Joanna weet nog wel een adresje... en een arts....quote:
gewoon een brei penquote:Op woensdag 20 april 2011 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna weet nog wel een adresje... en een arts....
Dan komt ie helemaal nooit meer van Mo afquote:Op woensdag 20 april 2011 01:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat maik zn vuist er een keer goed in rammen.
Ik d'r geest.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
De ergste verminking bij Jo vind ik toch wel die bovenlip, hoor.
Nou hè!! Ze gaf net Flip een zoen en ik ben altijd bang dat die bovenlip over Flip zijn voorhoofd slaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
De ergste verminking bij Jo vind ik toch wel die bovenlip, hoor.
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter vanquote:
Gerard strijkt ook gewoon huur van 6 panden op hoor, staat niet stil.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter van
is zo ja ze maken niks op van dei 2500quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kost en inwoning, niet de kans om geld uit te geven, ze worden er behalve Gerard dan, niet slechter van
Ja, dát bedoel ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè!! Ze gaf net Flip een zoen en ik ben altijd bang dat die bovenlip over Flip zijn voorhoofd slaat.
Dat klopt, maar itt de anderen heeft hij geen geld nodig van SST.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard strijkt ook gewoon huur van 6 panden op hoor, staat niet stil.
Precies, ze houden dus elke maand over als het goed is.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
[..]
is zo ja ze maken niks op van die 2500
Echt he soms heeft ie zo'n droge opmerkingen. Vanmiddag ook met die badjasquote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo tegen Flip; heb jij mij gevonden
Flip; ik ben je tegen gekomen, ik heb je niet gevonden want ik heb je niet gezocht
Hij heeft vast weer iets gezegd wat ze niet wilde horenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:23 schreef liqrich het volgende:
ze zitten weer te fluisteren hoor jo en flipske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |