lolquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks werd net uitgelachen hier in wachtkamer omdat mn maag hard gromde
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFTquote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
En ik begrijp dat ik P. nog niet kan feliciteren?
Ik zie het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik antwoordde op FFT
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er alleen nog niet uit en rond dus tot die tijd laat ik het even rusten
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet eigenlijk naar Den Haag op de fiets nu, maar ik heb totaal geen zin
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Een paar foto's van ons fietstochtje van vanmiddag.
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is erg warm om te fietsen nu. Als je op de fiets gaat moet je echt wel wat te drinken bij je hebben.
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Ja, was een mooi gezicht, dat beest in die vijver bij de ganzen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Isabeau het volgende:
oooh, wat lekker! Zelfs de hooglanders begrepen het qua verkoeling opzoeken
Bier en gebruinde damesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef golfer het volgende:
Het is jóuw vakantie, toch ? dan doe je toch wat jou het leukste - meest ontspannend- lucratief lijkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso van plan. Maar het is of OV of de fiets. Fiets is iets flexibeler eigenlijk, maar zoals ik al zei...ik heb geen zin. Uberhaupt niet in vanavond eigenlijk. Beetje gaar helaasMaar goed...afspraak staat dus laten we maar gaan zo.
Leukquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein & Isa ( & Ross) : vanmiddag sprak ik iemand, die heeft een logée uit Wales die haar
zoon (21) heeft leren kennen via wow.
zomaar nieuws.
Wát je zus zegtquote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Oooh wat een heerlijke foto's G! Het is net vakantie [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is jóuw vakantie, toch ? dan doe je toch wat jou het leukste - meest ontspannend- lucratief lijkt.
check your boxes.
klinkt heerlijk! Behalve de verbrande kop danquote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker stukje fietsen.
Dwars door de duinen naar Woodstock 69, de alternatieve strandtent en daar een Belgisch witbiertje gedronken en vervolgens via de Zeeweg weer terug naar Bloemendaal.
Meteen even onderweg boodschappen gehaald.
Rode verbrande kop nu.
Wat zei de dokter?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit met een waterijsje in de tuin. Ga straks wat vacatures zoeken.
Wat een overmacht weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Gilbert wint gewoon ook nog even de Waalse Pijl erachteraan.
Cutequote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks werd net uitgelachen hier in wachtkamer omdat mn maag hard gromde
Da's heel normaal hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lein & Isa ( & Ross) : vanmiddag sprak ik iemand, die heeft een logée uit Wales die haar
zoon (21) heeft leren kennen via wow.
zomaar nieuws.
quote:
Goed bezig hoor Steer, jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 20 april 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kolere, wat is het mooi weer buiten. 50 minuten studeren - 10 minuten wandelen tussen de mensen buiten - 50 minuten studeren etc.
En daartussen een fok berichtje plaatsen
De drummer vroeg ons zondag ook hoe we elkaar hadden ontmoet en ik flap er ook gewoon 'via world of warcraft' uit. Hij moest lachen en wilde weten hoe zoiets dan gaat 'Well, you're a nice lookin' dwarf hmm' En Ross heel droog 'actually I was a troll"quote:
Voor dat soort gedachten zijn hamers uitgevondenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De drummer vroeg ons zondag ook hoe we elkaar hadden ontmoet en ik flap er ook gewoon 'via world of warcraft' uit. Hij moest lachen en wilde weten hoe zoiets dan gaat 'Well, you're a nice lookin' dwarf hmm' En Ross heel droog 'actually I was a troll"
En gisteren probeerde ik Ross het principe van vakantiegeld uit te leggen, zei hij dat ik daar een betere pc van kon kopen. Dus ik zeg dat ik liever een weekendje oid weg ga naar een mooie stad. Hij vraagt waarom. Dus ik: "well, I think building memories is important" Hij: "Then buy more memory for your pc"
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:49 schreef Isabeau het volgende:
En gisteren probeerde ik Ross het principe van vakantiegeld uit te leggen, zei hij dat ik daar een betere pc van kon kopen. Dus ik zeg dat ik liever een weekendje oid weg ga naar een mooie stad. Hij vraagt waarom. Dus ik: "well, I think building memories is important" Hij: "Then buy more memory for your pc"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |