hmm.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]Was maar een geintje
Je bent een best grote uitdaging hoor
Waar is je piraten UI geblevenquote:
quote:
Ok tot weder ziensquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry zachtehaartjes. Ik ga wel weer.
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.quote:
Ik heb ze er hardhandig uitgeschopt. Klapjosti's, dat zal ze leren. BAH.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waren er nog vijgebomen daar in de AH ?
Misschien moet er 1 komen die eerste en minuut op piraat staat, dan een minuut op indiaan en dan een minuut op paashaasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ik snap het.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.
Was niet omdat het dan makkelijker te vinden was of iets dergelijks, meer omdat sommige baggerusers met hun faphandjes niet van het postknopje af kunnen blijven, omdat ze denken dat dit dé ONZ-SC is.
sommige mensenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
En ogre-myra.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik snap de hint nu wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |