quote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef afca_oc het volgende:
Jo wil vuilniskleding maken zodat ze met het vuilnis mee kan donderdag?
die is in de kamer van de waarheid geweestquote:
Buiten over het leven praten.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:57 schreef willllll het volgende:
ik was ff weg gaan karim en gerard buiten slapen??
BB5quote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Coos het volgende:
Weet ik niet meer LS bij welke BB die vrieskist in beeld kwam.
Hij gaat ervan uit dat die hond van haar is, dus laat hij de beslissingen aan haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:00 schreef Ifa het volgende:
Gaan ze buiten zitten omdat Gerard gestoord wordt van die hond. De stem durft ie te trotseren, maar blaf-oma niet?Hond erbij halen en hij is stil.
Hij zei ook al blaffende honden en huilende kinderen ben je bij mij een het verkeerde adres.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:00 schreef Ifa het volgende:
Gaan ze buiten zitten omdat Gerard gestoord wordt van die hond. De stem durft ie te trotseren, maar blaf-oma niet?Hond erbij halen en hij is stil.
truste!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
ik ga weer naar pauw en witteman zoals elke avond, welterusten
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
quote:
Dat waren pas tijden!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven dit soort nachtbeelden?
[ afbeelding ]
Whahahah roel en tanja er achteraanquote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven dit soort nachtbeelden?
[ afbeelding ]
Klopt, oppervlakte is pi*r²quote:
Net had hij het over hoeveel stuivers er in één miljoen euro gingen, 20 miljard, 20 biljard... gewoon 20 miljoenquote:
Ow, ja dat al helemaalquote:Op woensdag 20 april 2011 02:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Net had hij het over hoeveel stuivers er in één miljoen euro gingen, 20 miljard, 20 biljard... gewoon 20 miljoen
Overigens vond ik ze paar weken geleden al een beetje raar bezig toen ze zich afvroegen hoeveel liter in dat zwembad zou zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Diameter: 21,25 mm
Hoogte: 1,67 mm
Dat gokte hij dan weer wel goed.
Al zou de dichtheid compleet anders zijn, dan nog hadden ze het aantal liters al berekend met die formulequote:Op woensdag 20 april 2011 02:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Overigens vond ik ze paar weken geleden al een beetje raar bezig toen ze zich afvroegen hoeveel liter in dat zwembad zou zitten.
Kwestie van die afmetingen en simpelweg berekenen?
Dichtheid is nagenoeg wel 1 kg/m³ van water.
Flip ligt al op bed.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Zit Flip ook in die bench>? Binnen een straal van 2m rond Joanna is ie niet.
Die zit tv te maken, daar kan ze echt sharon niet bij gebruiken hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 02:37 schreef Ifa het volgende:
Mooi Karim is slim en haalt de hond. Als Jo nu nog even blaf-oma wakker maakt, ben ik tevreden.
Wat preciesquote:Op woensdag 20 april 2011 02:37 schreef spikey08 het volgende:
karim on tie vie. ik vond het niet geslaagd wat ij deed.
Das dan mooi extra motivatie voor de clashquote:Op woensdag 20 april 2011 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die zit tv te maken, daar kan ze echt sharon niet bij gebruiken hoor
heel mooi, zou zo willen ruilen!!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:42 schreef markvanrinsum het volgende:
joanna heeft een vuilniszak aan gedaan mooi he
[ afbeelding ]
Ja dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 02:40 schreef spikey08 het volgende:
[..]
paten tegenwie???zussen en publiek
Je zit tegen jezelf te lullenquote:Op woensdag 20 april 2011 02:47 schreef spikey08 het volgende:
[..]
tegen wie was hij dan aan het praten?gerard was naar de toilet, verder was er niemand.
Ik zat precies hetzelfde te denken!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:45 schreef bb2 het volgende:
Wat een typische gewaarwording.
Een diepgaand gesprek aan de ene kant, Joanna een vuilniszakpak maken aan de andere kant
Dat gesprek gaat toch helemaal nergens over?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zat precies hetzelfde te denken!![]()
En wedden dat we morgen Jo in de daily zien en niet Gerard en Karim?
Ik weet niet, kijk eigenlijk nooit naar die daily.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Are you serious?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gesprek gaat toch helemaal nergens over?
ik hoop dat ze allemaal aan de beurt komen. is wel zo leuk. en ze hebben allemaal hun momentjesquote:Op woensdag 20 april 2011 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Niet echt tv materiaal tochquote:
Ow op die fiets.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet echt tv materiaal toch
Misschien dat het met dat hondje nog wat kan worden?
Gek, met zijn eigen heeft die dat bijna nooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:59 schreef PC eend het volgende:
Gerard heeft genoeg van dat slappe gelul
Ik zag hem ff denken.... mijn god hier ga ik echt niet mee op een boot zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gek, met zijn eigen heeft die dat bijna nooit.
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag hem ff denken.... mijn god hier ga ik echt niet mee op een boot zitten
Daarom begint hij over clue's, hij denkt dan blijft ie nog wel ffquote:
ik hoop dat het nog een tijdje geheim blijft!!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom begint hij over clue's, hij denkt dan blijft ie nog wel ff
dat zou wat zijn!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:04 schreef cindy11 het volgende:
Dacht heel even dat karim ging vertellen dat hij een oogje op gerard had
volgens mij niet,maar wat niet is kan nog komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:04 schreef bb2 het volgende:
Gerard heeft toch geen enkel geheim geraden?
Nouja, omdat iedereen hem "zo sterk vind".quote:Op woensdag 20 april 2011 03:07 schreef spikey08 het volgende:
[..]
volgens mij niet,maar wat niet is kan nog komen?
Hoe heet zoiets?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Karim heeft echt energie voor 10 sinds hij terug is.
verlicht?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets?
Als herboren voelen.
Ineens "snappen" waar het om gaat zeg maar.
Volgens mij heeft hij een slapeloze nacht over die date en issie moed aan het indrinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Karim heeft echt energie voor 10 sinds hij terug is.
TOPPIE!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:10 schreef markvanrinsum het volgende:
mooie cap van segredo [ afbeelding ]
Beest is er al een half uur uit hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:09 schreef spikey08 het volgende:
omg karim heeft segredo er uitgehaald. sharon word boos!!!!!!
Kan toch nog wel tv worden als ze nog ff zo doorgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 03:08 schreef cindy11 het volgende:
Ze worden nu wel luidruchtig en karim glas in het zwembad gooien![]()
Hondje is gelijk over zn kook met blaffen
Dat is waar,en ze karim neemt er nog een!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan toch nog wel tv worden als ze nog ff zo doorgaan
sorry, niet gezienquote:Op woensdag 20 april 2011 03:11 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Beest is er al een half uur uit hoor!
dacht dat alles op was?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:15 schreef PC eend het volgende:
Karim maakte trouwens een biertje open met z'n zender
De wijn was op, dus nu het bierquote:Op woensdag 20 april 2011 03:17 schreef spikey08 het volgende:
waar komt dat biertje vandaan?
[..]
dacht dat alles op was?
Was al even hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 03:18 schreef Day het volgende:
Volgens mij begint de drank nu in te slaan.
Dat idee had ik al toen karim zei dat de boot van gerard in de tuin lagquote:Op woensdag 20 april 2011 03:18 schreef Day het volgende:
Volgens mij begint de drank nu in te slaan.
Die ligt daar ook, stommerd!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat idee had ik al toen karim zei dat de boot van gerard in de tuin lag
Hij heeft van die vlagen, ook als hij nuchter is.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:22 schreef PC eend het volgende:
Als karim bezopen is lijkt het wel of hij gerard beter door heeft
Automatisch genomineerdquote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
Ok, die 2 hebben dus weer een sanctie aan hun reet hangen.
Gerard is echt helemaal nergens meer bang voor, desnoods moet hij het uit eigen zak betalenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
Kun je toch nog wel een geintje maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:33 schreef PC eend het volgende:
Joann waarschuwt dat sharon gek gaat worden, maar toch lijken ze dat voor lief te nemen
Terwijl ze sharon zo hoog hebben zitten
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:33 schreef PC eend het volgende:
Joann waarschuwt dat sharon gek gaat worden, maar toch lijken ze dat voor lief te nemen
Terwijl ze sharon zo hoog hebben zitten
Als ze het doen wordt het vast een groot dramaquote:Op woensdag 20 april 2011 03:34 schreef bb2 het volgende:
[..]
Kun je toch nog wel een geintje maken?
Sowieso, kun je iemand nog wel hoog hebben zitten, maar het daar niet mee eens zijn?
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze het doen wordt het vast een groot drama
Maar ze lijken al terug te krabbelen.
Ze hebben het er nu over en weten precies wat er kan gebeurenquote:
Dat gaat sharon niet pikkenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Lol, die hond gaat echt liggen van; jooooehoooe, kom je!!!
Waarom vindt Sharon dat zo erg?quote:
Jaaaaa,maak sharon even wakker,om te vertellen dat haar hond zonder toestemming uit zn kennel isquote:Op woensdag 20 april 2011 03:47 schreef PC eend het volgende:
Gerard: ja kan nu anders ook even gaan vertellen dat hij in je bed ligt
Ik zeg doen
Ik twijfel of hij het echt doet om te pesten, of om te pesten, maar er ook een leerzaam moment van te maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:48 schreef Day het volgende:
Ik lig in een deuk om die mindfuck van Gerard nu.
Joann staat al te stokenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jaaaaa,maak sharon even wakker,om te vertellen dat haar hond zonder toestemming uit zn kennel is![]()
En dat karim hem weer los laatquote:Op woensdag 20 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
ok, Secredo, your job now. Blaffff ze helemaal gek.
Eerst batterij wissel graag!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
ok, Secredo, your job now. Blaffff ze helemaal gek.
quote:Op woensdag 20 april 2011 03:53 schreef Day het volgende:
Ik had overigens al verwacht dat sharon niet echt boos zou worden.
Oh, ze gaat er wel wat van zeggen straks, maar echt boos, nee.quote:
Als ze hier een item van willen maken, zullen ze vast sharon morgen even naar de kamer roepen en haar subtiel vertellen dat ze beter moet opletten oid.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, ze gaat er wel wat van zeggen straks, maar echt boos, nee.
Ze weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:56 schreef bb2 het volgende:
En weer geblaf........
Ik zou daar echt zo gek van worden.
Overigens snap ik het vooroordeel van dronken nooit.
Karim en Gerard zijn zo anders dronken dan bv Aafke, of Monique.
Jij bent gewoon vals!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze hier een item van willen maken, zullen ze vast sharon morgen even naar de kamer roepen en haar vertellen dat ze beter moet opletten oid.
Dan ontploft het bommetje vanzelf wel
Mo is een engel vergeleken met de echte puppetmastersquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ze weten wanneer ze moeten stoppen.
Ok, Geer iets eerder dan Karim.
Röhmer verweet toch SST dat het niet bij de tijdgeest hoorde? Had ie vast Sharon nog niet bekeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:01 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens persoonlijk iemand als Sharon heel slecht trekken, die heel erg handelt vanuit "hoe het hoort". (bij het typen ervan krijg ik al kriebels)
Die moet je even verder uitleggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Röhmer verweet toch SST dat het niet bij de tijdgeest hoorde? Had ie vast Sharon nog niet bekeken.
daartoe acht ik me niet meer in staat. ik ben verlichtquote:
Je bedoelt gewoon dat je lui bent en geen zin hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
daartoe acht ik me niet meer in staat. ik ben verlicht
Ik ben blij dat je me begrijptquote:Op woensdag 20 april 2011 04:05 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat je lui bent en geen zin hebt![]()
Mensen begrijpen is niet moeilijk, mensen jou laten begrijpen daarentegenquote:
snap wat je bedoelt, maar toch mag ik Sharon wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:01 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens persoonlijk iemand als Sharon heel slecht trekken, die heel erg handelt vanuit "hoe het hoort". (bij het typen ervan krijg ik al kriebels)
Nu je het zegt, de meesten handelen nog veel meer volgens "hoe het hoort".quote:Op woensdag 20 april 2011 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
snap wat je bedoelt, maar toch mag ik Sharon wel.
Ze heeft iets teveel de Amerikaanse way of life overgenomen en kan daardoor nep overkomen. Maar ik vind haar een stuk echter en met beide voeten op de grond dan de oudere vrouwen in dat huis.
Stel je niet aan man!quote:Op woensdag 20 april 2011 04:08 schreef PC eend het volgende:
Sharon voelt zich niet zo lekker
Gerard en karim hebben haar geestelijk kapot gemaakt
Bevel is bevel, bench is bench.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:10 schreef Dakotamu het volgende:
is het niet een beetje raar dat sharon het fout vond dat de hond eruit geweest is? terwijl hij daardoor juist buiten heeft geplast en gepoept ipv in de bench?
Sja wat is raar?quote:Op woensdag 20 april 2011 04:10 schreef Dakotamu het volgende:
is het niet een beetje raar dat sharon het fout vond dat de hond eruit geweest is? terwijl hij daardoor juist buiten heeft geplast en gepoept ipv in de bench?
Wat heb ik gemist,kan niet kijken,quote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
kwam net thuis, heb niet gezien hoe lang hij eruit was, maar is toch heel normaal om een jong hondje ff naar buiten te laten om zijn ding te doen?quote:
Gerard en karim wilden buiten praten en hebben hem de hele tijd bij zich gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kwam net thuis, heb niet gezien hoe lang hij eruit was, maar is toch heel normaal om een jong hondje ff naar buiten te laten om zijn ding te doen?
ah ok, thnxquote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gerard en karim wilden buiten praten en hebben hem de hele tijd bij zich gehad.
Dat is het probleem niet. Hij moest van haar in de bench.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:15 schreef Dakotamu het volgende:
tis al 12 jaar geleden dat mijn hondje een puppy was, maar dacht me te herinneren dat hij het als puppy ook nog niet direct de hele nacht kon ophouden en wat vaker eruit moest
[..]
ah ok, thnx
ik zag alleen dat hij ging plassen etc, en daarna 5 minuutjes in de kamer bij g & k was.
nee dat snap ik, maar ik vind wel dat als ze het baasje is, ze ook rekening moet houden met het 'ophoudvermogen' van een pup, en zelf van d'r bed af moet om hem ff eruit te laten, of op zijn minst tegen mede-bewoners zeggen dat ze haar ff wakkermaken om het te gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Hij moest van haar in de bench.
Dat wordt een fijn ontbijtje morgenquote:Op woensdag 20 april 2011 04:20 schreef Ifa het volgende:
Sharon probeert het op te lossen met een goed gesprek.
SEGREDO, KAPPEN NOU!
Ze heeft duidelijk niet naar Cesar gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wordt een fijn ontbijtje morgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 04:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk niet naar Cesar gekeken.
Geluid komt pas helemaal als laatste namelijk
Kijk jij nooit National Geographic?quote:
Volgens mij zijn het inderdaad de instructies van de stem.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij moest hij van de stem in de bench, een loslopende hond zonder directe toezicht is misschien ook niet zo handig in een tv studio
Ze hebben allerlei spullen in het zwembad gegooid: glazen, lege flesjes bier en 1 van de krukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist,kan niet kijken,
waarom krijgen ze een sanctie?
Ik vraag me ook hier af wat er zou gebeuren als de hele groep collectief een opdracht zou weigeren.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het inderdaad de instructies van de stem.
Nou, vertel eens wat leuksquote:Op woensdag 20 april 2011 04:41 schreef Dakotamu het volgende:
ben klaar wakker, maar er gebeurt zo weinig om op te reageren hehe
Hij zei zelfs dat hij het zonde vindt van het geld voor de vliegticket. Lruk voor Peggy en Bianca, als die dat hebben gehoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:09 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Wat een slap geouwehoer gisteravond zeg. Eerst poppekast en daarna slap lullen daar.
Zal Karim vandaag zijn date hebben? Hij heeft er ook zo lekker veel zin in (not)
Geen van beide, er gebeurt gewoon te weinig in het huis in Portugal!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO en goedenmorgen![]()
![]()
Ben je verslaafd aan SST óf slaap je te weinig als je gaat slapen en opstaan in het zelfde topic?
Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, log net in, lees dus door jullie dat Karim er geen zin in heeft. Kunnen ze het dan niet omdraaien? Sharon de date en dan Karim het hondje?? Ik denk dat ze dan eindelijk eens een goede match hebben gemaakt
Zie Karim echt al hele wandelingen maken met hond.. Ook in India en zo.. Jammer dat men weer zo vast zit in zijn eigen denken..quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.
Kan die ook mooi ze zussen voor bedankenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden
Je zag gewoon een klik bij het hondje toen Karim in het huis kwam!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karim gaat ook veel beter om met Segredo. Anders dan Sharon, die Segredo wil laten doen, wanneer het haar uitkomt, let Karim juist op de signalen die Segredo afgeeft. En gisteravond en vannacht bleek maar weer dat Segredo dan veel relaxter is.
Meer mijn manier om een hondje op te voeden. Zo heb ik de mijne ook opgevoed.
En dat betekend dat ik er nu uit moet, want meneer zit me met zijn bruine kralen aan te kijken.
Viel me wel op dat ze een beetje te enthousiast reageerde op Karim's rentree. Zo blij is ze bij Alex nooit geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:45 schreef Roguee het volgende:
Iemand nog gelet op Laura haar reactie toen de foto's van Karim zijn dates binnenkwamen? Ze wil hem liever zelf
Hondje verbroederd en dat voegt aan dit concept niets toe alleen maar gezapige toestanden + nu in dit geval de cursus: hoe ga je NIET met een puppy om.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je zag gewoon een klik bij het hondje toen Karim in het huis kwam!
Ik vind het sowieso niet een goed idee om een hondje of iets dergelijks in zo'n soap te gebruiken. Ik zie de meerwaarde ervan totaal niet!
Wist ze toen maar wat ze nu weet, Dat Karim veeel populairder is dan haar ridder. Nu wordt ze door dr medespelers ook nog verplicht om Alex trouw te blijven (sommigen blijven maar doorzagen over hun huwelijk)quote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Viel me wel op dat ze een beetje te enthousiast reageerde op Karim's rentree. Zo blij is ze bij Alex nooit geweest.
En ze maakte gisteren een nogal stekelige opmerking over een van de dates.
Tja, ze heeft op het verkeerde paard ridder gewed.
Het was een bruiloft, geen huwelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wist ze toen maar wat ze nu weet, Dat Karim veeel populairder is dan haar ridder. Nu wordt ze door dr medespelers ook nog verplicht om Alex trouw te blijven (sommigen blijven maar doorzagen over hun huwelijk)
Vertel je dat ook even tegen Alex?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het was een bruiloft, geen huwelijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vertel je dat ook even tegen Alex?
Dat idee krijg ik ook steeds en steeds meer,ze zit me net iets teveel bij hem.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:45 schreef Roguee het volgende:
Iemand nog gelet op Laura haar reactie toen de foto's van Karim zijn dates binnenkwamen? Ze wil hem liever zelf
Ze MOEST langer dan 5 uur wakker blijven en mocht zelfs niet eens liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Freule het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook steeds en steeds meer,ze zit me net iets teveel bij hem.
Overigens wat heeft Laura voor naars meegemaakt?
Ik bedoel eigenlijk voor ze het huis in ging , ze is daarom ook bang in donker.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze MOEST langer dan 5 uur wakker blijven en mocht zelfs niet eens liggen.
Dat weet ik niet, iets met een gijzeling ofzo. Weet t niet precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk voor ze het huis in ging , ze is daarom ook bang in donker.
Daarom wilde ze haar ook niet ontvoeren voor een missie inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Staat dat niet in haar eigen topic?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Daarom wilde ze haar ook niet ontvoeren voor een missie inderdaad.![]()
Maar wat die nare ervaring was, weet ik ook niet.
Ooo ze heeft 1 voordeel met daglicht brengen ze haar weer terugquote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Ze valt flauw in het totale donker. Ook als ze geblinddoekt word.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Freule het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook steeds en steeds meer,ze zit me net iets teveel bij hem.
Overigens wat heeft Laura voor naars meegemaakt?
Zo staat hij er al vanaf het begin. ik heb geen enkele verschuiving in de percentages gezien.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Roguee het volgende:
POLL (SST site)
Wie is jouw favoriet?
Joanna 65%
Laura 35%
Jo gaat er toch niet uit vóór de finale, daar zorgt mamajo wel voorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zo staat hij er al vanaf het begin. ik heb geen enkele verschuiving in de percentages gezien.
Oh ok dat wist ik niet. Naja het is inmiddels toch wel duidelijk dat niets te vertrouwen is ehhhh ik bedoel niets is wat het lijktquote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zo staat hij er al vanaf het begin. ik heb geen enkele verschuiving in de percentages gezien.
Ik ook, beessie wil plassen denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, ik hoor kleine Sego hard blaffen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
Hij blaft al vanaf 8.00 uur.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef MargrietV het volgende:
Het is nog te vroeg voor een clou. Het is nog niet verantwoord om die te geven.
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Goedemorgen
ja hoor het ook, denk dat hij er uit moet voor een ochtendplas.
Krijgen we vandaag nog een clue over het enigma, of moeten we nog even geduld betrachten?
Of we krijgen een heel wazig verhaal op zijn Djoons en dan...Laat maarquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?
zeer zeker en vlak van te voren zal ik Kwaliteit vragen om een filmpje erbij.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?
Ochtendhumeurtje? Of Jo heeft haar taak niet naar behoren uitgevoerdquote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo de stem is niet in een vrolijk buitje
ahhhquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Mijn binding met Stef zal ik dan prijs geven. 31 jaar geleden gaf mijn man mij de bijnaam Krekeltje. Hij was de liefde van mijn leven en wij hebben samen de beste 17 jaar van ons leven beleefd. 15 jaar geleden is hij overleden. Mis hem nog steeds elke dag.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Mijn binding met Stef zal ik dan prijs geven. 31 jaar geleden gaf mijn man mij de bijnaam Krekeltje. Hij was de liefde van mijn leven en wij hebben samen de beste 17 jaar van ons leven beleefd. 15 jaar geleden is hij overleden. Mis hem nog steeds elke dag.
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijft daarom wat langer liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is tegenwoordig ook niet meer de snelste met opstaan he?
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijt daarom wat langer liggen
Ja het is zo'n lief hondjequote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
Echt goed zeg hoe seg al reageert op zitten...
Wat zo jij doen met zo een baasje ik zat al voor ze het kon vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
Echt goed zeg hoe seg al reageert op zitten...
Ja hahahaha dat ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Wat zo jij doen met zo een baasje ik zat al voor ze het kon vragen
Dat is wel de afspraak bij odol blijven liggen tot die weg isquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijft daarom wat langer liggen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk het niet, jij wel dan ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gelezen iig
Verwacht je dan dat dat gaat gebeuren?
Ik niet, Marky vroeg het.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, jij wel dan ?
Ze zou bij nominatie twee dagen gaan liggen neuken had ze gezegd maarjaa wat jo zeg en wat jo doet daar zit nog wel eens een verschil inquote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gelezen iig
Verwacht je dan dat dat gaat gebeuren?
Misschien heeft ze die alwel gehad maar houd ze gewoon haar mond erover.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Brief Joanna haar ex komt kennelijk ook niet meer.
Ach, hij mocht opblijven vannacht bij Karim. En vanochtend toen iedereen nog sliep (zeker tot een uur of 9, toen ik uit huis ging) is hij stil gebleven. Toen hij de eersten hoorde, liet hij ook van zich horen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef MargrietV het volgende:
Lol... had Segootje naar de slaapkamers gestuurd en gezegd... ga ze maar wakker maken lol
Nee, ze vindt het nu belangrijker dat ze gekleedt in een vuilniszak op tv komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Brief Joanna haar ex komt kennelijk ook niet meer.
Oh ja da's waar heeft ze gezegd indd.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zou bij nominatie twee dagen gaan liggen neuken had ze gezegd maarjaa wat jo zeg en wat jo doet daar zit nog wel eens een verschil in
Dat niet willen tongen van Flip is kletskoek, hij doet niet liever.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja da's waar heeft ze gezegd indd.
Nah als flip al niet wil tongen met der, gaat ketsen al helemaal moeilijk....
Flip is nie goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat niet willen tongen van Flip is kletskoek, hij doet niet liever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |