definitie niet beter te zijn.
bruinig, hopelijk is t strals gewoon weer 1 egale kleur ipv uitgroei en verschillende kleuren.quote:
De Consumentenbond test om de zoveel maanden de prijzen van Supermarkten.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit was Ah wel de duurste en dat is blijven hangen bij veel mensen. Nu is dat absoluut niet meer het geval! De duurste is nu geloof ik Super-De Boer
Heel heel heel veel. Bij de bouw alleen al gaat het om tientallen miljoenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wist niet dat die er op zitten. Maar goed, maakt ook niet uit. Behalve dat half Nederland gaat schreeuwen dat energieprijzen omhoog gaan.
Dan is kernenergie een perfect alternatief. Fossiele brandstoffen raken op, duurzame energie opwekken is te duur voor dezelfde schaal. Blijft maar 1 ding overquote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heel heel heel veel. Bij de bouw alleen al gaat het om tientallen miljoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |