Ik duim dus nog maar even door voor jullie.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor mijn teamleider nu druk in gesprek met 2 collega's over de zieken op de afdeling en dat het niet wil met de bezetting...ik hou me maar stil.
Neequote:
Ik gebruik nu de hele neutral lijn voor alles. En op mijn benen na (af en toe uitbraak) gaat het best goed de laatste jarenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
NeeEcht geen idee. Maar ik geloof dat we een poosje op proef Neutral wasmiddel gaan gebruiken om een mogelijke oorzaak uit te sluiten. En ik ga andere shampoo kopen
Want dat is John Frieda. Ik hoop dat dat een goed begin is.
Nat scheren met mesjes! Kan geen apparaat tegenop.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Net maar even een nieuw scheerapparaat gekocht, mijn ongeschoren uiterlijk begint door ietwat ondeugdelijk materiaal een beetje te ernstige vormen aan te nemen de laatste tijd
Ga ik niet weer aan beginnen, zeker niet met de nieuwe generatie scheerapparaten die ook nat kunnen. Door o.a. een litteken onder mijn kin vind ik mesjes niet echt lekker werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nat scheren met mesjes! Kan geen apparaat tegenop.
Ik ben morgen vrij, maar een andere collega die dan vrij was moet nu morgen werkenquote:
Awwww, maak me jaloers!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef golfer het volgende:
We stappen op de fiets voor een tocht door de duinen naar het strand toe.
biertje scoren op het strand?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef golfer het volgende:
We stappen op de fiets voor een tocht door de duinen naar het strand toe.
Jij werkt vandaag terwijl je anders eigenlijk vrij zou zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar een andere collega die dan vrij was moet nu morgen werken
Ja jaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij werkt vandaag terwijl je anders eigenlijk vrij zou zijn
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja jaMaar jij bent dan zeker morgen niet meer vrij hè?
Jaaa! Da's leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrij
Feli golferquote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
YESS!!!
Even mijn dak uitgaan.
Ik heb na een half jaar gemierenneuken geneuzel van een juridische afdeling van een pensioenverzekeringsfonds de strijd met ze gewonnen en ze hebben mij als nog in mijn gelijk gesteld en maken mijn pensioen premievrij tot aan mijn pensionering.
/uitdakgaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Toevallig ben ik morgen de hele dag helemaal vrij
jaaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Het gesprek ging lekker. Hoor vandaag of morgen of ze verder willen
An bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaen heel mooi Golfer dat je gewonnen hebt
Een echte ruzie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie pannen zag ik. Ruzie met baas, ik kolk
ik moet oppassen dat ik niet alles eruit gooi wat ik wil zeggen maar ben zo kwaadquote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een echte ruzie?Wat is er gaande...
Kan je mooi bij je baas wegquote:
Hoe ging het??quote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zal ik doen? OV of fiets naar Den Haag vanavond?
ja heb me net ingehouden, sorry gezegd..dan ben ik er vanaf. Maar reminder om actief door te kijken naar iets andersquote:
Nee hoor. Ik ben er alleen nog niet uit en rond dus tot die tijd laat ik het even rustenquote:
Vanmorgen gehadquote:
Maar je hebt geen stressquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie pannen zag ik. Ruzie met baas, ik kolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |