dit weekend ben ik er niet, en ik wil hoe dan ook vanavond daar heen of je nu mee wilt/kunt of nietquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Owww... 10 EUR p/s
Misschien dit weekend dan? En ik betaal zelf![]()
Nouhouquote:Op woensdag 20 april 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit weekend ben ik er niet, en ik wil hoe dan ook vanavond daar heen of je nu mee wilt/kunt of niet
salsa is pas half 10 ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouhou
Heb Salsa vanavond en ben nu nog aan het werk, dus dat wordt hem niet. Ander keertje dan maar.
Lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn mama komt vanavond onverwacht mee eten. Het wordt hier gekruide karbonade van de *insert drumroll* BBQ! Eerste van het seizoen! Met patatjes en sla erbij.
Mooi zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
mn nichtje is rond 13u bevallen (via een keizersnee) van een gezonde dochter: Eva4 kg
Hoi babi E.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
mn nichtje is rond 13u bevallen (via een keizersnee) van een gezonde dochter: Eva4 kg
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nee nichtje!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Da's van je andere zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |