Jaquote:
ga je naar buiten ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga even kijken hoe het in de alternatieve realiteit is. Tot later
mag ik ook een linkje?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo de eerste lichting huis-linkjes is verstuurd
Ik zat er naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben ook benieuwd naar t huis van leinkaas maar zit mobiel nu
Steerke, social deal vam vandaag, is dat wat? :p
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik dan vandaag misschien een akkoord bereiken met de potentiele nieuwe baas?Zou wel tof zijn he
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
What's new:
Teletekst:
Er is veel mis met de hygiëne in
verpleeghuizen.Dat blijkt uit onderzoek
van de Consumentenbond.In 40 procent
van de 37 onderzochte instellingen was
de hygiëne beneden peil.
In de verpleeghuizen plakken vloeren,
hangt een urinelucht en zijn medicijnen
over de datum.Het personeel wast zijn
handen niet goed en washandjes met
ontlasting gaan bij de gewone was.
Branchevereniging Actiz trekt zich de
kritiek aan.Actiz denkt dat de oorzaak
van de slechte hygiëne ligt in gebrek
aan aandacht en onvoldoende scholing.
Ook wordt er vaak voorrang gegeven aan
de zorg aan het bed,zegt Actiz.
Ik weet het. Het is al jaren zo en er verandert ook steeds niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
Helaas...nog niets gehoordquote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?
Komt vast wel goed.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
zo duur is t niet als je ziet wat je ervoor krijgt hoor
en snobbistisch kan best leuk zijn voor n keertje
quote:
want sop is te duur?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
dat ja.. Net weer lekker gelunched, was druk op t terras van de macquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |