De kans is groter dat de kleur van de baby meer lijkt op die van de vader dan van de moeder. Toch ken ik in mijn directe omgeving meer uitzonderingen dan regels.quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
Ooit bij biologieles gehoord dat twee donkere mensen wel een blank kindje kunnen krijgen (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein)
Toen vroeg een blond meisje heel enthousiast "en twee blanken kunnen die een donkere baby krijgen???" antwoord: nee dat kan niet
quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Vivian Slingerland was ooit met Francis van der Zwaan getrouwd. Die man zit nu in de gevangenis omdat hij Frank Abigale Jr. imiteerde...
Ben jij niet die ene wacht die vrijdag niet op wacht mag staan omdat hij Miss Middleton geschoffeerd had?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
Dat deze nog niet voorbij gekomen is zegBij mij zou ze beter af zijn
[ afbeelding ]
Is die gast nog een beetje breed of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef poepkut het volgende:
Mijn buurmeid/vrouw; jaar of 23, ziet er niet verkeerd uit, netjes gekleed, studeert en een echt Gooi-accentje.
En dan loopt ze (SERIEUS) met een gast van een jaar of 35, zijn hele arm getatoëerd, zo'n debiele pet scheef op z'n kop, rood baardje, beetje infantiel inteelthoofd en hele baggy hiphopkleding. Loopt (SERIEUS
) vaak op straat te hangen met een blik Euroshopper bier in z'n hand, werkt niet, blowt de hele dag etc.
Dat kind kijkt echt van: "Oo please just kill me..ik ben geboren tussen een paar negerts in Afrika"quote:
Treurig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:33 schreef poepkut het volgende:
Mijn buurmeid/vrouw; jaar of 23, ziet er niet verkeerd uit, netjes gekleed, studeert en een echt Gooi-accentje.
En dan loopt ze (SERIEUS) met een gast van een jaar of 35, zijn hele arm getatoëerd, zo'n debiele pet scheef op z'n kop, rood baardje, beetje infantiel inteelthoofd en hele baggy hiphopkleding. Loopt (SERIEUS
) vaak op straat te hangen met een blik Euroshopper bier in z'n hand, werkt niet, blowt de hele dag etc.
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Deze pinda heeft ook een hollandse sma gekaapt van alle belanda's
wat is dit aan de rechterkantquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Zij: YES! YES OEH FUCK ME YES! YES!
Hij: SUCK MY COCKA LILL BABY YEAH YOU LIKA BIG POLISH DICK YES?
Nah hoe denk jij dat het gaat dan als die twee sex hebben?quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er eigelijk meer blonde meisjes met zwarte vriendjes, dan negerinnen met blonde Friese knullen? Of middelt het uit?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is voor de negervrouwtjes ook niet leuk hoor.
dat vind ik nou racistisch! Ik ben down met mensen, als het geschikte mensen zijn, en als ik een neger niet leuk vind, vind ik het gewoon een vervelende neger. ik ken ook veel vervelende blanke mensen...o wacht, ik ken geen vervelende negers. Als je vervelend bent maakt je huidskleur voor mij niet uit. Dan vind ik je gewoon een lul!quote:merken dat je eigenlijk heel down met de negergemeenschap bent.
[ afbeelding ]
Hayden Pannetiere die niet mijn vriendin is, is sowieso al een terechte klacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zoals Hayden Pannetiere (Heroes)![]()
Tevens een gedeeltelijk terechte klacht. Sommige blonde 'dames' (: joggingbroeken overdag types) maken het er wel naar.quote:En sowieso blonde chickies met negers en aanverwanten![]()
Zieke geestquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt niet. Ze hebben onlangs ontdekt dat relatief kort geleden alle mensen op aarde donker waren. Mogelijk zelfs nog in de laatste ijstijd (10.000 jaar geleden) of later. Op de totale tijd dat er mensen bestaan (paar miljoen jaar) is dit pas heel kort. Het lijkt er dus eerder op dat er een blank gen in opkomst is die de mensheid lichter maakt. Zou dus maar snel genieten van die zwans van de negers, voor je het weet zijn die ook blankquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |