Je naam verklaart een hoopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke soort vrouwen? Vrouwen die niet vallen op irritante saaie kutkereltjes?
What the fuck is het verhaal hierachter?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap deze foto's nog steeds niet
[ afbeelding ]
Jaloerse jongetjes die denken dat elke crimineel vrouwen per definitie slecht behandelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die willens en wetens op een crimineel vallen (of die nou blank of zwart is) maar daarna huilend terug rennen naar mama & papa
Als we het over namen gaan hebben....quote:
Ach, verdiep je eens in de vrouw, je zult versteld staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die willens en wetens op een crimineel vallen (of die nou blank of zwart is) maar daarna huilend terug rennen naar mama & papa
Ik vroeg me dat ook al af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef John_Q het volgende:
[..]
What the fuck is het verhaal hierachter?
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Geld.
[ afbeelding ]
Zelfs de cro-magnon lukt het nog met $$
Indo, nippend aan gin en sap. Achteroverleunend, met mijn gedachten op mijn geld en mijn geld op mijn gedachten.quote:
Datenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Saisai het volgende:
Zo zie je maar fokkertjes, zelfs jullie maken kans op een lekker wijf.
Ik kan jou beter vragen in welk tijdperk je leeft. Hij is one of the best.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan jou beter vragen in welk tijdperk je leeft. Hij is one of the best.
Kenners vinden dat en dat is belangrijk.quote:
Echt talent behoeft geen 'kenners' om dat te laten blijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kenners vinden dat en dat is belangrijk.
Ready B ?!
Geen idee wat je zegt, maar blijkbaar heb je er sowieso geen kijk op. Geeft niet hoor, je hebt vast weer andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Echt talent behoeft geen 'kenners' om dat te laten blijken.
En dat zal niet toevallig komen doordat mensen eerder in de categorie donker worden geschaard dan in de categorie blank?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
Beste in kutmuziek produceren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef n8n het volgende:
Deze disscussieJay-Z een van de beste noemen
beste van wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |