En dat karim hem weer los laatquote:Op woensdag 20 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
ok, Secredo, your job now. Blaffff ze helemaal gek.
Eerst batterij wissel graag!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:51 schreef Ifa het volgende:
ok, Secredo, your job now. Blaffff ze helemaal gek.
quote:Op woensdag 20 april 2011 03:53 schreef Day het volgende:
Ik had overigens al verwacht dat sharon niet echt boos zou worden.
Oh, ze gaat er wel wat van zeggen straks, maar echt boos, nee.quote:
Als ze hier een item van willen maken, zullen ze vast sharon morgen even naar de kamer roepen en haar subtiel vertellen dat ze beter moet opletten oid.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, ze gaat er wel wat van zeggen straks, maar echt boos, nee.
Ze weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:56 schreef bb2 het volgende:
En weer geblaf........
Ik zou daar echt zo gek van worden.
Overigens snap ik het vooroordeel van dronken nooit.
Karim en Gerard zijn zo anders dronken dan bv Aafke, of Monique.
Jij bent gewoon vals!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze hier een item van willen maken, zullen ze vast sharon morgen even naar de kamer roepen en haar vertellen dat ze beter moet opletten oid.
Dan ontploft het bommetje vanzelf wel
Mo is een engel vergeleken met de echte puppetmastersquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ze weten wanneer ze moeten stoppen.
Ok, Geer iets eerder dan Karim.
Röhmer verweet toch SST dat het niet bij de tijdgeest hoorde? Had ie vast Sharon nog niet bekeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:01 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens persoonlijk iemand als Sharon heel slecht trekken, die heel erg handelt vanuit "hoe het hoort". (bij het typen ervan krijg ik al kriebels)
Die moet je even verder uitleggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Röhmer verweet toch SST dat het niet bij de tijdgeest hoorde? Had ie vast Sharon nog niet bekeken.
daartoe acht ik me niet meer in staat. ik ben verlichtquote:
Je bedoelt gewoon dat je lui bent en geen zin hebtquote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
daartoe acht ik me niet meer in staat. ik ben verlicht
Ik ben blij dat je me begrijptquote:Op woensdag 20 april 2011 04:05 schreef bb2 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat je lui bent en geen zin hebt![]()
Mensen begrijpen is niet moeilijk, mensen jou laten begrijpen daarentegenquote:
snap wat je bedoelt, maar toch mag ik Sharon wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:01 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens persoonlijk iemand als Sharon heel slecht trekken, die heel erg handelt vanuit "hoe het hoort". (bij het typen ervan krijg ik al kriebels)
Nu je het zegt, de meesten handelen nog veel meer volgens "hoe het hoort".quote:Op woensdag 20 april 2011 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
snap wat je bedoelt, maar toch mag ik Sharon wel.
Ze heeft iets teveel de Amerikaanse way of life overgenomen en kan daardoor nep overkomen. Maar ik vind haar een stuk echter en met beide voeten op de grond dan de oudere vrouwen in dat huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |