Nog beterquote:
Pineapple expressquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
Jan, raad me eens een paar goeie films aan.
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nog beter
Alleen hoe ze me behandeld hebben vergeet ik niet meer D:
Of een bepaalde serie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Was gister op TV.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Ik hoorde geruchten over colaflessen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?
The King's Speech.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
Hoho, ik sta in jouw Sigquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nog beter
Alleen hoe ze me behandeld hebben vergeet ik niet meer D:
Voorliegen over dat ik zo weer bij ze aan het werk kon en me dan ook nog een maand aan het lijntje hangen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Watwat, wat hebben ze je aangedaan?
Kloptquote:
Matige actie.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Voorliegen over dat ik zo weer bij ze aan het werk kon en me dan ook nog een maand aan het lijntje hangen.
Daardoor heb ik nu geen werk meer, want wie wil er nou nog iemand aannemen die minder dan een half jaar beschikbaar is :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |