Ik wil hem deze week afmaken man, dan gaat ie op iTunesquote:
Ok nicequote:Op woensdag 20 april 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil hem deze week afmaken man, dan gaat ie op iTunes
Piratenpak.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Wat moet ik aan voor kostuum naar LSD (laatste schooldag)
Het thema is strand in eigen land, dus alles wat met Nederland of strand te maken heeft kan
Zoeen pak waarop het lijkt alsof je een dikke pens hebt. Dit met een blik bier in je hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Het thema is strand in eigen land, dus alles wat met Nederland of strand te maken heeft kan
nevermind ik las over strand heenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Die heb ik nog welquote:
Een blauw boerenuniform met klompen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Of anders kaal, airmax en bomberjack.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een blauw boerenuniform met klompen.
Appelquote:
Huhhuh, die met de katjens?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
Appel kijk mijn laatste foto op facebook
Haha ja katjens op het balkonquote:
Nog beterquote:
Pineapple expressquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, raad me eens een paar goeie films aan.
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nog beter
Alleen hoe ze me behandeld hebben vergeet ik niet meer D:
Of een bepaalde serie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Was gister op TV.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Ik hoorde geruchten over colaflessen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?
The King's Speech.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Hoho, ik sta in jouw Sigquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nog beter
Alleen hoe ze me behandeld hebben vergeet ik niet meer D:
Voorliegen over dat ik zo weer bij ze aan het werk kon en me dan ook nog een maand aan het lijntje hangen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?
Kloptquote:
Matige actie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Voorliegen over dat ik zo weer bij ze aan het werk kon en me dan ook nog een maand aan het lijntje hangen.
Daardoor heb ik nu geen werk meer, want wie wil er nou nog iemand aannemen die minder dan een half jaar beschikbaar is :S
Klopt, had altijd leuk contact met ze, maar sinds ze me dat hebben geflikt nooit meer bij die appie geweestquote:
Wolfrolf trakteert op gratis bier bij topic 100quote:
Oh, sorry.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
Centraal hoeft geen TR, doordat het een reeks is staat het sowieso wel opvallend in de topiclijst.
Maar liever HJquote:
Jij bied je aan hoor ikquote:
The fuuuuuck.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Voorliegen over dat ik zo weer bij ze aan het werk kon en me dan ook nog een maand aan het lijntje hangen.
Daardoor heb ik nu geen werk meer, want wie wil er nou nog iemand aannemen die minder dan een half jaar beschikbaar is :S
Volgens mij wil jij zo graag geneukt worden... En mag Patje dat gaan doen.quote:
Precies, zo zat ik ook. Toen ik weg ging wisten ze dat ik na de zomervakantie zou verhuizen, en dan zeggen ze pas na 4 maanden dat ze iemand voor minimaal 1,5 jaar willen hebben, wat ook nergens op slaat.quote:
Tjaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zo graag geneukt worden... En mag Patje dat gaan doen.
hey hey niet zo tegen klinkie hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zo graag geneukt worden... En mag Patje dat gaan doen.
Nee joh, ze is niet zo gemeen als ze lijkt hoorquote:
Omdat je altijd meedoetquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom denken jullie dat ik makkelijk te hosselen ben, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja, vreemd wel hoor. Ik heb nergens gehoord dat je per se anderhalf jaar beschikbaar moet zijn. Heel veel worden er hier na een halfjaar of zelfs na hun proefperiode alweer uitgeknikkerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Precies, zo zat ik ook. Toen ik weg ging wisten ze dat ik na de zomervakantie zou verhuizen, en dan zeggen ze pas na 4 maanden dat ze iemand voor minimaal 1,5 jaar willen hebben, wat ook nergens op slaat.
Ik had nog een half jaar kunnen werken ofzo, dat is 1 contract :S
Krullenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Wie denkt datquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jij daar..ik vind je leuk. Ik kom van het weekend wel even langs.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Furdinand het volgende:
Appel ik moet je wat bekennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doet altijd stoer tegen mijquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee joh, ze is niet zo gemeen als ze lijkt hoor
Ik snapte het ook niet, want het was niet omdat ik te oud ben, want er is wel vaker iemand aangenomen die er zelfs 8 maanden tussenuit is gegaanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm ja, vreemd wel hoor. Ik heb nergens gehoord dat je per se anderhalf jaar beschikbaar moet zijn. Heel veel worden er hier na een halfjaar of zelfs na hun proefperiode alweer uitgeknikkerd.
kan gebeurenquote:
Oh okquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij daar..ik vind je leuk. Ik kom van het weekend wel even langs.
quote:
Fail.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kamilletheetje? [ [url='http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/7.gif]afbeelding[/url] ]
Dan wel extra dunne hoor..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh okik ben dit weekend alleen. Neem je wel condooms mee?
Zonder condooms tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh okik ben dit weekend alleen. Neem je wel condooms mee?
Henkie ik zag het al jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Henkie94 het volgende:
JanPiraatjen.Goeie filmpjes, do want.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
hmm.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]Was maar een geintje
Je bent een best grote uitdaging hoor
Waar is je piraten UI geblevenquote:
quote:
Ok tot weder ziensquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry zachtehaartjes. Ik ga wel weer.
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.quote:
Ik heb ze er hardhandig uitgeschopt. Klapjosti's, dat zal ze leren. BAH.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waren er nog vijgebomen daar in de AH ?
Misschien moet er 1 komen die eerste en minuut op piraat staat, dan een minuut op indiaan en dan een minuut op paashaasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ik snap het.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.
Was niet omdat het dan makkelijker te vinden was of iets dergelijks, meer omdat sommige baggerusers met hun faphandjes niet van het postknopje af kunnen blijven, omdat ze denken dat dit dé ONZ-SC is.
sommige mensenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
En ogre-myra.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik snap de hint nu wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Cosmo topicquote:
NOAHHHquote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooooold joyyy, comes back to meee.
Bloemp kan tegenwoordig reanimerenquote:
Dank.quote:
Mede mogelijk gemaakt door JanPiraat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie gaat een leuke film kijken zo![]()
Oh?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemp kan tegenwoordig reanimeren
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
mijn niet, maar zit vol aids
gelukkig gaat jan mij masseren
Ja, is het ook niet. Denk ik. Mehquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niethopelijk is het niet nodig
Weet ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je praten wil, ik ben op msn?!
Vraag je dat, of zeg je dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je praten wil, ik ben op msn?!
Ik zuig die aids eruit als de Green Milequote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
mijn niet, maar zit vol aids
gelukkig gaat jan mij masseren
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is het ook niet. Denk ik. Meh.
[..]
Weet ik.
Ohh bij dat stukje kom ik altijd emmers jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zuig die aids eruit als de Green Mile
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh bij dat stukje kom ik altijd emmers ja
Pics.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
Mijn hello kitty zou vol met dood en verderf staan
Gridlokquote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
Mijn hello kitty zou vol met dood en verderf staan
Ik weet toch wat ze bedoeld. Ga niet zo bijdehand lopen doen.quote:
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemp kan tegenwoordig reanimeren
Dus ik lig hier dood te gaan omdat jij een ijsje wou eten?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pas
Eigenlijk vandaag, maar ik kon niet
Gridlokquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Gridlok het volgende:
Janpiraat heeft een rage gestart zie ik wel!
Leugens, jij hebt geen laptop.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef killerbee911 het volgende:
Ik was letterlijk op me laptop in slaap gevallen
Ik moest naar de ortho vriend, niks niet ijs etenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus ik lig hier dood te gaan omdat jij een ijsje wou eten?
Oh, das jammer, dan moeten we maar gewoon de defibrillator op zn rug zetten denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pas
Eigenlijk vandaag, maar ik kon niet
doe Dirk de groetjesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok ik huppel even snel naar de dirk om nog meer eten in te slaan
sorry ik heb een Macbook proquote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens, jij hebt geen laptop.
Goed plan, dat gaat dan zo:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oh, das jammer, dan moeten we maar gewoon de defibrillator op zn rug zetten denk ik
Ok, wie kan er masseren?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moest naar de ortho vriend, niks niet ijs etenEn alleen een rug reanimeren denk ik niet dat ik dat ga leren
misschien moet je iemand vinden die goed kan masseren
Ik ook.quote:
Ja, en dan mag je heel hard rennen voor ik je in een meertje gooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed plan, dat gaat dan zo:
CLEAR!
*klapt*
AUW VERDOMME GEK, IK LEEF NOG GEWOON!
Jannnquote:
Lang geleden dat wij gesmoked hebben man, wtfquote:
Ik kan niet zo hard rennenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, en dan mag je heel hard rennen voor ik je in een meertje gooi.
Als je leeft wanneer er een defibrillator op je gezet wordt zeg je daarna toch niet zo veel meerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed plan, dat gaat dan zo:
CLEAR!
*klapt*
AUW VERDOMME GEK, IK LEEF NOG GEWOON!
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef HappyBob het volgende:
IK HEB EEN ZIGEUNER DUS IK HEB GEEN LAPTOP NODIG!! MAAR HIJ IS GEWOON ZWART
Ahja, goed punt.. Nouja, meisje uit m'n klas heeft een ingebouwde (want hartprobleem) die is wel eens afgegaan terwijl het niet nodig was, leeft ook nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je leeft wanneer er een defibrillator op je gezet wordt zeg je daarna toch niet zo veel meer
Ik heb Doerak ook meegenomen en ze konden het wel heeeel erg goed vinden samen die 2quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jannn
Hoe heeft R2 het gehad?Ik heb m nog niet gezien. Is ie soms nog bij jou?
Dat is een naam malle meid.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, die taaltje doe ik niet beheersen tog.
Lijkt me ook niet heel goed voor jequote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahja, goed punt.. Nouja, meisje uit m'n klas heeft een ingebouwde (want hartprobleem) die is wel eens afgegaan terwijl het niet nodig was, leeft ook nog steeds
Ik mijd Brabant als de pest, wantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Wat leuk voor zequote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb Doerak ook meegenomen en ze konden het wel heeeel erg goed vinden samen die 2ze hebben een hotelletje geboekt en komen morgenmiddag weer richting huis als het goed is
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mijd Brabant als de pest, wantDus niet vanwege mij, wat lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Recht op je hart hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel goed voor je
Maar misschien geeft die een iets minder heftige schok
Awwww tja Doerak moest ook wel homo zijn met zn gestylede snorretje en zn sexy loopje maar vanaf vandaag wist ik het zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk voor zeR2 is wel homo ja, hij bespringt alleen meestal z'n eigen broer
mooi wel dat ie nu iemand gevonden heeft
.
Smokey had een tijdje terug een vriendinnetje gevondenhij kwam met een andere kat de tuin in en kwam mauwend op ons af toen. Ik denk dat ie dr even wilde laten zien
Dat dr hartje nog klopte.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Recht op je hart hedat lijkt me vrij heftig
3 gram van mij, dikke 2 van joost en aaron had ook 3 weg gesmoked. Dus ja :33quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Wist je nog Gridlok bij party hard 1.0, daar is echt zwaar veel wiet erdoorheen gegaan man
Wat lievvquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk voor zeR2 is wel homo ja, hij bespringt alleen meestal z'n eigen broer
mooi wel dat ie nu iemand gevonden heeft
.
Smokey had een tijdje terug een vriendinnetje gevondenhij kwam met een andere kat de tuin in en kwam mauwend op ons af toen. Ik denk dat ie dr even wilde laten zien
Wat leukquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Awwww tja Doerak moest ook wel homo zijn met zn gestylede snorretje en zn sexy loopje maar vanaf vandaag wist ik het zeker
Ik had ook nog 1 gram ingelegd volgens mij, en Wander ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
3 gram van mij, dikke 2 van joost en aaron had ook 3 weg gesmoked. Dus ja :33
Hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat lievv
Mijn kat is wel eens verkracht in de tuin van de buren terwijl het toen nog 6 jarige buurmeisje toekeek
Blink.quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat lievv
Mijn kat is wel eens verkracht in de tuin van de buren terwijl het toen nog 6 jarige buurmeisje toekeek
Veeeels te veel was het, en veels te veel drank & drinkinggames.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had ook nog 1 gram ingelegd volgens mij, en Wander ook
Drink gringoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veeeels te veel was het, en veels te veel drank & drinkinggames.
Doerak zal nu een jaartje of 4 zijn schat ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leukzullen ze kinderen gaan adopteren?
Hoe oud is Doerak trouwens?
Ik hoor het haar nog zeggenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hoor het haar nog zeggen
"mama wat doet die poes daar [ afbeelding ] "
1 kater erop, minstens 5 eromheen staan
kattengangbangquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hoor het haar nog zeggen
"mama wat doet die poes daar [ afbeelding ] "
1 kater erop, minstens 5 eromheen staan
Ginger.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:45 schreef dralion13 het volgende:
Daarna wel hele lieve jonge poesjes
Waarvan 1 rood vrouwtje, die was echt mooi![]()
ohhhh, ok ok ;oquote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wilde iets neerzetten maar laat maar
Wat leuk, bijna even oud ook nogquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak zal nu een jaartje of 4 zijn schat ik
Wij, met zijn tweeën in Ondiep...quote:
maar hij heeft de lengte van een normale kat die een half jaar is ofzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar het nieuwe baasje heeft haar bunny genoemd
Ze heette sofie D: (en zat altijd op een kussentje in de kamer rond te kijken, nooit gewoon op de grond/kleed)
Onze jongste kat is ook erg klein.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar hij heeft de lengte van een normale kat die een half jaar is ofzokleine doerak is het ook prrrr
even opzoeken en aaien
![]()
Gekke mannen zijn het toch ook he.quote:
R2 is wel weer grootquote:Op woensdag 20 april 2011 20:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar hij heeft de lengte van een normale kat die een half jaar is ofzokleine doerak is het ook prrrr
even opzoeken en aaien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poes in plant
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef dralion13 het volgende:
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poes in plant![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poes in plant![]()
![]()
Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef Henkie94 het volgende:
Even een bak teringherrie leuke muziek opzetten.
Discipelquote:
The Dillinger Escape Plan toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
The Dillinger Escape Plan toch?Ik wil het knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
[..]
The Dillinger Escape Plan toch?Omfg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
[..]
The Dillinger Escape Plan toch?gewoon even PanteraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
The Dillinger Escape Plan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn liev
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder van de vorige, is al een wat oudere fotoOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Gewoon bier.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef dralion13 het volgende:
Die is schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder van de vorige, is al een wat oudere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die is schattig.Zo'n foto heb ik ook nog ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik ook nog ongeveerEcht hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die katten zo kunnen slapen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn kattenBazen, zeg ik je, bazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |