Nou, nou....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja nu laten jullie me dubbel schuldig voeluh.
OMG gefeliciteeeeeerd!!quote:
zal je net zien, lees ik voor t eten eens een stukje mee: zie ik dit nieuws!quote:
Hoe cool is datquote:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?quote:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
neequote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
hoe tofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
Gefeliciteerdquote:
Met de eerste bbq van dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoelquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
hi allemaal trouwens, hoop dat het allemaal goed gaat hier?
en dat jullie, net als ikke, lekker een beetje van het weer genieten?
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weer behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
oh zo eentje met stof?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoel
na je werk danquote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weel behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoor![]()
![]()
ah bienquote:Maar morgen een themadag op locatie, en laat dat nou een soort landhuis met enorme tuin zijn
Ik geniet volop van het weer! Wassen, strijken en poetsen!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Dotje he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?super retro iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?Ah, vroeg me al af waar de oude ligstoelen van mijn ouders warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Het is een ander huis maar wel echt op die locatiequote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein en Kaas! Is dat dat ene huis, vlakbij die grote brug enzo? Met dat uitzicht?
Van harte gefeliciteerdquote:
Schoonmoederquote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Lie, had je overgrootmoeder die nog op zolder?
Ja, en de jobhunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
Van harte gefeliciteerd
Nu kan het stressen pas echt beginnen.
Dat zal wel oktober/november worden. Eerst nog de financiering die goedgekeurd moet worden +/-6 weken, dan nog 4 maanden oplevertijd. Dan nog klussen, wellicht kunnen we voor kertmis over.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
weten jullie per wanneer jullie erin kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |