quote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef afca_oc het volgende:
Jo wil vuilniskleding maken zodat ze met het vuilnis mee kan donderdag?
die is in de kamer van de waarheid geweestquote:
Buiten over het leven praten.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:57 schreef willllll het volgende:
ik was ff weg gaan karim en gerard buiten slapen??
BB5quote:Op woensdag 20 april 2011 01:53 schreef Coos het volgende:
Weet ik niet meer LS bij welke BB die vrieskist in beeld kwam.
Hij gaat ervan uit dat die hond van haar is, dus laat hij de beslissingen aan haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:00 schreef Ifa het volgende:
Gaan ze buiten zitten omdat Gerard gestoord wordt van die hond. De stem durft ie te trotseren, maar blaf-oma niet?Hond erbij halen en hij is stil.
Hij zei ook al blaffende honden en huilende kinderen ben je bij mij een het verkeerde adres.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:00 schreef Ifa het volgende:
Gaan ze buiten zitten omdat Gerard gestoord wordt van die hond. De stem durft ie te trotseren, maar blaf-oma niet?Hond erbij halen en hij is stil.
truste!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
ik ga weer naar pauw en witteman zoals elke avond, welterusten
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:05 schreef willllll het volgende:
quote:
Dat waren pas tijden!quote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven dit soort nachtbeelden?
[ afbeelding ]
Whahahah roel en tanja er achteraanquote:Op woensdag 20 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijven dit soort nachtbeelden?
[ afbeelding ]
Klopt, oppervlakte is pi*r²quote:
Net had hij het over hoeveel stuivers er in één miljoen euro gingen, 20 miljard, 20 biljard... gewoon 20 miljoenquote:
Ow, ja dat al helemaalquote:Op woensdag 20 april 2011 02:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Net had hij het over hoeveel stuivers er in één miljoen euro gingen, 20 miljard, 20 biljard... gewoon 20 miljoen
Overigens vond ik ze paar weken geleden al een beetje raar bezig toen ze zich afvroegen hoeveel liter in dat zwembad zou zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Diameter: 21,25 mm
Hoogte: 1,67 mm
Dat gokte hij dan weer wel goed.
Al zou de dichtheid compleet anders zijn, dan nog hadden ze het aantal liters al berekend met die formulequote:Op woensdag 20 april 2011 02:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Overigens vond ik ze paar weken geleden al een beetje raar bezig toen ze zich afvroegen hoeveel liter in dat zwembad zou zitten.
Kwestie van die afmetingen en simpelweg berekenen?
Dichtheid is nagenoeg wel 1 kg/m³ van water.
Flip ligt al op bed.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:26 schreef Ifa het volgende:
Zit Flip ook in die bench>? Binnen een straal van 2m rond Joanna is ie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |