mag ik ook een linkje?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo de eerste lichting huis-linkjes is verstuurd
Ik zat er naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben ook benieuwd naar t huis van leinkaas maar zit mobiel nu
Steerke, social deal vam vandaag, is dat wat? :p
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zou ik dan vandaag misschien een akkoord bereiken met de potentiele nieuwe baas?Zou wel tof zijn he
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
What's new:
Teletekst:
Er is veel mis met de hygiëne in
verpleeghuizen.Dat blijkt uit onderzoek
van de Consumentenbond.In 40 procent
van de 37 onderzochte instellingen was
de hygiëne beneden peil.
In de verpleeghuizen plakken vloeren,
hangt een urinelucht en zijn medicijnen
over de datum.Het personeel wast zijn
handen niet goed en washandjes met
ontlasting gaan bij de gewone was.
Branchevereniging Actiz trekt zich de
kritiek aan.Actiz denkt dat de oorzaak
van de slechte hygiëne ligt in gebrek
aan aandacht en onvoldoende scholing.
Ook wordt er vaak voorrang gegeven aan
de zorg aan het bed,zegt Actiz.
Ik weet het. Het is al jaren zo en er verandert ook steeds niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
Helaas...nog niets gehoordquote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Kan ik je al feliciteren met je nieuwe baan?
Komt vast wel goed.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
zo duur is t niet als je ziet wat je ervoor krijgt hoor
en snobbistisch kan best leuk zijn voor n keertje
quote:
want sop is te duur?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je waarom de vloeren in verpleeghuizen plakkerig zijn? Nou, bij ons wordt er gedweild met een microvezeldoekje en water. Niks geen sop of schoonmaakmiddel. En de helft pies, poept en gooit brood en drinken op de vloer. Thuis krijg je dat ook niet met alleen water en een lapje weg.
dat ja.. Net weer lekker gelunched, was druk op t terras van de macquote:
Eh ja, die professionele meuk is behoorlijk aan de prijs om alles echt klinisch schoon te krijgen. Het is een makkelijke bezuinigingspost en helaas bezuinigen ze daar dus ook op.quote:
Ben je al aan het klussen geslagen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja.. Net weer lekker gelunched, was druk op t terras van de maclekker veel garnalen met chilisaus
ja echt zo duur? Hmm dan kunnen ze met doekje droog vegen ook wel laten, maakt toch niet meer uit danquote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh ja, die professionele meuk is behoorlijk aan de prijs om alles echt klinisch schoon te krijgen. Het is een makkelijke bezuinigingspost en helaas bezuinigen ze daar dus ook op.
nee morgen naar kringloop. Verwachting; eind vlg week beginnen met verven. Moet nog energieleverancier uitkiezen. Hoor dat Nuon meest gangbare is bij de huurders.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je al aan het klussen geslagen?
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heetquote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee morgen naar kringloop. Verwachting; eind vlg week beginnen met verven. Moet nog energieleverancier uitkiezen. Hoor dat Nuon meest gangbare is bij de huurders.
staat de kassa buiten?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje rood geworden op mijn werk.
Morgen maar echt zonnebrandcreme gaan kopen
wat hebben zij voor val gemaakt?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heet.
Of alle andere 'Ik zeg DOEN!' aanbieders.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Trap niet in de val die de Nederlandse Energie Maatschappij heet.
Heb de SPF 50 van Garnier gekocht (ongeparfumeerd), deze week is 2 halen 1 betalen bij Etos.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is mijn andere bijbaantje
Het overblijven op een school
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
Goed vergelijken en niet puur naar hun berekeningen staren
Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar zijn juist 1 van de duurstequote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat hebben zij voor val gemaakt?
dankje! Energie Direct dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Handige site ervoor is o.a. http://www.energieleveranciers.nl/
Komt Energie Direct inderdaad als voordelig uit.
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokalequote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
collega zegt energie direct. Ik ga morgen thuis die en nuon bekijken dan.
beetje Albert Heyn van de energie dusquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze goedkoop zijn maar zijn juist 1 van de duurste.
wat is er zoveel beter aan groene stroom? Goedkoper ook? En niet gelezen, maar dichstbijzijnde zit in Alphenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokale
stroom - gas provider.
Verder is het peanuts voor de eenzame particulier, want energiebelasting etc. is hoog en overal hetzelfde.
Tevens kun je bij Un.Cons. ook een aardige benzine korting verdienen.
En een goedkoper gsm abonnement.![]()
En kreeg je mee dat de dichtsbijzinde Kringloop in de buurt van Wassenaar in Voorschoten is.
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beetje Albert Heyn van de energie dus
De meesten leveren tegenwoordig groene stroom.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik roep: United Consumers ! : én groene stroom en altijd ! ónder het tarief van de lokale
stroom - gas provider.
Verder is het peanuts voor de eenzame particulier, want energiebelasting etc. is hoog en overal hetzelfde.
Tevens kun je bij Un.Cons. ook een aardige benzine korting verdienen.
En een goedkoper gsm abonnement.![]()
En kreeg je mee dat de dichtsbijzinde Kringloop in de buurt van Wassenaar in Voorschoten is.
Jup Euroshopper is juist goedkoop en vaak nog redelijk acceptabel voer. Ze doen soms niet eens onder voor de Lidl & Aldi.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUT! Albert Heijn is serieus niet duur met zijn boodschappen! Dat denken mensen allemaal maar de AH, de C1000 en de Dirk ontlopen elkaar niet veel. Het scheelt misschien centen per product waarbij elk wel ergens goedkoper of duurder is.
Ik kijk puur naar de eigen-merk en de a-merk artikelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup Euroshopper is juist goedkoop en vaak nog redelijk acceptabel voer. Ze doen soms niet eens onder voor de Lidl & Aldi.
Lieverd, je hoofd loopt om, begrijp ik uit je reacties.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er zoveel beter aan groene stroom? Goedkoper ook? En niet gelezen, maar dichstbijzijnde zit in Alphen
APPLE IS WEL BETERRR.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
A-merk hoeft per definitie niet beter te zijn.
PVV zal het daar niet me eens zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
En een belasting op milieuonvriendelijk opgewekte vorm van energie juich ik alleen maar toe trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |