Ik vraag me ook hier af wat er zou gebeuren als de hele groep collectief een opdracht zou weigeren.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het inderdaad de instructies van de stem.
Nou, vertel eens wat leuksquote:Op woensdag 20 april 2011 04:41 schreef Dakotamu het volgende:
ben klaar wakker, maar er gebeurt zo weinig om op te reageren hehe
Hij zei zelfs dat hij het zonde vindt van het geld voor de vliegticket. Lruk voor Peggy en Bianca, als die dat hebben gehoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:09 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Wat een slap geouwehoer gisteravond zeg. Eerst poppekast en daarna slap lullen daar.
Zal Karim vandaag zijn date hebben? Hij heeft er ook zo lekker veel zin in (not)
Geen van beide, er gebeurt gewoon te weinig in het huis in Portugal!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO en goedenmorgen![]()
![]()
Ben je verslaafd aan SST óf slaap je te weinig als je gaat slapen en opstaan in het zelfde topic?
Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, log net in, lees dus door jullie dat Karim er geen zin in heeft. Kunnen ze het dan niet omdraaien? Sharon de date en dan Karim het hondje?? Ik denk dat ze dan eindelijk eens een goede match hebben gemaakt
Zie Karim echt al hele wandelingen maken met hond.. Ook in India en zo.. Jammer dat men weer zo vast zit in zijn eigen denken..quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.
Kan die ook mooi ze zussen voor bedankenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden
Je zag gewoon een klik bij het hondje toen Karim in het huis kwam!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karim gaat ook veel beter om met Segredo. Anders dan Sharon, die Segredo wil laten doen, wanneer het haar uitkomt, let Karim juist op de signalen die Segredo afgeeft. En gisteravond en vannacht bleek maar weer dat Segredo dan veel relaxter is.
Meer mijn manier om een hondje op te voeden. Zo heb ik de mijne ook opgevoed.
En dat betekend dat ik er nu uit moet, want meneer zit me met zijn bruine kralen aan te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |