lolquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks werd net uitgelachen hier in wachtkamer omdat mn maag hard gromde
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFTquote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
En ik begrijp dat ik P. nog niet kan feliciteren?
Ik zie het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFT
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er alleen nog niet uit en rond dus tot die tijd laat ik het even rusten
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet eigenlijk naar Den Haag op de fiets nu, maar ik heb totaal geen zin
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Een paar foto's van ons fietstochtje van vanmiddag.
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Ja, was een mooi gezicht, dat beest in die vijver bij de ganzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
oooh, wat lekker! Zelfs de hooglanders begrepen het qua verkoeling opzoeken
Bier en gebruinde damesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Het is jóuw vakantie, toch ? dan doe je toch wat jou het leukste - meest ontspannend- lucratief lijkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasMaar goed...afspraak staat dus laten we maar gaan zo.
Leukquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein & Isa ( & Ross) : vanmiddag sprak ik iemand, die heeft een logée uit Wales die haar
zoon (21) heeft leren kennen via wow.
zomaar nieuws.
Wát je zus zegtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Oooh wat een heerlijke foto's G! Het is net vakantie [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is jóuw vakantie, toch ? dan doe je toch wat jou het leukste - meest ontspannend- lucratief lijkt.
check your boxes.
klinkt heerlijk! Behalve de verbrande kop danquote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker stukje fietsen.
Dwars door de duinen naar Woodstock 69, de alternatieve strandtent en daar een Belgisch witbiertje gedronken en vervolgens via de Zeeweg weer terug naar Bloemendaal.
Meteen even onderweg boodschappen gehaald.
Rode verbrande kop nu.
Wat zei de dokter?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit met een waterijsje in de tuin. Ga straks wat vacatures zoeken.
Wat een overmacht weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Gilbert wint gewoon ook nog even de Waalse Pijl erachteraan.
Cutequote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks werd net uitgelachen hier in wachtkamer omdat mn maag hard gromde
Da's heel normaal hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein & Isa ( & Ross) : vanmiddag sprak ik iemand, die heeft een logée uit Wales die haar
zoon (21) heeft leren kennen via wow.
zomaar nieuws.
quote:
Goed bezig hoor Steer, jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kolere, wat is het mooi weer buiten. 50 minuten studeren - 10 minuten wandelen tussen de mensen buiten - 50 minuten studeren etc.
En daartussen een fok berichtje plaatsen
De drummer vroeg ons zondag ook hoe we elkaar hadden ontmoet en ik flap er ook gewoon 'via world of warcraft' uit. Hij moest lachen en wilde weten hoe zoiets dan gaat 'Well, you're a nice lookin' dwarf hmm' En Ross heel droog 'actually I was a troll"quote:
Voor dat soort gedachten zijn hamers uitgevondenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De drummer vroeg ons zondag ook hoe we elkaar hadden ontmoet en ik flap er ook gewoon 'via world of warcraft' uit. Hij moest lachen en wilde weten hoe zoiets dan gaat 'Well, you're a nice lookin' dwarf hmm' En Ross heel droog 'actually I was a troll"
En gisteren probeerde ik Ross het principe van vakantiegeld uit te leggen, zei hij dat ik daar een betere pc van kon kopen. Dus ik zeg dat ik liever een weekendje oid weg ga naar een mooie stad. Hij vraagt waarom. Dus ik: "well, I think building memories is important" Hij: "Then buy more memory for your pc"
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
En gisteren probeerde ik Ross het principe van vakantiegeld uit te leggen, zei hij dat ik daar een betere pc van kon kopen. Dus ik zeg dat ik liever een weekendje oid weg ga naar een mooie stad. Hij vraagt waarom. Dus ik: "well, I think building memories is important" Hij: "Then buy more memory for your pc"
Nerdquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De drummer vroeg ons zondag ook hoe we elkaar hadden ontmoet en ik flap er ook gewoon 'via world of warcraft' uit. Hij moest lachen en wilde weten hoe zoiets dan gaat 'Well, you're a nice lookin' dwarf hmm' En Ross heel droog 'actually I was a troll"
[..]
Laptop kopenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voor dat soort gedachten zijn hamers uitgevonden![]()
![]()
Hup, het huis uit en leuke dingen doen!
Niet vandaag babe, wel een ander keertjequote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, jij hebt vast geen tijd/geld/zin om bij pet thai te eten zo? anders ga ik alleen
right,. jij vond die tapas al te duur op social dealquote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet vandaag babe, wel een ander keertje
Ik heb wel zin in thaiquote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, jij hebt vast geen tijd/geld/zin om bij pet thai te eten zo? anders ga ik alleen
Ja, dat vertelde ik aan mijn kennis. nudge-nudge -wink-wink.quote:
ja dan heb ik er weinig aan hequote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in thai
Alleen niet om naar Maastricht te rijden
Moet idd ook op financien letten, deze maanden in Maastricht verdien ik ivm drukte zo'n 30% minder dan normaal maandelijks... eigenlijk zou ik mezelf moeten schoppen om in het weekend meer te schrijven. Maarja, dan lig ik in m'n nest te ronken tot 12:00 van vermoeidheidquote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
right,. jij vond die tapas al te duur op social dealmaar dan ga ik er gewoon in mn eentje n happie eten
zo ver is t nietquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
Brusselse Poort is wel leuk. Alleen vind ik het ver fietsen![]()
Mocht Steer niet mee shoppen?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh ik was net naar winkelcemtrum de brusselse poort, daar zit een lingeriezaak met M|Dhipster en string gekocht
en dat mealz ding tot wanneer is dat geldigen is het dan als tm op is die dag is t op
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
MM kan Steer wel een keertje trakteren op een etentje zo te zien
10 euro p/stquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
MM kan Steer wel een keertje trakteren op een etentje zo te zien
dit weekend ben ik er niet, en ik wil hoe dan ook vanavond daar heen of je nu mee wilt/kunt of nietquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Owww... 10 EUR p/s
Misschien dit weekend dan? En ik betaal zelf![]()
Nouhouquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit weekend ben ik er niet, en ik wil hoe dan ook vanavond daar heen of je nu mee wilt/kunt of niet
salsa is pas half 10 ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouhou
Heb Salsa vanavond en ben nu nog aan het werk, dus dat wordt hem niet. Ander keertje dan maar.
Lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn mama komt vanavond onverwacht mee eten. Het wordt hier gekruide karbonade van de *insert drumroll* BBQ! Eerste van het seizoen! Met patatjes en sla erbij.
Mooi zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
mn nichtje is rond 13u bevallen (via een keizersnee) van een gezonde dochter: Eva4 kg
Hoi babi E.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
mn nichtje is rond 13u bevallen (via een keizersnee) van een gezonde dochter: Eva4 kg
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nee nichtje!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Da's van je andere zus?
Nou, nou....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja nu laten jullie me dubbel schuldig voeluh.
OMG gefeliciteeeeeerd!!quote:
zal je net zien, lees ik voor t eten eens een stukje mee: zie ik dit nieuws!quote:
Hoe cool is datquote:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?quote:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
neequote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
La me rade, jij hebt ook een nieuw huis?
hoe tofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
Gefeliciteerdquote:
Met de eerste bbq van dit jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
Jeuj, ik belde net de makelaar om te vragen hoe of wat, en hij belde een uurtje later met het goede nieuws. Lein's moeder komt straks eten, dus dan kunnen we het meteen een beetje vieren.
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoelquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
hi allemaal trouwens, hoop dat het allemaal goed gaat hier?
en dat jullie, net als ikke, lekker een beetje van het weer genieten?
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weer behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
oh zo eentje met stof?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de zon, as we speak, in een blije retro-ligstoel
na je werk danquote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, het luchtcirculatiesysteem deed het weel behoorlijk, dus het was erg lekker op kantoor![]()
![]()
ah bienquote:Maar morgen een themadag op locatie, en laat dat nou een soort landhuis met enorme tuin zijn
Ik geniet volop van het weer! Wassen, strijken en poetsen!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
Dotje he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?super retro iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dotje he?Ah, vroeg me al af waar de oude ligstoelen van mijn ouders warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Het is een ander huis maar wel echt op die locatiequote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd Lein en Kaas! Is dat dat ene huis, vlakbij die grote brug enzo? Met dat uitzicht?
Van harte gefeliciteerdquote:
Schoonmoederquote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, Lie, had je overgrootmoeder die nog op zolder?
Ja, en de jobhunt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
Van harte gefeliciteerd
Nu kan het stressen pas echt beginnen.
Dat zal wel oktober/november worden. Eerst nog de financiering die goedgekeurd moet worden +/-6 weken, dan nog 4 maanden oplevertijd. Dan nog klussen, wellicht kunnen we voor kertmis over.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
weten jullie per wanneer jullie erin kunnen?
En in die kleur groen zoek ik gordijnen. Al jaren. Ik kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een nieuwe startIn allerlei opzichten
Feli hoor U2.
[ afbeelding ]
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zal wel oktober/november worden. Eerst nog de financiering die goedgekeurd moet worden +/-6 weken, dan nog 4 maanden oplevertijd. Dan nog klussen, wellicht kunnen we voor kertmis over.
Jeetje Vork, jammer weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Oja, geen vervolggesprek voor mij. Dat zat er natuurlijk al in gezien het aantal reacties op de interne vacature. ik weet ook verder niet wat het is, maar dit slechte nieuws deed en doet me helemaal niets. Misschien wou ik die functie toch niet zo graag.
Pffft *knuf*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Oja, geen vervolggesprek voor mij. Dat zat er natuurlijk al in gezien het aantal reacties op de interne vacature. ik weet ook verder niet wat het is, maar dit slechte nieuws deed en doet me helemaal niets. Misschien wou ik die functie toch niet zo graag.
Eigenlijk is het dan juist goed nieuws; je krijgt een baan die je toch liever niet had niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Nee, ik heb nog een andere sollicitatie lopen. Ik hoop deze week nog te horen of ik op gesprek mag. Die functie zou (op de afstand na) wel ideaal zijn, zeker gezien mijn huidige situatie. Maar ik wacht nog even met hoop kweken, tot ik daar meer over hoor. De rest van de opties die ik had, daar ga ik niet op solliciteren, dat zijn toch geen functies die ik eigenlijk zou willen doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Vork, jammer weer.Zit niet mee he?
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
Eigenlijk is het dan juist goed nieuws; je krijgt een baan die je toch liever niet had niet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
En in die kleur groen zoek ik gordijnen. Al jaren. Ik kan ze niet vinden.
Balen, maar je had het mss al ingecalculeerd...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Vork het volgende:
Ja, lach maar. Een fijn huis is een fijn hoofd nietwaar. En zo schiet het natuurlijk niet op.quote:
Ik heb in ieder geval weer kunnen oefenen met solliciteren. Ik heb al een tijdje geen gesprek gehad, dus is dat wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Balen, maar je had het mss al ingecalculeerd...
Ben je hoopvol over die sollicitaties? Heb je wel eens aan sollicitatie / presentatietraining gedacht? Retourtje golfer bijvoorbeeld wat FF gedaan heeft - mits golfer daarvoor open staatquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een andere sollicitatie lopen. Ik hoop deze week nog te horen of ik op gesprek mag. Die functie zou (op de afstand na) wel ideaal zijn, zeker gezien mijn huidige situatie. Maar ik wacht nog even met hoop kweken, tot ik daar meer over hoor. De rest van de opties die ik had, daar ga ik niet op solliciteren, dat zijn toch geen functies die ik eigenlijk zou willen doen.
Ik heb er wel eens aan gedacht. Ik heb er ook aan gedacht om dat hele solliciteren eens op een andere manier aan te pakken. Niet vanuit de vraag (dus een reactie op een openstaande vacature, waarin ik aangeef hoe ik aan hun vraag kan voldoen), maar vanuit aanbod gedacht. Open sollicitaties en de nadruk leggen op dat wat ik aan het bedrijf toe kan voegen. Misschien voel ik nog niet genoeg druk om dat op die manier te willen doen. Ik heb tenslotte nog werk voor in elk geval de komende anderhalf jaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je hoopvol over die sollicitaties? Heb je wel eens aan sollicitatie / presentatietraining gedacht? Retourtje golfer bijvoorbeeld wat FF gedaan heeft - mits golfer daarvoor open staat
foto's! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een ander huis maar wel echt op die locatieMet uitzicht op Zuid, en niet op centrum.
zijn die vanille ook nog gelukt?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
ff factuurtje versturen en dan naar Salsa
Morgen muffins uitdelen in zkh.
Ik bedacht me dat 15 voldoende waren, tenzij alle collega's op komen dagen - dan heb ik een probleem hebben zij een probleem en zullen ze moeten delen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn die vanille ook nog gelukt?
ah nee dat kan toch niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat 15 voldoende waren, tenzij alle collega's op komen dagen - dan heb ik een probleem hebben zij een probleem en zullen ze moeten delen.
waar moet ik een linkje van sturen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef AnneX het volgende:
Als jullie zijn uitgehyperd - voor 5 minuten of zo - heb je dan zin om een linkje te sturen?
Net als FFT ( nog ) gaat doen.
* het is allemaal medeleven , hé? / aagje.![]()
Ook medeleven voor Vork en toch een dompertje dat zij niet geïnteresseerd zijn,
al wil jezelf niet.
Van je bloedonderzoek-formulierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
waar moet ik een linkje van sturen?
whaa interessantquote:
Je kan beter zo vaak mogelijk naar de kringloopwinkel gaan. Da's zoveel goedkoper!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gereageerd op een leuk glazen salontafeltje en meisje/vrouw die em te koop zet wil er graag 100 euro voor... hij is pas net een jaar oud en bijna niet gebruikt maar is 100 euro voor een tafeltje en goede prijs (via marktplaats)? of kan ik beter een nieuwe kopen?
tafellink
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leidenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kan beter zo vaak mogelijk naar de kringloopwinkel gaan. Da's zoveel goedkoper!
Echt heel vaak gaan, dan vind je wel iets. En voor minder dan 100 euro.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leiden
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga vrijdagochtend na bloedprikken (om 8u al!) naar de kringloop in Leiden
moet ik naar 't Gooi en Laren?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Echt heel vaak gaan, dan vind je wel iets. En voor minder dan 100 euro.
Als het kan ook naar meer winkels. En in een plaats met rijke mensen kan je echt heel mooie dingen vinden.
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar ze op prikken gaan en wat er staat aangekruist op het labformulier.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?
* krakkemieke nieuwsgierig is.
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
moet ik naar 't Gooi en Laren?
nou ik zal die en een outlet in Leiderdorp eens proberen. en verder natuurlijk een keer naar de Ikea...
Ik vond in Naarden mooie dingen. Maar iig naar meer winkels gaan. De een heeft meer keus in potten en pannen, de ander in meubels of witgoed.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet ik naar 't Gooi en Laren?
nou ik zal die en een outlet in Leiderdorp eens proberen. en verder natuurlijk een keer naar de Ikea...
Je kan altijd nog naar Santpoort-Noord of IJmuiden(2x)quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.
nee hoeft niet maar in ons dorp wordt er alleen op vrijdagochtend van 8u tot 9u geprikt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je nuchter dan? En wat staat er op het formulier?
* krakkemieke nieuwsgierig is.
hihi je meende het nog ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar ze op prikken gaan en wat er staat aangekruist op het labformulier.
hebben jullie nog een salontafel voor me?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal. Maar we hebben geen kringloopwinkel.
pff ik zal eerst eens gewoon in de buurt checken maar thnxquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond in Naarden mooie dingen. Maar iig naar meer winkels gaan. De een heeft meer keus in potten en pannen, de ander in meubels of witgoed.
Ja, 2 als je wilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hebben jullie nog een salontafel voor me?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nee hoeft niet maar in ons dorp wordt er alleen op vrijdagochtend van 8u tot 9u geprikt.
en hier lijstje (meeste zegt me niks):Oké, algemeen onderzoek dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 2 als je wilt.
Een kleintje van Ikea (wit) en een ouwe 1.20x1.20 witte loodzware uit Denemarken.
ik heb geen ervaring. zij ook vrij weinig denk. ze wil em weg voor als haar zoontje kan lopen want dan wil ze geen glas in huis. ik vind glazen salontafeltjes wel mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef AnneX het volgende:
In Voorschoten is sinds 2 jaar een kringloop en dicht bij Wassenaar.
Het is een brutale vraagprijs en zeker niet doen.
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt - of deze verkoopster - op MP, dit is belachelijk.
Ik heb trouwens een glazen kleine vierkante salontafel staan.
Alleen moet-ie opnieuw gelijmd worden.
vooral dus bloed. en wat als de bloedplaatjes of bloedlichaampjes niet goed zijn, wat weten ze dan? dan verder onderzoek naar wáárom die bloedplaatjes niet goed zijn? tis idd zo algemeenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
Bezinking - of je een ontsteking hebt
Hemoglobine - of je bloedarmoede hebt
Trombocyten - bloedplaatjes, gaat over bloedstolling
Leukocyten - witte bloedlichaampjes, gaat ook over ontsteking
Diff. telling - de verhouding van de soorten bloedlichaampjes
Kalium en natrium - elementen, genoeg of teveel
ASAT en ALAT - of er iets mis is met je lever
glucose - of je diabetes hebt
B12 - bij een tekort kan je daar klachten van krijgen
De rest weet ik niet, zo even uit mijn hoofd......
Dokter: uhm, vaag...geen idee eigenlijk...doe maar wat bloedonderzoek *krabbel krabbel*quote:
Ja, we hebben er 2 over. Die van Ikea is deze:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
was eigenlijk een grapje maar je hebt er 2 over?
waarom zijn die tafeltjes zo loodzwaar? zie dat woord vaak op Marktplaats voorbijkomen
wat jullie nu hebben is zoooooveel mooierquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
Ja, we hebben er 2 over. Die van Ikea is deze:
[ afbeelding ]
En die is niet zwaar. Die andere die ik over heb is wel loeizwaar.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
wat jullie nu hebben is zoooooveel mooier![]()
want bijna alle uitslagen zijn normaal met die onderzoekjes?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dokter: uhm, vaag...geen idee eigenlijk...doe maar wat bloedonderzoek *krabbel krabbel*
Verwachte uitslag: alles normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal em in mn hoofd bewarenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hebben er 2 over. Die van Ikea is deze:
[ afbeelding ]
En die is niet zwaar. Die andere die ik over heb is wel loeizwaar. En dara heb ik geen foto van. Die staat al 6 jaar in de garage.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
kapot
als je erachter bent laat het mij ook weten ajbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja. Het is een beetje blind schieten, er zit niet echt iets gerichts tussen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
want bijna alle uitslagen zijn normaal met die onderzoekjes?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Aan je bloed kan je veel zien. Stel dat ze in je bloed zien dat je een ontsteking hebt. Dan kunnen ze gaan zoeken naar een ontsteking.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vooral dus bloed. en wat als de bloedplaatjes of bloedlichaampjes niet goed zijn, wat weten ze dan? dan verder onderzoek naar wáárom die bloedplaatjes niet goed zijn? tis idd zo algemeen
Oké. Geef maar een seintje als je 1 van de 2 of alletwee wilt hebben.quote:
ik weet niet wat ik had verwacht maar wat krak uitlegt dat iig niet.... ik zal het er woensdag wel met de arts over hebben. kan ik dan niet naar iets anders vragen want ik wil echt meer weten.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Het is een beetje blind schieten, er zit niet echt iets gerichts tussen.
Zal ik doenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je erachter bent laat het mij ook weten ajb
Krak gaf de voornaamste afwijkingen aan die aan betreffend onderzoek zijn gekoppeld; dat betekent niet dat dat het enige is wat mis kan zijn als die bloedwaarde afwijkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet niet wat ik had verwacht maar wat krak uitlegt dat iig niet.... ik zal het er woensdag wel met de arts over hebben. kan ik dan niet naar iets anders vragen want ik wil echt meer weten.
dankje krakquote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aan je bloed kan je veel zien. Stel dat ze in je bloed zien dat je een ontsteking hebt. Dan kunnen ze gaan zoeken naar een ontsteking.
ah ja je hebt een nieuwe pannenset natuurlijk! keukengerei koop ik wel nieuwquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Geef maar een seintje als je 1 van de 2 of alletwee wilt hebben.
Ik heb ook nog een 30 jaar oude aluminium Hema-pannenset in de kliko gegooid vandaag. Mocht je daar belangstelling voor hebben dan haal ik ze wel eruit.
maar hebben ze wel veel aan dat onderzoek? want dit wordt het meest gedaan en als je er niet veel aan hebt snap ik de zin er niet zo van... gewoon een weglokkertje?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor de andere dingen in je bloed waar ze naar kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aan je bloed kan je veel zien. Stel dat ze in je bloed zien dat je een ontsteking hebt. Dan kunnen ze gaan zoeken naar een ontsteking.
naar longen/hart geluisterd, bloeddruk gemeten en beetje op lichaam gedruktquote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Heeft de arts overigens nog een lichamelijk onderzoek gedaan, FFT?
oki nou ja dit is dus stap 1quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak gaf de voornaamste afwijkingen aan die aan betreffend onderzoek zijn gekoppeld; dat betekent niet dat dat het enige is wat mis kan zijn als die bloedwaarde afwijkt.
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hebben ze wel veel aan dat onderzoek? want dit wordt het meest gedaan en als je er niet veel aan hebt snap ik de zin er niet zo van... gewoon een weglokkertje?
Denk dat ze een beetje clueless wasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
naar longen/hart geluisterd, bloeddruk gemeten en beetje op lichaam gedrukt
En dat is ook heel belangrijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.
Zou jij eruit komen met die klachten? No offense.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje clueless was
okiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.
ze zei ook dat ze geen idee hadquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje clueless was
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij eruit komen met die klachten? No offense.
quote:
De meeste klachten zijn nogal vaag. Wat je kan doen is het opschrijven. Wat, wanneer en hoe het voelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
dus mijn klachten zijn nogal vaag... daar heb ik niks aan!
Veel aandoeningen beginnen vaag en dan denk je na een jaar: jeetje, waarom zag ik dat nou niet eerderquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
De meeste klachten zijn nogal vaag. Wat je kan doen is het opschrijven. Wat, wanneer en hoe het voelt.
En heb geduld. Er moeten dingen onderzocht worden.
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel aandoeningen beginnen vaag en dan denk je na een jaar: jeetje, waarom zag ik dat nou niet eerderMaar dat kwam dus omdat het zo vaag begon.
En het kan natuurlijk ook niets bijzonders zijn hoor, FFTMaar het is wel handig dingen uit te sluiten (zoals een ontsteking ergens en zo).
Tuurlijk. Komt best goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?
Ik wil daarna nog wel even een inwendig onderzoekje doen, hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?
Is dat nou meer dan jouw rondje? Zo leek het mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
Ons rondje fietsen van vanmiddag op de google-kaart:
http://maps.google.nl/map(...)055498,0.164108&z=13
Was iets meer dan mijn rondje van gisteren. Ik schat in ruim 20 kliometer, maar inderdaad met pitstop op het strand.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat nou meer dan jouw rondje? Zo leek het mij.
Oh, jullie hadden een pitstop!
Toch een mooie prestatie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Was iets meer dan mijn rondje van gisteren. Ik schat in ruim 20 kliometer, maar inderdaad met pitstop op het strand.
Sorry, was afgeleid in het Tenenkrommende Spelfouten in het Openbaar topicquote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Nu ik je aan de lijn heb Isa... Als je een abces hebt in je buik, kan dat dan ook gewoon ophouden, dat je niet ziek wordt? Ik was even nieuwsgierig.
Hehe ja hoor.. net ff lekker gesport en zo nog een klein hapje etenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gaat het weer?
* krakkemieke dufjuf inslikt
Plezierig rondjequote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
Was iets meer dan mijn rondje van gisteren. Ik schat in ruim 20 kliometer, maar inderdaad met pitstop op het strand.
* krakkemieke hoopt dat er 10 kilo oud abces wordt gevondenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry, was afgeleid in het Tenenkrommende Spelfouten in het Openbaar topic
Ja, het kan inkapselen bijv. Of je immuunsysteem maakt er uiteindelijk korte metten mee.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke hoopt dat er 10 kilo oud abces wordt gevonden
Het zal wel weer niet.
Zo is mijn ex schoonzus 10 kilo afgevallen toen er vleesbomen uit haar baarmoeder gehaald werden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, er zijn nog véél meer dingen die goedaardig zijn, zo weggesneden kunnen worden en 10 kilo kunnen wegenHoop houden
quote:
Voor mij net ff te verquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Voor mij net ff te ver![]()
Ik heb flinke concurrentie met het nr. waar ik auditie voor wil doen![]()
Degene uit het koor die het beste kan zingen/alles kan zingen en eigenlijk als ze auditeert altijd het nr. krijgt
Ik ga alles geven na deze 2 weken vakantie, maar ik denk niet dat het wat wordt
Dat is mij nog even te ver, die 50-60 kilometer. Maar ik voer het voor mijzelf de komende tijd langzaam op.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
spuitelf maar Golfer; heerlijk hoor dat fietsen, zeker in jullie omgeving is het mooi.
mn ouders gaan morgen 50-60 km fietsen in en rondom de Betuwemoet er niet aan denken
Niet vanuit gaan, Bloesie.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga alles geven na deze 2 weken vakantie, maar ik denk niet dat het wat wordt
Kan dat dan niet meteen? De boel wegzuigen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik ooit een stuk darm laat weghalen, mag dat alleen als ze daarbinnen ook een hoop vet meenemen. Mijn maat kan me niet schelen, maar dat vet van binnen...
Makkiequote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
spuitelf maar Golfer; heerlijk hoor dat fietsen, zeker in jullie omgeving is het mooi.
mn ouders gaan morgen 50-60 km fietsen in en rondom de Betuwemoet er niet aan denken
ja heb je maar echt 1 liedje waarvan je denkt díe wil ik? je weet er vast nog wel 1quote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Je mag je opgeven voor 3 liedjes, maar ik zou zo gauw niet weten wat![]()
Alleen koor vind ik ook prima hoor, scheelt wel stress
nee toen zat ik op telefoon, heb je een linkje voor me?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is mij nog even te ver, die 50-60 kilometer. Maar ik voer het voor mijzelf de komende tijd langzaam op.
Heb je de foto's nog gezien van vanmiddag?
Ben benieuwd of je dat op je 63e (zoals Pa FFT) ook nog zegt.quote:
https://picasaweb.google.(...)/5597666091629048642quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
nee toen zat ik op telefoon, heb je een linkje voor me?
ik kan het ook wel maar moet er niet aan denken. nog steeds helemaal zat van het jarenlang fietsen naar de middelbare school door (on)weer en windquote:
Voor ik klikte wist ik al wat je bedoelde. Wat een onzin he toch....quote:Op woensdag 20 april 2011 22:09 schreef AnneX het volgende:
Niet vanuit gaan, Bloesie.
Vanavond belde zwager of ik niét de pastinakensoep - mijn trots: zó lekker - wil meenemen met paaszondag. Goddank hebben we paasmaandag ook nog.
Mijn achterdochtige biologisch verantwoord etende schoonzus heeft het nieuws gehoord - gezien - gelezen.
http://nos.nl/audio/15197(...)ich-door-reizen.html
Het zijn 8 - ácht - geschilde pastinaken minder dan een kilo samen met 2 aard. in de blender en wat kruiden etc. en als simpel voorafje.
Zij hebben de wereld rondgereisd.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat op je 63e (zoals Pa FFT) ook nog zegt.
jij onthoud goedquote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat op je 63e (zoals Pa FFT) ook nog zegt.
leuke foto's! met die heuvels... alsof je in het buitenland zitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
https://picasaweb.google.(...)/5597666091629048642
Ja, met mijn seniliteit valt het gelukkig soms nog mee.quote:
Een keertje in de zomer als we zeker weten dat het goed weer is maar eens een datum prikken.quote:oja we moeten voor dit voorjaar/zomer nog even een datumpje prikken voor het eilanddan kan ik dat doorgeven zodat er geen andere groep op het eiland is en kunnen we in alle rust daar vertoeven/bbq'en/naaktzwemmen.. whatever you want....
quote:Supermarktketen Jumbo haalt alle producten 'Jumbo Pasen 2011 - Romige kip Fricassée' en 'Jumbo Pasen 2011 - Kruidige lams ratatouille' per direct uit de schappen. Het etiket op de verpakkingen is ontvlambaar bij verhitting in de magnetron, waardoor schade kan ontstaan.
The Dutch Mountains .quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's! met die heuvels... alsof je in het buitenland zit
ja dat is wel ff balen met dat weer. week van tevoren is nml denk niet vroeg genoeg. nou ja, we zien het deze zomer wel danquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, met mijn seniliteit valt het gelukkig soms nog mee.
[..]
Een keertje in de zomer als we zeker weten dat het goed weer is maar eens een datum prikken.
DH je verrast mequote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor. Review aan het typen doet fok weer ff raar. Review weg
Ga hem niet opnieuw typen.
kutzooi
doe de verkorte versie dan maar
We hadden het suite-arrangement met een 5-gangen menu. De ervaring begon al bij het ontvangst. Door een vrolijke butler werden onze spullen uit de auto gepakt en de autosleutels.
We werden rustig naar de binnentuin geleid voor een aperitief van prosecco en aardbeienlikeur.
Hierbij werd heerlijke chorizo, uitjes en kaas geserveerd.
Na opgefrist te hebben op de suite was het naar het restaurant. Vrij klein met slecht 2 groepstafel en zo'n 8 kleinere.
De appetizers waren eerst
Jonge paksoi met mango en sesam
Krokante varkenshuid met Babi Pangang (lekker fris)
daarna
Lolly van eend en eendenlever met een gelei van bietjes
Krokante kaas met Zwolse mosterd (was een soort luchtige maar krokante kaas).
Als laatste appetizer een broodje bapao met paling jasmijn. Zeer verrassende combinatie meer heel geslaagd
Bij dit alles dronken we een heerlijke champagne.
De eerste gang was een tartaar van kalf met spekbokking en een zure bom bouillon
De tartaar en spekbokking werden in twee slierten geserveerd. De bouillon werd geserveerd met echt extract van de maggi-plant. In hetzelfde flesje al die van maggi maar met eigen etiket.
Bij deze gang werd een heerlijke rose geserveerd.
Hierna kwam er een Hollandse mul met schaal en schelpdiertjes, kokos en citroengras op tafel. Lekker fris met een heerlijk lichte witte wijn.
Vervolgens een stukje rog met bloemkool, kappertjes, hazelnoot, gerookte zandhaaibuik en
schuimige beurre noisette. Het meest opvallende op het bord was de bloemkool die eigenlijk een puree was maar die weer in de vorm van een stronkje bloemkool gestopt. Hierbij een iets stevigere witte wijn.
De laatste hartige gang Gieters Lamsnek met kikkererwten, citroen en jus van ingelegde haring
Heerlijk lamsvlees dat de structuur had van draadjesvlees maar toch nog stevig was.
Hierbij een volle rode wijn.
Het dessert was advocaat met chocolade, citroengeranium en bloedsinaasappel waarbij de bloedsinaasappel de structuur en vorm had van chocoladeschilfers. Dit gerecht werd begeleid door een Muscat de Riversaltes.
Na 3,5u aan tafel te hebben gezeten werd het tijd om in de wijnkelder nog een koffie te doen en een lekker drankje na. Hierbij werden nog schuimpjes geserveerd met dropsmaak, vanille en nog iets. Ook nog bitterkoekjes en nog wat lekkers. Hierna was het heerlijk slapen
Het 5-gangen ontbijt volgt nog
ik wil zo'n koei in mn nieuwe appartementquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
The Dutch Mountains .![]()
(liedje van The Nits)
Bijnaam van Dione de Graaffquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
The Dutch Mountains .![]()
(liedje van The Nits)
Als zij mee-eet als K'mis en verjaardagen , neemt zij haar eigen groenten mee van de biolog. boerderij.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor ik klikte wist ik al wat je bedoelde. Wat een onzin he toch....
Onhandig zo'n rechtsdraaiende gepunnikte geitenschoonzus![]()
geen enkel minpuntje. Die bloemkool smaakte trouwens niet naar bloemkool, perfect voor jou dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wat een fantastisch arrangement! heb nog nooit van zandhaaibuik gehoord, weer wat geleerd
Puree van bloemkool opgezet als bloemkoolroosje doen ze toch wel eens in ziekenhuizen voor mensen die niet kunnen kauwen?
maar nogmaals; heerlijk! vond je ook alles lekker? wat sprong eruit? had je nog een minpuntje 'gevonden'?
oh ik lus bloemkoolquote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen enkel minpuntje. Die bloemkool smaakte trouwens niet naar bloemkool, perfect voor jou dus.
Het lammetje was echt verrukkelijk
deze tip is niet voor mij hequote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Voor de kamer moet je gewoon even op de site van de Librije kijken
Hadden jullie deze suite?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Voor de kamer moet je gewoon even op de site van de Librije kijken
quote:Door de toenemende levensverwachting stijgt volgens minister Henk Kamp (Sociale Zaken) de AOW-leeftijd mogelijk verder naar 68 jaar in 2040. Dat zei de VVD-bewindsman woensdag tijdens een pensioendebat in de Tweede Kamer.
We hadden de junior-suitequote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden jullie deze suite?
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=3
450 per nacht....quote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden jullie deze suite?
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=3
Heeft Henk niet zelf bedacht vrees ik...quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
450 per nacht....
* FutureFairytale valt flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |