Goed om te vermelden dat deze prijsklasse dan exclusief ¤0,50 toeristenbelasting isquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]* FutureFairytale blijft bewusteloos liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En excl. ontbijt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Goed om te vermelden dat deze prijsklasse dan exclusief ¤0,50 toeristenbelasting is
* golfer reanimeert FF even.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale blijft bewusteloos liggen
* Den_Haag FF wakker maakt met een emmertje waterquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale blijft bewusteloos liggen
In 2020 naar 66 en in 2025 naar 67.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
is die 67 jaar pensioen nou al officieel door? of is het nog steeds 65?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig hebben ze ook kamers. die zijn maar 295
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=1
leuk toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig hebben ze ook kamers. die zijn maar 295
http://www.librijeshotel.nl/index.php?tid=kamer&kid=1
Ik denk er ook nog met veel plezier aan terugquote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Het is sowieso een belevenis om daar een keer te zijn geweest en het menu van het Zusje bevat een aantal onderdelen van het restaurant De Librije.
Dat restautant was destijds voor de groep van Fok! waarmee wij er geweest zijn een onvergetelijke ervaring en ik denk er nog vaak aan terug.
Ook aan het gezelschap overigens.
ik was de enige man tussen alleen maar vrouwen.![]()
Nog eens herbeleven?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk er ook nog met veel plezier aan terug
Mooie avond
5 gangen ontbijt ongeveer.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een heerlijkheden somt D_H allemaal op.
En dan ook nog eens ontbijt van x gangen?
Hadden jullie dit jezelf kado gedaan ?
* gaat naast FTT liggen.
Doet ze goedquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1640808
5 gangen ontbijt ongeveer.
Was voor mijn afstuderen van
Ja!quote:
Pen en Papier?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik wil ook nog wel eens afstuderen.
Wie weet wat ik dan van mijncadeau krijg.
Ik zwaai niet terug. Ikquote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Slaap lekker sun
Ik ga morgen op de fiets naar het werk heb ik net besloten, voor het eerst dit jaar
Half 8 zorgen dat ik bij het pontje ben![]()
ik ging ook uit eten na mijn 'afstuderen'...bij de Chineesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
5 gangen ontbijt ongeveer.
Was voor mijn afstuderen van
dit was iets anders dan gewoon afstuderenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ging ook uit eten na mijn 'afstuderen'...bij de Chinees
overigens wel leuk en lekker maar staat beetje in contrast (beetje maar) met DH's cadeautje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten! ik lig ook. wilde eigenlijk 20.30u liggen maar was blijkbaar niet streng genoeg voor mezelluf.quote:
Het was een passend kado, denk ik, passend bij de prestatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit was iets anders dan gewoon afstuderen
oh daaaar gaaaan we weerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit was iets anders dan gewoon afstuderen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef AnneX het volgende:
Zojuist een mailtje uit het verpleeghuis:
Lezen naar keuze:ik weet niet wat een oza bad is maar als je mam dat duidelijk aangeeft, dan idd eens kijken hoe het gaat zonder (en is er een alternatief?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
memoo hou je in meisquote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh daaaar gaaaan we weerwe weten t wel hoor dat je bij nyenrode cum laude of weet ik t wat bent afgestudeerd hoor, Je bent ge-wel-dig
kun je nu weer normaal doen?
tuurlijk is t n hele prestatie maar je hoeft het niet te blijven benadrukken om nog meer veren in je reet te krijgen
Wat een ietwat jaloersige indruk maak jij met deze opmerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh daaaar gaaaan we weerwe weten t wel hoor dat je bij nyenrode cum laude of weet ik t wat bent afgestudeerd hoor, Je bent ge-wel-dig
tuurlijk is t n hele prestatie maar je hoeft het niet te blijven benadrukken om nog meer veren in je reet te krijgen
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
memoo hou je in meishoe was het chinese eten eigenlijk? die nasi met 2 dingen?
zozo en dat voor 6 euro nog wat? beter hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorry![]()
en was goed te doen, chinees stond ook in de top 100 van beste chinezen, op plek 24![]()
maar goed ik ga voor mn eigen zen en voor t hier uit de hand loopt mn bed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zozo en dat voor 6 euro nog wat? beter hoor
slaap lekker!ja 6.70 euor keuze uit nasi/bami/rijst "klein" bakje (2 volle borden) en keuze uit 2 gerechten, had babi pangang en kip poy nog iets ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is hier 12 euro.... mazzelaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja 6.70 euor keuze uit nasi/bami/rijst "klein" bakje (2 volle borden) en keuze uit 2 gerechten, had babi pangang en kip poy nog iets ofzo
speciaal 1 persoons studentenmenuquote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is hier 12 euro.... mazzelaar
Kind, relax en FOK! je niet zo op. Hij heeft zich uit de naad gewerkt/geleerd en daar mag ie best blij mee zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg werkelijk waar onwijze jeuk van mensen die continu over van alles lopen op te scheppen, sorry![]()
maar goed ik ga voor mn eigen zen en voor t hier uit de hand loopt mn bed in
blij mee zijn of je opscheppen en beter voelen dan anderen is een heel groot verschil, maar goed ik ben dan ook meer van het type doe maar normaal, dan doe je gek genoeg, misschien moeten we gewoon ff in de OP zetten dat ie is afgestudeerd aan nijenrode en geweldig is hoeft ie t niet bij elke scheet te roepen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, relax en FOK! je niet zo op. Hij heeft zich uit de naad gewerkt/geleerd en daar mag ie best blij mee zijn.
Oh wensen we alleen FF welterusten?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*vooruit dan maar*quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh wensen we alleen FF welterusten?
*mezelf naar bed schopt, nu echt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |