je staat ook vroeg opquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Werk ze!![]()
En tuurlijk ben je wel lief, ik ben gewoon vroeg moe!
Dat zou je ook zeker kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb vannacht over DH gedroomdEcht
Zoals het de gewoonte is bij dromen was het vaag en vreemd, maar ik kan me nog herinneren dat ik reuze goed met zijn vriendin overweg kon
lol! Och hemel, het dr Oetker thema!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ah ja, de thema weekenden. Hoewel het mooiste thema nog altijd het Dr. Oetker thema blijft.
Dat is helemaal niet raar; de opleiding barst van de vrouwen en amper mannen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Dat zou je ook zeker kunnen
Stond trouwens leuk artikel in AD gister dat er steeds meer vrouwelijke artsen zijn. gelezen?
Lidl-themaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Och hemel, het dr Oetker thema!
En dan hadden we het thema Rood (dag van de arbeid), bananenthema, middeleeuws thema, gezondheidsfreakthema....
Meestal is ze dat wel. Behalve als ze werk/vakantiestress heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar; de opleiding barst van de vrouwen en amper mannen.
Als ze zo leuk en lief en aardig als in mijn droom was dan zeker
Oh ja! Met hertenbiefstuk of zoquote:
Ik wilde alleen gezellig doen, maar denk dat onze lieve Chinees wil dnd'enquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, zonde dat die niet meer toegankelijk is. Er stonden wel erg mooie topics in zo nu en dan. Maar goed, wilde jij weer D&Den of alleen het gezellig doen?
Ik kan volgend weekendquote:
Volgend weekend is het toch ook koninginnedag?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Volgend weekend weet ik niet zeker. Sowieso gaan wij de 29ste in ondertrouw. En waarschijnlijk onze eerste dansles.
21-22 mei moet lukken. 7-8 mei ook.
Ik overleg het nog wel even met Anna.
Jullie zijn beroemd! Leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
En we staan in de krant
Zeg, zou jij niet nog een keer langs komen?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan volgend weekend
30 april - 1 mei
7 - 8 mei
14 - 15 mei (dan de 15e wel nachtdienst)
21 - 22 mei
Geloof dat ik wel kan in mei
Ja, met Lein en aangezien onze gezamenlijke roosters in mei een ramp waren dachten we toch aan juni?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, zou jij niet nog een keer langs komen?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
En we staan in de krant
En jouw bijdrage is relevant omdat je ook in de CUL SC post? Nee dus, je komt alleen memo een veeg uit de pan geven. Geen goede binnenkomer, vriend.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Physics het volgende:
Nijenrode is een beetje als het merk Apple...![]()
Je bent wel gefrustreerd zeg
Goedemorgen Leinquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
En jouw bijdrage is relevant omdat je ook in de CUL SC post? Nee dus, je komt alleen memo een veeg uit de pan geven. Geen goede binnenkomer, vriend.
Echt waar? Leuk haha!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
Het is secr. dag, dus kussen bloemen chocola hier
Gaat m niet worden Isa, salaris is nog niet gestort en ik kan niet even 40 euro missen. Je mag het wel voorschieten, dan betaal ik het je volgende week terugquote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen LeinIk heb je nodig als lvl 85 mage....op Auchindoun
Ah okquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met Lein en aangezien onze gezamenlijke roosters in mei een ramp waren dachten we toch aan juni?
Op de dag van de zorg krijgen we altijd een prulletje en een stuk fruit. En mensen die niet in de zorg werken krijgen dat ook. Lekker waardeloos dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
Het is secr. dag, dus kussen bloemen chocola hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |