Nee das de Midden Oosterlingquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:
Uiteindelijk is Chinees ook gewoon het nieuwe blank.
Maar als je een neger pijpt lijkt het net of je een drol in je mond hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Veel negers gepijpt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je een neger pijpt lijkt het net of je een drol in je mond hebt.
Geen. En als ik het zelf zou doen kan ik het zelf toch ook niet zien, heldere.quote:
Hoezo impliceer je dat "blank" de standaard en niet-gekleurd is? Dat is behoorlijk racistisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Gelukkig is niet dit hele topic al racistischquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo impliceer je dat "blank" de standaard en niet-gekleurd is? Dat is behoorlijk racistisch.
Zeg domme snol. Tieft jij eens heel snel op met je getrol, er bestaat niet zoiets als '1 donker gen'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahaha ga anders even terug naar klas 3 van de middelbare of was je daar alleen maar onder je tafeltje met je witte pipi aan het spelen?Opletten he, donkere en rode gen zijn dominant. Het blanke ras is gemaakt om uit geroeid te worden door negers
![]()
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg domme snol. Tieft jij eens heel snel op met je getrol, er bestaat niet zoiets als '1 donker gen'.
Beter had jij even opgelet bij biologie op de middelbare school in plaats je in het wc hokje in elk gaatje te laten nemen.
Aanpassingsvermogen is een sterke eigenschap juist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
Nou...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat zijn geen albino'squote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, dat zeg je hier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
Opletten he, donkere en rode gen zijn dominant.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je hier.
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.
Dat je serieus nog probeert over genetica te discussiëren is echt niet om aan te zien.
Tevens, bron van het 'feitje' waaruit blijkt dat 'donkere genen' (waarvan ik ook wel even wil weten welke genen je dan bedoelt) sterker zijn?
Wel heel leuk al die aannames van je, maar je snapt toch ook zelf wel dat je er niks van bakt?
hitler wildde de blonde/blauwe ogen mensch behoeden van uitsterven....quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
Maar oke jullie winnenIk ga naar de stad latierr.
Ik ontleen ook totaal geen steun aan de bovenstaande foto's. En wat jij allemaal donker noemt, is een flinke generalisatie. Want donker kan bijvoorbeeld lichtbruin, bruin of bijv. echt heel donker zoals Oost Afrikanen hebben, inhouden. Dus het is ook niet zo gek dat er 'iets donkers' uitkomt. Ten eerste, omdat het sowieso intermediaire genen zijn, maar ook omdat wat jij donker noemt, wel zeer makkelijk is, aangezien er wel 20 varianten onder donker vallen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef Phantomesse het volgende:
Oke, er zitten een paar falen tussenBij die trek ik het woord 'nooit' terug. Uitzonderingen heb je altijd, bij de aboriginals worden ook weleens blonde kindjes geboren. Toch is donker dominant in meer dan 99.9% van de gevallen, blijft een feit
![]()
Bovenstaande dingen zie je in 1 van de zoveel duizend gevallen, het is een afwijking.
Ach, je poging was leuk. Voortaan even inlezen voor je over genetica gaat praten, lieverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
Maar oke jullie winnenIk ga naar de stad latierr.
Volbloed Nederlanders bestaan nu al zo goed als niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Als ik de vader was, zal ik maar heel snel een DNA test doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij iemand in de klas gezeten die een broer met rood haar had. Echt de hele familie blond-blond, tegen het witte aan, behalve hij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Als ik de vader was, zal ik maar heel snel een DNA test doen
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef n0ir het volgende:
Een IQ-test lijkt me weinig over je familiebanden vertellen.
Hij schijnt wel fucking slim te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso Marilyn Manson. Wat een lelijke gast.
vies vind ik eerder vet uitziend ongewassen haar. Kroeskrulletjes hebben is echt niet vies,quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die Mickey Mouse-kapsels zijn juist lelijk en vies.
Verder niks tegen kleine neger/moccababies, maar dat haar is gewoon vies.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
Dat deze nog niet voorbij gekomen is zegBij mij zou ze beter af zijn
[ afbeelding ]
Dit zijn toch niet echt foute gasten? Juist eerder een beetje sullig.quote:
Zij heeft een rijke pappa, hij heeft een rijke pappa, jij hebt een rijkere pappa?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteitspostquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
Ooit bij biologieles gehoord dat twee donkere mensen wel een blank kindje kunnen krijgen (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein)
Toen vroeg een blond meisje heel enthousiast "en twee blanken kunnen die een donkere baby krijgen???" antwoord: nee dat kan niet
Jij bent geen man johquote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef gogosweden het volgende:
Is wel zo, De mooiste chicks gaan altijd naar de "herrieschoppers" Wij nette mannen krijgen nooit iets lekkers te palen
Hoewel ik nu gelukkig van dat gezeik af ben omdat ik een enorm lieve en mooie vriendin heb
Die heeft nu al spijt van die ene wilde nachtquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
Ooit bij biologieles gehoord dat twee donkere mensen wel een blank kindje kunnen krijgen (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein)
Toen vroeg een blond meisje heel enthousiast "en twee blanken kunnen die een donkere baby krijgen???" antwoord: nee dat kan niet
Vrouwen met een meningquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha jij bent zeker een mokka baby?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.
Ik heb een HEKEL aan racisten.
Deze user heeft een aardig baas-gehalte, in tegenstelling tot Phantomesse die zichzelf met iedere post alleen maar belachelijker maakt... wat zeer vermakelijk is overigensquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je hier.
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.
Dat je serieus nog probeert over genetica te discussiëren is echt niet om aan te zien.
Tevens, bron van het 'feitje' waaruit blijkt dat 'donkere genen' (waarvan ik ook wel even wil weten welke genen je dan bedoelt) sterker zijn?
Wel heel leuk al die aannames van je, maar je snapt toch ook zelf wel dat je er niks van bakt?
De kans is groter dat de kleur van de baby meer lijkt op die van de vader dan van de moeder. Toch ken ik in mijn directe omgeving meer uitzonderingen dan regels.quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Vivian Slingerland was ooit met Francis van der Zwaan getrouwd. Die man zit nu in de gevangenis omdat hij Frank Abigale Jr. imiteerde...
Ben jij niet die ene wacht die vrijdag niet op wacht mag staan omdat hij Miss Middleton geschoffeerd had?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Is die gast nog een beetje breed of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef poepkut het volgende:
Mijn buurmeid/vrouw; jaar of 23, ziet er niet verkeerd uit, netjes gekleed, studeert en een echt Gooi-accentje.
En dan loopt ze (SERIEUS) met een gast van een jaar of 35, zijn hele arm getatoëerd, zo'n debiele pet scheef op z'n kop, rood baardje, beetje infantiel inteelthoofd en hele baggy hiphopkleding. Loopt (SERIEUS
) vaak op straat te hangen met een blik Euroshopper bier in z'n hand, werkt niet, blowt de hele dag etc.
Dat kind kijkt echt van: "Oo please just kill me..ik ben geboren tussen een paar negerts in Afrika"quote:
Treurig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef poepkut het volgende:
Mijn buurmeid/vrouw; jaar of 23, ziet er niet verkeerd uit, netjes gekleed, studeert en een echt Gooi-accentje.
En dan loopt ze (SERIEUS) met een gast van een jaar of 35, zijn hele arm getatoëerd, zo'n debiele pet scheef op z'n kop, rood baardje, beetje infantiel inteelthoofd en hele baggy hiphopkleding. Loopt (SERIEUS
) vaak op straat te hangen met een blik Euroshopper bier in z'n hand, werkt niet, blowt de hele dag etc.
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze pinda heeft ook een hollandse sma gekaapt van alle belanda's
wat is dit aan de rechterkantquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Zij: YES! YES OEH FUCK ME YES! YES!
Hij: SUCK MY COCKA LILL BABY YEAH YOU LIKA BIG POLISH DICK YES?
Nah hoe denk jij dat het gaat dan als die twee sex hebben?quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er eigelijk meer blonde meisjes met zwarte vriendjes, dan negerinnen met blonde Friese knullen? Of middelt het uit?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is voor de negervrouwtjes ook niet leuk hoor.
dat vind ik nou racistisch! Ik ben down met mensen, als het geschikte mensen zijn, en als ik een neger niet leuk vind, vind ik het gewoon een vervelende neger. ik ken ook veel vervelende blanke mensen...o wacht, ik ken geen vervelende negers. Als je vervelend bent maakt je huidskleur voor mij niet uit. Dan vind ik je gewoon een lul!quote:merken dat je eigenlijk heel down met de negergemeenschap bent.
[ afbeelding ]
Hayden Pannetiere die niet mijn vriendin is, is sowieso al een terechte klacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zoals Hayden Pannetiere (Heroes)![]()
Tevens een gedeeltelijk terechte klacht. Sommige blonde 'dames' (: joggingbroeken overdag types) maken het er wel naar.quote:En sowieso blonde chickies met negers en aanverwanten![]()
Zieke geestquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt niet. Ze hebben onlangs ontdekt dat relatief kort geleden alle mensen op aarde donker waren. Mogelijk zelfs nog in de laatste ijstijd (10.000 jaar geleden) of later. Op de totale tijd dat er mensen bestaan (paar miljoen jaar) is dit pas heel kort. Het lijkt er dus eerder op dat er een blank gen in opkomst is die de mensheid lichter maakt. Zou dus maar snel genieten van die zwans van de negers, voor je het weet zijn die ook blankquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Bij lelijken is het niet ergquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
huhhh.. Ex-sportvrouw van het jaar Verona van der Leur in criminele-circuit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Verona van de Leur (eick geen echte chickie)
Met een of andere misdadiger
[ afbeelding ]
Je zou elke nacht die smoel van em maar moeten zoenen hoe kun je het je zelf aandoenquote:
In de toekomst hebben alle mensen dezelfde kleur & dezelfde taal!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Colonia het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze hebben onlangs ontdekt dat relatief kort geleden alle mensen op aarde donker waren. Mogelijk zelfs nog in de laatste ijstijd (10.000 jaar geleden) of later. Op de totale tijd dat er mensen bestaan (paar miljoen jaar) is dit pas heel kort. Het lijkt er dus eerder op dat er een blank gen in opkomst is die de mensheid lichter maakt. Zou dus maar snel genieten van die zwans van de negers, voor je het weet zijn die ook blank
Zou best kunnen dat op middellange termijn de wereldbevolking door mix een meer mokka-kleurtje krijgt, maar op langere tijd (duizenden tot tienduizenden jaren) wordt de mensheid steeds blanker..
Eén onderzoek en één bron maakt iets nog niet waar. Jij plaatst hier helemaal geen bron dus dat maakt jouw verhaal geheel onwaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Colonia het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze hebben onlangs ontdekt dat relatief kort geleden alle mensen op aarde donker waren. Mogelijk zelfs nog in de laatste ijstijd (10.000 jaar geleden) of later. Op de totale tijd dat er mensen bestaan (paar miljoen jaar) is dit pas heel kort. Het lijkt er dus eerder op dat er een blank gen in opkomst is die de mensheid lichter maakt. Zou dus maar snel genieten van die zwans van de negers, voor je het weet zijn die ook blank
Zou best kunnen dat op middellange termijn de wereldbevolking door mix een meer mokka-kleurtje krijgt, maar op langere tijd (duizenden tot tienduizenden jaren) wordt de mensheid steeds blanker..
Zonder bril is die gozer wel beest.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap deze foto's nog steeds niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel geld heeft ie?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef antfukker het volgende:
[..]
1 miljoen dollar, verkregen met poker.
ja, enigquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Phantomesse het volgende:
Haten op negers met Doutzen
Zwarte of bruine volle krulletjes zijn nou eenmaal mooier dan slap blond haarEn dat heerlijke tintje, die koppies
Kleine moccameisjes met 2 krulpluimpjes op de zijkanten van hun koppie
Gelukkig ken ik ook NL gasten met een pindameisje dus dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Respect.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Dat die Doutze aanpapt met de eerste de beste donkere rapper is inderdaad zonde
Misschien heeft Doutzen meer smaak dan gemiddeld. Ze had eerst een andere donkere gastquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Dat die Doutze aanpapt met de eerste de beste donkere rapper is inderdaad zonde maar Wladimir Klitschko is gewoon een held, een van de beste zwaargewichten alle tijden, die kerel verdient de mooiste chicks ter wereld Hij gaat Haye 2 julie KO'en !!!!!1111 einz!
Welke soort vrouwen? Vrouwen die niet vallen op irritante saaie kutkereltjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:56 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Weet je hoe ze dit soort vrouwen noemen?
KUTHOEREN!!11111!!1111111111!!11
Vrouwen die willens en wetens op een crimineel vallen (of die nou blank of zwart is) maar daarna huilend terug rennen naar mama & papaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke soort vrouwen? Vrouwen die niet vallen op irritante saaie kutkereltjes?
Je naam verklaart een hoopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke soort vrouwen? Vrouwen die niet vallen op irritante saaie kutkereltjes?
What the fuck is het verhaal hierachter?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloerse jongetjes die denken dat elke crimineel vrouwen per definitie slecht behandelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die willens en wetens op een crimineel vallen (of die nou blank of zwart is) maar daarna huilend terug rennen naar mama & papa
Als we het over namen gaan hebben....quote:
Ach, verdiep je eens in de vrouw, je zult versteld staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die willens en wetens op een crimineel vallen (of die nou blank of zwart is) maar daarna huilend terug rennen naar mama & papa
Ik vroeg me dat ook al af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef John_Q het volgende:
[..]
What the fuck is het verhaal hierachter?
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Geld.
[ afbeelding ]
Zelfs de cro-magnon lukt het nog met $$
Indo, nippend aan gin en sap. Achteroverleunend, met mijn gedachten op mijn geld en mijn geld op mijn gedachten.quote:
Datenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Saisai het volgende:
Zo zie je maar fokkertjes, zelfs jullie maken kans op een lekker wijf.
Ik kan jou beter vragen in welk tijdperk je leeft. Hij is one of the best.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan jou beter vragen in welk tijdperk je leeft. Hij is one of the best.
Kenners vinden dat en dat is belangrijk.quote:
Echt talent behoeft geen 'kenners' om dat te laten blijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kenners vinden dat en dat is belangrijk.
Ready B ?!
Geen idee wat je zegt, maar blijkbaar heb je er sowieso geen kijk op. Geeft niet hoor, je hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Echt talent behoeft geen 'kenners' om dat te laten blijken.
En dat zal niet toevallig komen doordat mensen eerder in de categorie donker worden geschaard dan in de categorie blank?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Beste in kutmuziek produceren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef n8n het volgende:
Deze disscussieJay-Z een van de beste noemen
beste van wat
Nee tuurlijk niet, want dan zou het muziek zijn voor kutkereltjes zoals jij.quote:
Geeft niks hoor, er was een tijd dat ik Heineken, Marlboro en Windows ook als goed beschouwde. Soms weet je gewoon niet beter, daar doe je niks aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want dan zou het muziek zijn voor kutkereltjes zoals jij.
Talentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?
Ze hebben beiden talent, hebben beiden geld. Wat is jouw probleem hiermee?
-----------------------------------------
En verder ging het over die chinees terwijl het om 'foute' mannen gaat.
Hier een goede versie terugquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ready B ?!
Is ook wel leuk, maar van een andere orde.quote:
Ik luister alleen kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want dan zou het muziek zijn voor kutkereltjes zoals jij.
Zou ik misschien ook zeggen als ik jou was, maar ik ben jou niet.quote:
Is dat Assange, lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:57 schreef Wing het volgende:
Deze vind ik ook wel een aardig voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, is de vriendin van voetballerquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat Assange, lijkt er een beetje op.
Assange .:'). Sebastian schweinsteigerquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:04 schreef Wing het volgende:
[..]
Geen idee, is de vriendin van voetballer
Je kenners vinden dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ready B ?!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ready B ?!
Ik dacht even dat je wist waar je het over had, want je begon goed, omdat je al wist dat hij heel lang meegaat, maar je bent dus geen expert. Next.quote:Op woensdag 15 juni 2011 06:15 schreef HipHopDesk het volgende:
Jay-Z is de enige rapper die in de jaren 90 actief was en nu veel invloed uitoefent die vanaf het begin van zijn carrière al slecht was.
Je hoort het van de expert.
Doe niet zo zielig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:13 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Je kenners vinden dat?
Ik wist dat er mensen bestonden die zich bewust door blaadjes en celebs etc. moeten laten vertellen wat ze leuk en relevant vinden maar ik heb nog niet eerder iemand zo letterlijk toe zien geven geen eigen wil te hebben.![]()
Thanks for the laugh.
Nog zo-eentje. Dit is maar een uitstapje voor Jay Z. Zijn teksten zijn snel en goed.quote:
Jij was toch degene die Jay-Z goed vond? Volgens mij moet je zijn post even opnieuw lezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. En zo is dat. Thank you!Eindelijk iemand die er kijk op heeft en niet zomaar de ether vervuilt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Jij was toch degene die Jay-Z goed vond? Volgens mij moet je zijn post even opnieuw lezen.
Heeft er niets mee te maken. Kan gebeuren. Get over it en degenen die niets te doen hebben ook.quote:
Ik zou graag over je heen gaan maar ben ff aan het fokkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken. Kan gebeuren. Get over it en degenen die niets te doen hebben ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |