Nee joh, ze is niet zo gemeen als ze lijkt hoorquote:
Omdat je altijd meedoetquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom denken jullie dat ik makkelijk te hosselen ben, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja, vreemd wel hoor. Ik heb nergens gehoord dat je per se anderhalf jaar beschikbaar moet zijn. Heel veel worden er hier na een halfjaar of zelfs na hun proefperiode alweer uitgeknikkerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Precies, zo zat ik ook. Toen ik weg ging wisten ze dat ik na de zomervakantie zou verhuizen, en dan zeggen ze pas na 4 maanden dat ze iemand voor minimaal 1,5 jaar willen hebben, wat ook nergens op slaat.
Ik had nog een half jaar kunnen werken ofzo, dat is 1 contract :S
Krullenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Wie denkt datquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jij daar..ik vind je leuk. Ik kom van het weekend wel even langs.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Furdinand het volgende:
Appel ik moet je wat bekennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doet altijd stoer tegen mijquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee joh, ze is niet zo gemeen als ze lijkt hoor
Ik snapte het ook niet, want het was niet omdat ik te oud ben, want er is wel vaker iemand aangenomen die er zelfs 8 maanden tussenuit is gegaanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm ja, vreemd wel hoor. Ik heb nergens gehoord dat je per se anderhalf jaar beschikbaar moet zijn. Heel veel worden er hier na een halfjaar of zelfs na hun proefperiode alweer uitgeknikkerd.
kan gebeurenquote:
Oh okquote:Op woensdag 20 april 2011 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij daar..ik vind je leuk. Ik kom van het weekend wel even langs.
quote:
Fail.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kamilletheetje? [ [url='http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/7.gif]afbeelding[/url] ]
Dan wel extra dunne hoor..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh okik ben dit weekend alleen. Neem je wel condooms mee?
Zonder condooms tochquote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh okik ben dit weekend alleen. Neem je wel condooms mee?
Henkie ik zag het al jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef Henkie94 het volgende:
JanPiraatjen.Goeie filmpjes, do want.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pineapple express
Anchorman
127 Hours
Office Space
Old School
Pulp Fiction
Hobo with a shotgun
hmm.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]Was maar een geintje
Je bent een best grote uitdaging hoor
Waar is je piraten UI geblevenquote:
quote:
Ok tot weder ziensquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry zachtehaartjes. Ik ga wel weer.
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.quote:
Ik heb ze er hardhandig uitgeschopt. Klapjosti's, dat zal ze leren. BAH.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waren er nog vijgebomen daar in de AH ?
Misschien moet er 1 komen die eerste en minuut op piraat staat, dan een minuut op indiaan en dan een minuut op paashaasquote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ik snap het.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké, dan zal ik het niet meer doen.
Was niet omdat het dan makkelijker te vinden was of iets dergelijks, meer omdat sommige baggerusers met hun faphandjes niet van het postknopje af kunnen blijven, omdat ze denken dat dit dé ONZ-SC is.
sommige mensenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
En ogre-myra.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier. Ik wissel alleen de hele tijd tussen indiaantje-Myra, piraat-Myra of paashaas-Myra.
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het.Dat vinden ze in de [HOMO] sc ook altijd leuk om te zieken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik snap de hint nu wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn zulke mensen er. Triest wel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |