abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95748400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 04:32 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het inderdaad de instructies van de stem.
Ik vraag me ook hier af wat er zou gebeuren als de hele groep collectief een opdracht zou weigeren.

(dat is wel een beetje dubbelop heh? :P)
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
  woensdag 20 april 2011 @ 04:34:26 #202
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95748401
Hondje is stil. Het wachten is op een plasje van Mo.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95748405
Hier is het geloof ik ook redelijk stil :P
pi_95748406
ben klaar wakker, maar er gebeurt zo weinig om op te reageren hehe
pi_95748408
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 04:41 schreef Dakotamu het volgende:
ben klaar wakker, maar er gebeurt zo weinig om op te reageren hehe
Nou, vertel eens wat leuks ;)

Ik heb overigens ineens knallende koppijn :(
pi_95748412
was wel vermakelijk geweest als karim het hondje bij hem in bed had laten liggen
  woensdag 20 april 2011 @ 04:46:44 #207
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95748414
Jo vraagt aan slapende Philip: "ben je nog wakker".
Iets later roert het hondje zich weer.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95748415
overigens grappig ook als karim en geer te veel drinken :D

Karim: wat zou jij doen
gerard: laten liggen, jij dan?
karim: laten liggen
gerard: wat ga je doen?
karim: laten liggen
gerard: jij volgende week genomineerd
karim: oh ja

en staat op en loopt naar sharon hahaha
pi_95748418
en sharon met haar double-standards:

hond mag niet in bed..

nadat ze de hele middag op bed lag met de hond, en iedereen hem overigens op bed mag laten

weet dat beestje toch niet of het dag of nacht is, helemaal niet in dat huis daar geloof ik
pi_95749094
Mogguh,

Wat een slap geouwehoer gisteravond zeg. Eerst poppekast en daarna slap lullen daar.
Zal Karim vandaag zijn date hebben? Hij heeft er ook zo lekker veel zin in (not)
pi_95749335
HALLO en goedenmorgen :W c_/

Ben je verslaafd aan SST óf slaap je te weinig als je gaat slapen en opstaan in het zelfde topic? :P
pi_95749389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:09 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,

Wat een slap geouwehoer gisteravond zeg. Eerst poppekast en daarna slap lullen daar.
Zal Karim vandaag zijn date hebben? Hij heeft er ook zo lekker veel zin in (not)
Hij zei zelfs dat hij het zonde vindt van het geld voor de vliegticket. Lruk voor Peggy en Bianca, als die dat hebben gehoord.

En ik denk ook dat dat komt door die wazige speach van Laura over en tegen hem, want die heeft volgens mij meer gevoelens voor Karim, dan voor Alex.
pi_95749458
Zo, log net in, lees dus door jullie dat Karim er geen zin in heeft. Kunnen ze het dan niet omdraaien? Sharon de date en dan Karim het hondje?? Ik denk dat ze dan eindelijk eens een goede match hebben gemaakt ;)
Ook leeg
pi_95749464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO en goedenmorgen :W c_/

Ben je verslaafd aan SST óf slaap je te weinig als je gaat slapen en opstaan in het zelfde topic? :P
Geen van beide, er gebeurt gewoon te weinig in het huis in Portugal! ;)
Ook leeg
pi_95749488
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, log net in, lees dus door jullie dat Karim er geen zin in heeft. Kunnen ze het dan niet omdraaien? Sharon de date en dan Karim het hondje?? Ik denk dat ze dan eindelijk eens een goede match hebben gemaakt ;)
Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.
pi_95749512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Karim zou Segredo wel willen hebben, maar kan niet, omdat hij na SST veel wil gaan reizen, zei hij gisteravond.
Zie Karim echt al hele wandelingen maken met hond.. Ook in India en zo.. Jammer dat men weer zo vast zit in zijn eigen denken..
Ook leeg
  woensdag 20 april 2011 @ 08:36:57 #217
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_95749515
Is mijn date er al???? :9~
Ik haat gluiperds........
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 april 2011 @ 08:37:13 #218
163650 Greys
pi_95749519
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95749530
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Het was gelukkig ook niet te voorspellen dat Karim helemaal niet gekoppeld wil worden _O-
Kan die ook mooi ze zussen voor bedanken _O-
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95749534
Goeiemorgen

Even resumeren hoor.
Volgens mij is de week van de plaatsvervangende schaamte begonnen.
Eerst een tenenkrommend toneelstukje van de genomineerden.
Sharon die zegt dat Jo alles voor elkaar krijgt en vast het programma sponsort.
Een kleffe praatsessie waarbij men iets over een ander mag zeggen, maar Djoon het in haar onnavolgbare stijl weer klaarspeelt om het vooral over zichzelf te hebben.
Ergens tussendoor heeft Mo uiterraard weer 1/2/3 keer gehuild. En zelfs Lau toonde emotie.
Karim heeft duidelijk geen zin in de date die hem door de strot wordt gedouwd.
En dan nog iets met Geer, Karim, een hond en Sharon, maar dat heb ik gemist. (ik moet ook wel eens slapen)
;)
pi_95749557
Karim gaat ook veel beter om met Segredo. Anders dan Sharon, die Segredo wil laten doen, wanneer het haar uitkomt, let Karim juist op de signalen die Segredo afgeeft. En gisteravond en vannacht bleek maar weer dat Segredo dan veel relaxter is.
Meer mijn manier om een hondje op te voeden. Zo heb ik de mijne ook opgevoed.
En dat betekend dat ik er nu uit moet, want meneer zit me met zijn bruine kralen aan te kijken. :P
pi_95749572
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
_O_
pi_95749589
Goedemorgen

Zijn er nog doden gevallen vannacht? Of gewonden? Geen bloedspetters aan de muren van een bitchfight? Zijn zeker allemaal weer vriendjes :r
pi_95749606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Karim gaat ook veel beter om met Segredo. Anders dan Sharon, die Segredo wil laten doen, wanneer het haar uitkomt, let Karim juist op de signalen die Segredo afgeeft. En gisteravond en vannacht bleek maar weer dat Segredo dan veel relaxter is.
Meer mijn manier om een hondje op te voeden. Zo heb ik de mijne ook opgevoed.
En dat betekend dat ik er nu uit moet, want meneer zit me met zijn bruine kralen aan te kijken. :P
Je zag gewoon een klik bij het hondje toen Karim in het huis kwam!
Ik vind het sowieso niet een goed idee om een hondje of iets dergelijks in zo'n soap te gebruiken. Ik zie de meerwaarde ervan totaal niet!
Ook leeg
pi_95749658
Iemand nog gelet op Laura haar reactie toen de foto's van Karim zijn dates binnenkwamen? Ze wil hem liever zelf *O*
Dat zou jij wel willen weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')