abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 april 2011 @ 22:12:46 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_95782586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je dat op je 63e (zoals Pa FFT) ook nog zegt.
Ik hoop het wel :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_95782590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je dat op je 63e (zoals Pa FFT) ook nog zegt.
jij onthoud goed :o
oja we moeten voor dit voorjaar/zomer nog even een datumpje prikken voor het eiland ;) dan kan ik dat doorgeven zodat er geen andere groep op het eiland is en kunnen we in alle rust daar vertoeven/bbq'en/naaktzwemmen.. whatever you want.... :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_95782721
quote:
leuke foto's! met die heuvels... alsof je in het buitenland zit :D
  woensdag 20 april 2011 @ 22:16:22 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95782806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:

jij onthoud goed :o
Ja, met mijn seniliteit valt het gelukkig soms nog mee. ;)
quote:
oja we moeten voor dit voorjaar/zomer nog even een datumpje prikken voor het eiland ;) dan kan ik dat doorgeven zodat er geen andere groep op het eiland is en kunnen we in alle rust daar vertoeven/bbq'en/naaktzwemmen.. whatever you want.... :D
Een keertje in de zomer als we zeker weten dat het goed weer is maar eens een datum prikken. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95782809
iemand boodschappen gedaan bij Jumbo?

quote:
Supermarktketen Jumbo haalt alle producten 'Jumbo Pasen 2011 - Romige kip Fricassée' en 'Jumbo Pasen 2011 - Kruidige lams ratatouille' per direct uit de schappen. Het etiket op de verpakkingen is ontvlambaar bij verhitting in de magnetron, waardoor schade kan ontstaan.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:17:07 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95782860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:

leuke foto's! met die heuvels... alsof je in het buitenland zit :D
The Dutch Mountains . :Y
(liedje van The Nits)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_95782862
Lekker hoor. Review aan het typen doet fok weer ff raar. Review weg :(
Ga hem niet opnieuw typen. :r
kutzooi
doe de verkorte versie dan maar

We hadden het suite-arrangement met een 5-gangen menu. De ervaring begon al bij het ontvangst. Door een vrolijke butler werden onze spullen uit de auto gepakt en de autosleutels.
We werden rustig naar de binnentuin geleid voor een aperitief van prosecco en aardbeienlikeur.
Hierbij werd heerlijke chorizo, uitjes en kaas geserveerd.

Na opgefrist te hebben op de suite was het naar het restaurant. Vrij klein met slecht 2 groepstafel en zo'n 8 kleinere.

De appetizers waren eerst
Jonge paksoi met mango en sesam
Krokante varkenshuid met Babi Pangang (lekker fris :9 )

daarna
Lolly van eend en eendenlever met een gelei van bietjes :9~
Krokante kaas met Zwolse mosterd (was een soort luchtige maar krokante kaas).

Als laatste appetizer een broodje bapao met paling jasmijn. Zeer verrassende combinatie meer heel geslaagd :Y
Bij dit alles dronken we een heerlijke champagne.

De eerste gang was een tartaar van kalf met spekbokking en een zure bom bouillon
De tartaar en spekbokking werden in twee slierten geserveerd. De bouillon werd geserveerd met echt extract van de maggi-plant. In hetzelfde flesje al die van maggi maar met eigen etiket.
Bij deze gang werd een heerlijke rose geserveerd.

Hierna kwam er een Hollandse mul met schaal en schelpdiertjes, kokos en citroengras op tafel. Lekker fris met een heerlijk lichte witte wijn.

Vervolgens een stukje rog met bloemkool, kappertjes, hazelnoot, gerookte zandhaaibuik en
schuimige beurre noisette. Het meest opvallende op het bord was de bloemkool die eigenlijk een puree was maar die weer in de vorm van een stronkje bloemkool gestopt. Hierbij een iets stevigere witte wijn.

De laatste hartige gang Gieters Lamsnek met kikkererwten, citroen en jus van ingelegde haring
Heerlijk lamsvlees dat de structuur had van draadjesvlees maar toch nog stevig was.
Hierbij een volle rode wijn.

Het dessert was advocaat met chocolade, citroengeranium en bloedsinaasappel waarbij de bloedsinaasappel de structuur en vorm had van chocoladeschilfers. Dit gerecht werd begeleid door een Muscat de Riversaltes.

Na 3,5u aan tafel te hebben gezeten werd het tijd om in de wijnkelder nog een koffie te doen en een lekker drankje na. Hierbij werden nog schuimpjes geserveerd met dropsmaak, vanille en nog iets. Ook nog bitterkoekjes en nog wat lekkers. Hierna was het heerlijk slapen :)

Het 5-gangen ontbijt volgt nog
pi_95782893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, met mijn seniliteit valt het gelukkig soms nog mee. ;)

[..]

Een keertje in de zomer als we zeker weten dat het goed weer is maar eens een datum prikken. ^O^
ja dat is wel ff balen met dat weer. week van tevoren is nml denk niet vroeg genoeg. nou ja, we zien het deze zomer wel dan
pi_95782925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor. Review aan het typen doet fok weer ff raar. Review weg :(
Ga hem niet opnieuw typen. :r
kutzooi
doe de verkorte versie dan maar

We hadden het suite-arrangement met een 5-gangen menu. De ervaring begon al bij het ontvangst. Door een vrolijke butler werden onze spullen uit de auto gepakt en de autosleutels.
We werden rustig naar de binnentuin geleid voor een aperitief van prosecco en aardbeienlikeur.
Hierbij werd heerlijke chorizo, uitjes en kaas geserveerd.

Na opgefrist te hebben op de suite was het naar het restaurant. Vrij klein met slecht 2 groepstafel en zo'n 8 kleinere.

De appetizers waren eerst
Jonge paksoi met mango en sesam
Krokante varkenshuid met Babi Pangang (lekker fris :9 )

daarna
Lolly van eend en eendenlever met een gelei van bietjes :9~
Krokante kaas met Zwolse mosterd (was een soort luchtige maar krokante kaas).

Als laatste appetizer een broodje bapao met paling jasmijn. Zeer verrassende combinatie meer heel geslaagd :Y
Bij dit alles dronken we een heerlijke champagne.

De eerste gang was een tartaar van kalf met spekbokking en een zure bom bouillon
De tartaar en spekbokking werden in twee slierten geserveerd. De bouillon werd geserveerd met echt extract van de maggi-plant. In hetzelfde flesje al die van maggi maar met eigen etiket.
Bij deze gang werd een heerlijke rose geserveerd.

Hierna kwam er een Hollandse mul met schaal en schelpdiertjes, kokos en citroengras op tafel. Lekker fris met een heerlijk lichte witte wijn.

Vervolgens een stukje rog met bloemkool, kappertjes, hazelnoot, gerookte zandhaaibuik en
schuimige beurre noisette. Het meest opvallende op het bord was de bloemkool die eigenlijk een puree was maar die weer in de vorm van een stronkje bloemkool gestopt. Hierbij een iets stevigere witte wijn.

De laatste hartige gang Gieters Lamsnek met kikkererwten, citroen en jus van ingelegde haring
Heerlijk lamsvlees dat de structuur had van draadjesvlees maar toch nog stevig was.
Hierbij een volle rode wijn.

Het dessert was advocaat met chocolade, citroengeranium en bloedsinaasappel waarbij de bloedsinaasappel de structuur en vorm had van chocoladeschilfers. Dit gerecht werd begeleid door een Muscat de Riversaltes.

Na 3,5u aan tafel te hebben gezeten werd het tijd om in de wijnkelder nog een koffie te doen en een lekker drankje na. Hierbij werden nog schuimpjes geserveerd met dropsmaak, vanille en nog iets. Ook nog bitterkoekjes en nog wat lekkers. Hierna was het heerlijk slapen :)

Het 5-gangen ontbijt volgt nog
DH je verrast me O+
nu ga ik gauw lezen :*
pi_95782964
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef golfer het volgende:

[..]

(liedje van The Nits)
ik wil zo'n koei in mn nieuwe appartement :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 april 2011 @ 22:19:22 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_95783031
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef golfer het volgende:

[..]

(liedje van The Nits)
Bijnaam van Dione de Graaff :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_95783142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Voor ik klikte wist ik al wat je bedoelde. Wat een onzin he toch....
Onhandig zo'n rechtsdraaiende gepunnikte geitenschoonzus :|W
Als zij mee-eet als K'mis en verjaardagen , neemt zij haar eigen groenten mee van de biolog. boerderij.
Prima !
Als je de hoeveelheden uitrekent - zóu uitrekenen - waarover heb je het dan ? 8)7
Ik wil het wel serieus nemen, het gaat om de derde generatie anti biotica.
Alleen het is allemaal nog lang niet onderzocht.
Het is pr. volgens mij van een zg. interessant congres in Nedl. Wageningen?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:21:10 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95783154
Ziet er allemaal zeer smakelijk uit, D_H. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_95783184
Dat was het ook zeker. en een heel goed bijpassend wijnarrangement.
pi_95783233
DH! wat een fantastisch arrangement! heb nog nooit van zandhaaibuik gehoord, weer wat geleerd :D
Puree van bloemkool opgezet als bloemkoolroosje doen ze toch wel eens in ziekenhuizen voor mensen die niet kunnen kauwen? :D
maar nogmaals; heerlijk! vond je ook alles lekker? wat sprong eruit? had je nog een minpuntje 'gevonden'?
pi_95783323
quote:
17s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
DH! wat een fantastisch arrangement! heb nog nooit van zandhaaibuik gehoord, weer wat geleerd :D
Puree van bloemkool opgezet als bloemkoolroosje doen ze toch wel eens in ziekenhuizen voor mensen die niet kunnen kauwen? :D
maar nogmaals; heerlijk! vond je ook alles lekker? wat sprong eruit? had je nog een minpuntje 'gevonden'?
geen enkel minpuntje. Die bloemkool smaakte trouwens niet naar bloemkool, perfect voor jou dus.
Het lammetje was echt verrukkelijk
pi_95783399
Voor de kamer moet je gewoon even op de site van de Librije kijken :)
pi_95783436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

geen enkel minpuntje. Die bloemkool smaakte trouwens niet naar bloemkool, perfect voor jou dus.
Het lammetje was echt verrukkelijk
oh ik lus bloemkool :Y alleen met dit mooie weer aan een prak bloemkool, gekookte aardappels en jus is zo... -O-
en lam vind ik of erg lekker of heel sterk (en niet lekker!). zal wel aan het deel van het beessie liggen.
pi_95783474
Goe gedaan DH *O*
Klinkt allemaal echt heerlijk :9 (al ben ik niet zo van het lammetje) ):O
pi_95783477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
deze tip is niet voor mij he ;) van dit soort restaurants mag ik dromen...
  woensdag 20 april 2011 @ 22:27:28 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_95783500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Hadden jullie deze suite?
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=3
Poef.....gone! ©golfer
pi_95783527
rot op Henk :(

quote:
Door de toenemende levensverwachting stijgt volgens minister Henk Kamp (Sociale Zaken) de AOW-leeftijd mogelijk verder naar 68 jaar in 2040. Dat zei de VVD-bewindsman woensdag tijdens een pensioendebat in de Tweede Kamer.
pi_95783578
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

We hadden de junior-suite :)
pi_95783627
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

450 per nacht....
* FutureFairytale valt flauw
  woensdag 20 april 2011 @ 22:29:33 #300
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_95783634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
rot op Henk :(

[..]

Heeft Henk niet zelf bedacht vrees ik...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')