Gridlokquote:Op woensdag 20 april 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
Mijn hello kitty zou vol met dood en verderf staan
Ik weet toch wat ze bedoeld. Ga niet zo bijdehand lopen doen.quote:
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemp kan tegenwoordig reanimeren
Dus ik lig hier dood te gaan omdat jij een ijsje wou eten?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pas
Eigenlijk vandaag, maar ik kon niet
Gridlokquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Gridlok het volgende:
Janpiraat heeft een rage gestart zie ik wel!
Leugens, jij hebt geen laptop.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef killerbee911 het volgende:
Ik was letterlijk op me laptop in slaap gevallen
Ik moest naar de ortho vriend, niks niet ijs etenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus ik lig hier dood te gaan omdat jij een ijsje wou eten?
Oh, das jammer, dan moeten we maar gewoon de defibrillator op zn rug zetten denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gek, volgende week of de week daarop leer ik dat pas
Eigenlijk vandaag, maar ik kon niet
doe Dirk de groetjesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok ik huppel even snel naar de dirk om nog meer eten in te slaan
sorry ik heb een Macbook proquote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens, jij hebt geen laptop.
Goed plan, dat gaat dan zo:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oh, das jammer, dan moeten we maar gewoon de defibrillator op zn rug zetten denk ik
Ok, wie kan er masseren?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moest naar de ortho vriend, niks niet ijs etenEn alleen een rug reanimeren denk ik niet dat ik dat ga leren
misschien moet je iemand vinden die goed kan masseren
Ik ook.quote:
Ja, en dan mag je heel hard rennen voor ik je in een meertje gooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed plan, dat gaat dan zo:
CLEAR!
*klapt*
AUW VERDOMME GEK, IK LEEF NOG GEWOON!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |