Niet normaal meer dit, alsof mensen hierop zitten te wachten, ze hoort zichzelf gewoon graag.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wordt deze levensinzichten van Jo morgen in de daily intergraal uitgezonden?![]()
![]()
Ze meent het wel, niks geen toneelquote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef Day het volgende:
Ze zegt het op z'n Jo's, maar ze meent het wel.
Zo komt het tenminste op me over.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef Day het volgende:
Paar keer refreshenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:44 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Iemand anders dit? en opgelost?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu donderdag moven met je mooie praatjes.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef Day het volgende:
Ik heb het niet, heb je al een andere browser geprobeerd?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:44 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Iemand anders dit? en opgelost?
[ afbeelding ]
Alles wat ze zegt gaat over d'r zelf...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Niki.P het volgende:
Dit verhaal gaat tot nu toe over Jo niet over Flip...
yepquote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef Niki.P het volgende:
Dit verhaal gaat tot nu toe over Jo niet over Flip...
En deze?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:46 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
probeer het al sinds vanmiddag
En weer hetzelfde!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Knap hoor hoe ze het zogenaamd over anderenheeft, maar ondertussen steeds over zichzelf heeft
Ja ook IE geeft dezelfde melding als firefoxquote:Op woensdag 20 april 2011 00:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik heb het niet, heb je al een andere browser geprobeerd?
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef cindy11 het volgende:
Thanks,geen idee hoe ik het moest doen!
Ze moet wel het woord 'dennis' gebruiken geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Letten we op regie, d'r ex heeft nog nooit een eitje voor d'r gekookt, mag er een SL, please?
Dan moet ze idd haar laatste gedachte opnieuw formuleren.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef rc_1990 het volgende:
Flip laat haar nou uitpraten! zo komt er nooit een eind aan
begint ze weer, ik ik ik ikquote:Op woensdag 20 april 2011 00:51 schreef liqrich het volgende:
dit is toch te schandalig voor woorden, ze moet wat tegen flip zeggen en dan hoor je 1000x ik
Laura is - gelukkig - niet zo lang van stof.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
Krijgen we nu Laura ook nog
Ik wordt nie goehoed
Hé er is iemand wakker gewordenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:52 schreef rc_1990 het volgende:
Was dit nu allesBen normaal echt niet tegen Jo ofzo maar dit verhaal ging bijna niet over Flip
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:48 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Ja ook IE geeft dezelfde melding als firefox
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:52 schreef rc_1990 het volgende:
Was dit nu allesBen normaal echt niet tegen Jo ofzo maar dit verhaal ging bijna niet over Flip
past nietquote:Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef bamby het volgende:
Godver stop die veren tooi gelijk in een keer in jo der hol please
En allemaal janken!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:54 schreef Day het volgende:
Kumbaya my lord, kumbaya!
Kumbaya my lord, kumbaya!
ALLEMAAL!
Ja dat zou ik ook gaan doen nuquote:Op woensdag 20 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Gaat Mo er door heen praten![]()
Hoe asociaal kan je zijn
haha!!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:56 schreef Niki.P het volgende:
Aaah Seg is in slaap gevallen... Logisch...
Dankuu maaarrr,quote:Op woensdag 20 april 2011 00:53 schreef bazb het volgende:
[..]
[..]
http://i53.tinypic.com/30t78uf.jpg
Rechtsklik > Problemen oplossen
reboot
?????quote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Vertelt Lau nu eigenlijk dat ze Karim leuker vindt dan karim? Of zie ik het verkeerd?
Tweede karim moest alex zijnquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Vertelt Lau nu eigenlijk dat ze Karim leuker vindt dan Alex? Of zie ik het verkeerd?
Glaasje Roosvicé voor Lau.quote:
nee volgens my ging dat over die versiermissiequote:Op woensdag 20 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Vertelt Lau nu eigenlijk dat ze Karim leuker vindt dan Alex? Of zie ik het verkeerd?
ik dacht over een 2e soortgelijke missie die ze zou hebben gekregen. maar dat zal het ook niet zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
nee volgens my ging dat over die versiermissie
Nou, ze vertelde dat hij er later wel achter zou komen dat het goed is dat ze de missie van alex zo gedaan heeft. En dat ze het zo leuk had met de boeienopdracht.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
nee volgens my ging dat over die versiermissie
De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
ik kwam hier even duidelijkheid opzoeken, maar zie dat meer mensen niet begrijpen hoe of wat laura nu bedoelde wb karim
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders hadquote:Op woensdag 20 april 2011 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.
Nee ze had het echt over die missie maar Karim weet daar niks vanaf dus die snapte het natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders had
Maar ook iets in de trant van dat het beter was dat alex naar huis ging. En karim zou er later ( na sst) wel achter komen wat ze daar mee bedoelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
De missie dat ze hem moest versieren en alex jaloes moest maken.
denk het nietquote:Op woensdag 20 april 2011 01:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het leek erop of ze het over NOG iets extra anders had
maar zal wel niet, want zoals ze zelf zegt is ze niet boeiend
k tnxquote:Op woensdag 20 april 2011 01:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ze had het echt over die missie maar Karim weet daar niks vanaf dus die snapte het natuurlijk niet
Ik vond het er wel dik bovenop liggen, dat ze Karim leuker vindt dan Alex, maar dat Alex speltechnisch haar beter matchte.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:59 schreef suzi1 het volgende:
ik kwam hier even duidelijkheid opzoeken, maar zie dat meer mensen niet begrijpen hoe of wat laura nu bedoelde wb karim
Ze toont ook meer (gemaakte) emotie dan ze ooit heeft gedaan....quote:Op woensdag 20 april 2011 01:03 schreef willllll het volgende:
laura spreekt nu meer dan ze ooit heeft gedaan
dat zei ik ook al, helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 april 2011 01:05 schreef spikey08 het volgende:
laura heeft nog nooit zoveel gepraat!!
Morgen weer de hele dag op haar bed, het is allemaal net te veel geweest vandaag...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, helemaal mee eens
hihi, sorry, ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, helemaal mee eens
quote:
zou de giller van het jaar zijn. ik hoop met je mee!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoop gewoon dat op een of andere manier Mo de deur uitloop donderdag, maar dat zal wel een utopie zijn
Denk het niet hellaasquote:Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef suzi1 het volgende:
is er overigens nog een kans dat smegmo deze week vertekt
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef Day het volgende:
Mo wil graag een keer genomineerd worden.
Stem, regel dat effe!
yep morgen ff regelenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef Day het volgende:
Stem, regel dat effe!
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef afca_oc het volgende:
Mo baalt dat ze weer niet genomineerd is![]()
Nou wij ook
mo, go gogo, we cant waitquote:Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef Day het volgende:
Stem, regel dat effe!
Een baby naar het schijnt..quote:
Mo wil weten of het geld dat iedereen krijgt (voor daar zittenquote:
Echt he, de sfeer zat er weer in begint zij weer te pratenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
En pleur maar weer een domper op de avond van anderen, Mo. Daar ben je een ster in.
Een tegoedbon voor 1 abortus.quote:
ze krijgen 2500 per maand tochquote:Op woensdag 20 april 2011 01:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo wil weten of het geld dat iedereen krijgt (voor daar zitten) houdt als ze vertrekt door het feit dat ze genomineerd is komen te staan door het feit dat ze eventueel weigert te nomineren.
Joanna weet nog wel een adresje... en een arts....quote:
gewoon een brei penquote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna weet nog wel een adresje... en een arts....
Dan komt ie helemaal nooit meer van Mo afquote:Op woensdag 20 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat maik zn vuist er een keer goed in rammen.
Ik d'r geest.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
De ergste verminking bij Jo vind ik toch wel die bovenlip, hoor.
Nou hè!! Ze gaf net Flip een zoen en ik ben altijd bang dat die bovenlip over Flip zijn voorhoofd slaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
De ergste verminking bij Jo vind ik toch wel die bovenlip, hoor.
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter vanquote:
Gerard strijkt ook gewoon huur van 6 panden op hoor, staat niet stil.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter van
is zo ja ze maken niks op van dei 2500quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter van
Ja, dát bedoel ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè!! Ze gaf net Flip een zoen en ik ben altijd bang dat die bovenlip over Flip zijn voorhoofd slaat.
Dat klopt, maar itt de anderen heeft hij geen geld nodig van SST.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard strijkt ook gewoon huur van 6 panden op hoor, staat niet stil.
Precies, ze houden dus elke maand over als het goed is.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
[..]
is zo ja ze maken niks op van die 2500
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjasquote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo tegen Flip; heb jij mij gevonden
Flip; ik ben je tegen gekomen, ik heb je niet gevonden want ik heb je niet gezocht
Hij heeft vast weer iets gezegd wat ze niet wilde horenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef liqrich het volgende:
ze zitten weer te fluisteren hoor jo en flipske
dus echt niet!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Day het volgende:
En als ze teveel gezopen heeft, denkt ze dat ze leuk is.
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjas
Mooi hequote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachten
Hopen dan maar dat ie er nog een paar maakt want één daarvan zal wel verkeerd vallen bij Jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjas
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachten
Ik zou maar oppassenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.![]()
![]()
Gaat gewoon een beetje eng worden jaquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.![]()
![]()
Flip is ook lief tegen haar en volgens mij vind ze hem ook wel echt leuk. Word alleen een beetje moe ervan als ze ruzie hebben dat dan komt ja ik mag dit doen want ik kom uit een relatie van 3,5 jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef liqrich het volgende:
Ookal vind Jo flip lief, als hij ook maar een ding vertoond van haar vorige vriend is ze gelijk pissed
Goh, en laat ze nu heel goed zijn in het vinden van minpuntjes bij anderen...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef liqrich het volgende:
Ookal vind Jo flip lief, als hij ook maar een ding vertoond van haar vorige vriend is ze gelijk pissed
Met een vergrootglas ligt ze op de loer...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, en laat ze nu heel goed zijn in het vinden van minpuntjes bij anderen...
Voor je het weet begin je brieven te schrijven naar de hondenbeschermingquote:
Ik vind het min of meer een begrijpelijke reactie.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Flip is ook lief tegen haar en volgens mij vind ze hem ook wel echt leuk. Word alleen een beetje moe ervan als ze ruzie hebben dat dan komt ja ik mag dit doen want ik kom uit een relatie van 3,5 jaar
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor je het weet begin je brieven te schrijven naar de hondenbescherming
Met een:quote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een vergrootglas ligt ze op de loer...
Jij snapt er duidelijk niks van hè!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt wel oprecht, dat kan ik wel waarderen.
quote:
Vind ik ook hoor. Denk ook echt dat ze het meent maar Flip is niet haar hond hequote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik vind het min of meer een begrijpelijke reactie.
Ze kiest nu voor zichzelf, en anderen komen op de 2e plaats
Na verloop van de tijd zal dat wel wat slijten.
Ik vind haar echt wel oprecht, dat kan ik wel waarderen.
Is de moeder van djoon weer bezigquote:Op woensdag 20 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
[..]
stond op het scherm zeker weer, is gescript weet je nog
Zekers, maar die keer zou ik niet aan Karim verspild willen zienquote:
Tis mooi om je vooroordelen tegen iemand opzij te zetten en dan de situatie te bekijken door een andere bril.quote:
Die kan het wel hebben, beter dat hij op hem oefent dan dat hij van 1 van de secreten meteen het deksel op de neus krijgt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zekers, maar die keer zou ik niet aan Karim verspild willen zien
Hij is gewoon nieuwsgierig.quote:
Kwam in het begin wat over als para maken en zijn plezier bederven.quote:
Ik heb wel es het idee dat hij hierna een boek wil schrijven of nlp goeroe wil worden oid.quote:
Ja denk het ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karim besterft het van de zenuwen.
Hij hoeft niet te gaan trouwen ofzooquote:Op woensdag 20 april 2011 01:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
Karim heeft volgens mij gewoon geen zin in een relatie, daten en dat soort gedoe. Anders had hij wel meegedaan aan een datingshow.
Het wordt hem een beetje door de strot gedouwd
Dan moet je niet mee doenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
Karim heeft gelijk. Je moet je niets op laten dringen door die mislukte programmamakers.
wat komt dat komt??!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Day het volgende:
Nou duidelijk dus. (al deed hij er fucking lang over). Karim is dus niet op zoek naar een relatie. Vind het wel leuk dat de dames komen, maar hoop niet dat ze het heel serieus zien, want daar is hij niet aan toe. Hij is zichzelf aan het ontdekken.
En Gerard voelde dus dat er iets meer achter zat en zat te 'pushen', maar het is wel oprechte belangstelling.
Ik had anders in een deuk gelegen als ie je vorige tekst geantwoord had in the KvdW: " helemaal geen trek in om verplicht een media-hoer te moeten neuken"quote:
Die jongen is gewoon te aardig. Ik zou zeggen laat al die "honderden" sneetjes maar komen dan kijk ik zelf wel of er iets bij zit.quote:
Ze hadden je antecedenten nagetrokken?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die meiden hebben meer mazzel dan ik bij BB5. Daar zou ik ook op date gaan met die Chantal. Maar dat bliezen ze op laatste moment af.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef willllll het volgende:
stem nodig de 2 zussen uit ipv de 2 dates, voor karim
Je had het antwoord zelf al gegeven...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze hadden je antecedenten nagetrokken?
En over die grote vriezer van je gehoord.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
Karim heeft gelijk. Je moet je niets op laten dringen door die mislukte programmamakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |