Zekers, maar die keer zou ik niet aan Karim verspild willen zienquote:
Tis mooi om je vooroordelen tegen iemand opzij te zetten en dan de situatie te bekijken door een andere bril.quote:
Die kan het wel hebben, beter dat hij op hem oefent dan dat hij van 1 van de secreten meteen het deksel op de neus krijgt.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zekers, maar die keer zou ik niet aan Karim verspild willen zien
Hij is gewoon nieuwsgierig.quote:
Kwam in het begin wat over als para maken en zijn plezier bederven.quote:
Ik heb wel es het idee dat hij hierna een boek wil schrijven of nlp goeroe wil worden oid.quote:
Ja denk het ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karim besterft het van de zenuwen.
Hij hoeft niet te gaan trouwen ofzooquote:Op woensdag 20 april 2011 01:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
Karim heeft volgens mij gewoon geen zin in een relatie, daten en dat soort gedoe. Anders had hij wel meegedaan aan een datingshow.
Het wordt hem een beetje door de strot gedouwd
Dan moet je niet mee doenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
Karim heeft gelijk. Je moet je niets op laten dringen door die mislukte programmamakers.
wat komt dat komt??!!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Day het volgende:
Nou duidelijk dus. (al deed hij er fucking lang over). Karim is dus niet op zoek naar een relatie. Vind het wel leuk dat de dames komen, maar hoop niet dat ze het heel serieus zien, want daar is hij niet aan toe. Hij is zichzelf aan het ontdekken.
En Gerard voelde dus dat er iets meer achter zat en zat te 'pushen', maar het is wel oprechte belangstelling.
Ik had anders in een deuk gelegen als ie je vorige tekst geantwoord had in the KvdW: " helemaal geen trek in om verplicht een media-hoer te moeten neuken"quote:
Die jongen is gewoon te aardig. Ik zou zeggen laat al die "honderden" sneetjes maar komen dan kijk ik zelf wel of er iets bij zit.quote:
Ze hadden je antecedenten nagetrokken?quote:Op woensdag 20 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die meiden hebben meer mazzel dan ik bij BB5. Daar zou ik ook op date gaan met die Chantal. Maar dat bliezen ze op laatste moment af.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef willllll het volgende:
stem nodig de 2 zussen uit ipv de 2 dates, voor karim
Je had het antwoord zelf al gegeven...quote:Op woensdag 20 april 2011 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze hadden je antecedenten nagetrokken?
En over die grote vriezer van je gehoord.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
Karim heeft gelijk. Je moet je niets op laten dringen door die mislukte programmamakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |