Nou, nou....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja nu laten jullie me dubbel schuldig voeluh.
OMG gefeliciteeeeeerd!!quote:
zal je net zien, lees ik voor t eten eens een stukje mee: zie ik dit nieuws!quote:
Hoe cool is datquote:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?quote:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
neequote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
hoe tofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
Gefeliciteerdquote:
Met de eerste bbq van dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoelquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
hi allemaal trouwens, hoop dat het allemaal goed gaat hier?
en dat jullie, net als ikke, lekker een beetje van het weer genieten?
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weer behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
oh zo eentje met stof?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoel
na je werk danquote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weel behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoor![]()
![]()
ah bienquote:Maar morgen een themadag op locatie, en laat dat nou een soort landhuis met enorme tuin zijn
Ik geniet volop van het weer! Wassen, strijken en poetsen!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Dotje he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?super retro iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?Ah, vroeg me al af waar de oude ligstoelen van mijn ouders warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Het is een ander huis maar wel echt op die locatiequote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein en Kaas! Is dat dat ene huis, vlakbij die grote brug enzo? Met dat uitzicht?
Van harte gefeliciteerdquote:
Schoonmoederquote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Lie, had je overgrootmoeder die nog op zolder?
Ja, en de jobhunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
Van harte gefeliciteerd
Nu kan het stressen pas echt beginnen.
Dat zal wel oktober/november worden. Eerst nog de financiering die goedgekeurd moet worden +/-6 weken, dan nog 4 maanden oplevertijd. Dan nog klussen, wellicht kunnen we voor kertmis over.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
weten jullie per wanneer jullie erin kunnen?
En in die kleur groen zoek ik gordijnen. Al jaren. Ik kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een nieuwe startIn allerlei opzichten
Feli hoor U2.
[ afbeelding ]
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zal wel oktober/november worden. Eerst nog de financiering die goedgekeurd moet worden +/-6 weken, dan nog 4 maanden oplevertijd. Dan nog klussen, wellicht kunnen we voor kertmis over.
Jeetje Vork, jammer weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Oja, geen vervolggesprek voor mij. Dat zat er natuurlijk al in gezien het aantal reacties op de interne vacature. ik weet ook verder niet wat het is, maar dit slechte nieuws deed en doet me helemaal niets. Misschien wou ik die functie toch niet zo graag.
Pffft *knuf*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Oja, geen vervolggesprek voor mij. Dat zat er natuurlijk al in gezien het aantal reacties op de interne vacature. ik weet ook verder niet wat het is, maar dit slechte nieuws deed en doet me helemaal niets. Misschien wou ik die functie toch niet zo graag.
Eigenlijk is het dan juist goed nieuws; je krijgt een baan die je toch liever niet had niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Nee, ik heb nog een andere sollicitatie lopen. Ik hoop deze week nog te horen of ik op gesprek mag. Die functie zou (op de afstand na) wel ideaal zijn, zeker gezien mijn huidige situatie. Maar ik wacht nog even met hoop kweken, tot ik daar meer over hoor. De rest van de opties die ik had, daar ga ik niet op solliciteren, dat zijn toch geen functies die ik eigenlijk zou willen doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Vork, jammer weer.Zit niet mee he?
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
Eigenlijk is het dan juist goed nieuws; je krijgt een baan die je toch liever niet had niet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
En in die kleur groen zoek ik gordijnen. Al jaren. Ik kan ze niet vinden.
Balen, maar je had het mss al ingecalculeerd...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Ja, lach maar. Een fijn huis is een fijn hoofd nietwaar. En zo schiet het natuurlijk niet op.quote:
Ik heb in ieder geval weer kunnen oefenen met solliciteren. Ik heb al een tijdje geen gesprek gehad, dus is dat wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Balen, maar je had het mss al ingecalculeerd...
Ben je hoopvol over die sollicitaties? Heb je wel eens aan sollicitatie / presentatietraining gedacht? Retourtje golfer bijvoorbeeld wat FF gedaan heeft - mits golfer daarvoor open staatquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een andere sollicitatie lopen. Ik hoop deze week nog te horen of ik op gesprek mag. Die functie zou (op de afstand na) wel ideaal zijn, zeker gezien mijn huidige situatie. Maar ik wacht nog even met hoop kweken, tot ik daar meer over hoor. De rest van de opties die ik had, daar ga ik niet op solliciteren, dat zijn toch geen functies die ik eigenlijk zou willen doen.
Ik heb er wel eens aan gedacht. Ik heb er ook aan gedacht om dat hele solliciteren eens op een andere manier aan te pakken. Niet vanuit de vraag (dus een reactie op een openstaande vacature, waarin ik aangeef hoe ik aan hun vraag kan voldoen), maar vanuit aanbod gedacht. Open sollicitaties en de nadruk leggen op dat wat ik aan het bedrijf toe kan voegen. Misschien voel ik nog niet genoeg druk om dat op die manier te willen doen. Ik heb tenslotte nog werk voor in elk geval de komende anderhalf jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je hoopvol over die sollicitaties? Heb je wel eens aan sollicitatie / presentatietraining gedacht? Retourtje golfer bijvoorbeeld wat FF gedaan heeft - mits golfer daarvoor open staat
foto's! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een ander huis maar wel echt op die locatieMet uitzicht op Zuid, en niet op centrum.
zijn die vanille ook nog gelukt?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
ff factuurtje versturen en dan naar Salsa
Morgen muffins uitdelen in zkh.
Ik bedacht me dat 15 voldoende waren, tenzij alle collega's op komen dagen - dan heb ik een probleem hebben zij een probleem en zullen ze moeten delen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn die vanille ook nog gelukt?
ah nee dat kan toch niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat 15 voldoende waren, tenzij alle collega's op komen dagen - dan heb ik een probleem hebben zij een probleem en zullen ze moeten delen.
waar moet ik een linkje van sturen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef AnneX het volgende:
Als jullie zijn uitgehyperd - voor 5 minuten of zo - heb je dan zin om een linkje te sturen?
Net als FFT ( nog ) gaat doen.
* het is allemaal medeleven , hé? / aagje.![]()
Ook medeleven voor Vork en toch een dompertje dat zij niet geïnteresseerd zijn,
al wil jezelf niet.
Van je bloedonderzoek-formulierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waar moet ik een linkje van sturen?
whaa interessantquote:
Je kan beter zo vaak mogelijk naar de kringloopwinkel gaan. Da's zoveel goedkoper!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gereageerd op een leuk glazen salontafeltje en meisje/vrouw die em te koop zet wil er graag 100 euro voor... hij is pas net een jaar oud en bijna niet gebruikt maar is 100 euro voor een tafeltje en goede prijs (via marktplaats)? of kan ik beter een nieuwe kopen?
tafellink
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leidenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kan beter zo vaak mogelijk naar de kringloopwinkel gaan. Da's zoveel goedkoper!
Echt heel vaak gaan, dan vind je wel iets. En voor minder dan 100 euro.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leiden
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leiden
moet ik naar 't Gooi en Laren?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt heel vaak gaan, dan vind je wel iets. En voor minder dan 100 euro.
Als het kan ook naar meer winkels. En in een plaats met rijke mensen kan je echt heel mooie dingen vinden.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar ze op prikken gaan en wat er staat aangekruist op het labformulier.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?
* krakkemieke nieuwsgierig is.
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
moet ik naar 't Gooi en Laren?
nou ik zal die en een outlet in Leiderdorp eens proberen. en verder natuurlijk een keer naar de Ikea...
Ik vond in Naarden mooie dingen. Maar iig naar meer winkels gaan. De een heeft meer keus in potten en pannen, de ander in meubels of witgoed.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet ik naar 't Gooi en Laren?
nou ik zal die en een outlet in Leiderdorp eens proberen. en verder natuurlijk een keer naar de Ikea...
Je kan altijd nog naar Santpoort-Noord of IJmuiden(2x)quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.
nee hoeft niet maar in ons dorp wordt er alleen op vrijdagochtend van 8u tot 9u geprikt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?
* krakkemieke nieuwsgierig is.
hihi je meende het nog ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar ze op prikken gaan en wat er staat aangekruist op het labformulier.
hebben jullie nog een salontafel voor me?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.
pff ik zal eerst eens gewoon in de buurt checken maar thnxquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond in Naarden mooie dingen. Maar iig naar meer winkels gaan. De een heeft meer keus in potten en pannen, de ander in meubels of witgoed.
Ja, 2 als je wilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hebben jullie nog een salontafel voor me?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nee hoeft niet maar in ons dorp wordt er alleen op vrijdagochtend van 8u tot 9u geprikt.
en hier lijstje (meeste zegt me niks):Oké, algemeen onderzoek dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 2 als je wilt.
Een kleintje van Ikea (wit) en een ouwe 1.20x1.20 witte loodzware uit Denemarken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |