oki nou ja dit is dus stap 1quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak gaf de voornaamste afwijkingen aan die aan betreffend onderzoek zijn gekoppeld; dat betekent niet dat dat het enige is wat mis kan zijn als die bloedwaarde afwijkt.
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hebben ze wel veel aan dat onderzoek? want dit wordt het meest gedaan en als je er niet veel aan hebt snap ik de zin er niet zo van... gewoon een weglokkertje?
Denk dat ze een beetje clueless wasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
naar longen/hart geluisterd, bloeddruk gemeten en beetje op lichaam gedrukt
En dat is ook heel belangrijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.
Zou jij eruit komen met die klachten? No offense.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje clueless was
okiquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ze zien dan ook wat er niet mis is, dus dingen uitsluiten.
ze zei ook dat ze geen idee hadquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje clueless was
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij eruit komen met die klachten? No offense.
quote:
De meeste klachten zijn nogal vaag. Wat je kan doen is het opschrijven. Wat, wanneer en hoe het voelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
dus mijn klachten zijn nogal vaag... daar heb ik niks aan!
Veel aandoeningen beginnen vaag en dan denk je na een jaar: jeetje, waarom zag ik dat nou niet eerderquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
De meeste klachten zijn nogal vaag. Wat je kan doen is het opschrijven. Wat, wanneer en hoe het voelt.
En heb geduld. Er moeten dingen onderzocht worden.
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel aandoeningen beginnen vaag en dan denk je na een jaar: jeetje, waarom zag ik dat nou niet eerderMaar dat kwam dus omdat het zo vaag begon.
En het kan natuurlijk ook niets bijzonders zijn hoor, FFTMaar het is wel handig dingen uit te sluiten (zoals een ontsteking ergens en zo).
Tuurlijk. Komt best goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?
Ik wil daarna nog wel even een inwendig onderzoekje doen, hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje ik wacht woensdag gewoon af en daarna maar kijken wat ik ga doen ?
Is dat nou meer dan jouw rondje? Zo leek het mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef golfer het volgende:
Ons rondje fietsen van vanmiddag op de google-kaart:
http://maps.google.nl/map(...)055498,0.164108&z=13
Was iets meer dan mijn rondje van gisteren. Ik schat in ruim 20 kliometer, maar inderdaad met pitstop op het strand.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat nou meer dan jouw rondje? Zo leek het mij.
Oh, jullie hadden een pitstop!
Toch een mooie prestatie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Was iets meer dan mijn rondje van gisteren. Ik schat in ruim 20 kliometer, maar inderdaad met pitstop op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |