quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mijd Brabant als de pest, wantDus niet vanwege mij, wat lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Recht op je hart hequote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel goed voor je
Maar misschien geeft die een iets minder heftige schok
Awwww tja Doerak moest ook wel homo zijn met zn gestylede snorretje en zn sexy loopje maar vanaf vandaag wist ik het zekerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk voor zeR2 is wel homo ja, hij bespringt alleen meestal z'n eigen broer
mooi wel dat ie nu iemand gevonden heeft
.
Smokey had een tijdje terug een vriendinnetje gevondenhij kwam met een andere kat de tuin in en kwam mauwend op ons af toen. Ik denk dat ie dr even wilde laten zien
Dat dr hartje nog klopte.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Recht op je hart hedat lijkt me vrij heftig
3 gram van mij, dikke 2 van joost en aaron had ook 3 weg gesmoked. Dus ja :33quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Wist je nog Gridlok bij party hard 1.0, daar is echt zwaar veel wiet erdoorheen gegaan man
Wat lievvquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk voor zeR2 is wel homo ja, hij bespringt alleen meestal z'n eigen broer
mooi wel dat ie nu iemand gevonden heeft
.
Smokey had een tijdje terug een vriendinnetje gevondenhij kwam met een andere kat de tuin in en kwam mauwend op ons af toen. Ik denk dat ie dr even wilde laten zien
Wat leukquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Awwww tja Doerak moest ook wel homo zijn met zn gestylede snorretje en zn sexy loopje maar vanaf vandaag wist ik het zeker
Ik had ook nog 1 gram ingelegd volgens mij, en Wander ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
3 gram van mij, dikke 2 van joost en aaron had ook 3 weg gesmoked. Dus ja :33
Hahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat lievv
Mijn kat is wel eens verkracht in de tuin van de buren terwijl het toen nog 6 jarige buurmeisje toekeek
Blink.quote:
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat lievv
Mijn kat is wel eens verkracht in de tuin van de buren terwijl het toen nog 6 jarige buurmeisje toekeek
Veeeels te veel was het, en veels te veel drank & drinkinggames.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had ook nog 1 gram ingelegd volgens mij, en Wander ook
Drink gringoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veeeels te veel was het, en veels te veel drank & drinkinggames.
Doerak zal nu een jaartje of 4 zijn schat ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leukzullen ze kinderen gaan adopteren?
Hoe oud is Doerak trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |