die is de afgelopen 3 uur niet veranderd, zoals alle polls daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef sjaakspark het volgende:
Heb je de pol al gezien op de sst site
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef wildstar het volgende:
[..]
ojee dan wint lauwra met d'r lange nek
maar meestal wel voorspellend hoe het af gaat lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
die is de afgelopen 3 uur niet veranderd, zoals alle polls daar
[..]![]()
dachten we met guidson en servio ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
maar meestal wel voorspellend hoe het af gaat lopen
ja dat is waar idd. Was de enige keer dat ik gestemd heb. Was daarna meteen genezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dachten we met guidson en servio ook
Zelfs sharon zegt nu, na het arriveren van de Moët dat joanna de boel hier sponsort.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
waarom feest op dindsdagavond???? zouden ze woensdag wat anders hebben dan? die dates in het huis misschien morgen?
vrees ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
ja dat is waar idd. Was de enige keer dat ik gestemd heb. Was daarna meteen genezen.
Maar sst gaat de sponser van het programma er natuurlijk niet uitgooien
Valt echt niet op he alles voor joquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ja hoor, Jo is genomineerd en er is champagne.
De andere meiden vinden het ook raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |