dus echt niet!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Day het volgende:
En als ze teveel gezopen heeft, denkt ze dat ze leuk is.
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjas
Mooi hequote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachten
Hopen dan maar dat ie er nog een paar maakt want één daarvan zal wel verkeerd vallen bij Jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjas
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij kan daar woest van worden, ik zit er op te wachten
Ik zou maar oppassenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.![]()
![]()
Gaat gewoon een beetje eng worden jaquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we denken dus bijna allemaal hetzelfde.![]()
![]()
Flip is ook lief tegen haar en volgens mij vind ze hem ook wel echt leuk. Word alleen een beetje moe ervan als ze ruzie hebben dat dan komt ja ik mag dit doen want ik kom uit een relatie van 3,5 jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef liqrich het volgende:
Ookal vind Jo flip lief, als hij ook maar een ding vertoond van haar vorige vriend is ze gelijk pissed
Goh, en laat ze nu heel goed zijn in het vinden van minpuntjes bij anderen...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:27 schreef liqrich het volgende:
Ookal vind Jo flip lief, als hij ook maar een ding vertoond van haar vorige vriend is ze gelijk pissed
Met een vergrootglas ligt ze op de loer...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, en laat ze nu heel goed zijn in het vinden van minpuntjes bij anderen...
Voor je het weet begin je brieven te schrijven naar de hondenbeschermingquote:
Ik vind het min of meer een begrijpelijke reactie.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Flip is ook lief tegen haar en volgens mij vind ze hem ook wel echt leuk. Word alleen een beetje moe ervan als ze ruzie hebben dat dan komt ja ik mag dit doen want ik kom uit een relatie van 3,5 jaar
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor je het weet begin je brieven te schrijven naar de hondenbescherming
Met een:quote:Op woensdag 20 april 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een vergrootglas ligt ze op de loer...
Jij snapt er duidelijk niks van hè!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt wel oprecht, dat kan ik wel waarderen.
quote:
Vind ik ook hoor. Denk ook echt dat ze het meent maar Flip is niet haar hond hequote:Op woensdag 20 april 2011 01:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik vind het min of meer een begrijpelijke reactie.
Ze kiest nu voor zichzelf, en anderen komen op de 2e plaats
Na verloop van de tijd zal dat wel wat slijten.
Ik vind haar echt wel oprecht, dat kan ik wel waarderen.
Is de moeder van djoon weer bezigquote:Op woensdag 20 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
[..]
stond op het scherm zeker weer, is gescript weet je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |