Stel je niet aan man!quote:Op woensdag 20 april 2011 04:08 schreef PC eend het volgende:
Sharon voelt zich niet zo lekker
Gerard en karim hebben haar geestelijk kapot gemaakt
Bevel is bevel, bench is bench.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:10 schreef Dakotamu het volgende:
is het niet een beetje raar dat sharon het fout vond dat de hond eruit geweest is? terwijl hij daardoor juist buiten heeft geplast en gepoept ipv in de bench?
Sja wat is raar?quote:Op woensdag 20 april 2011 04:10 schreef Dakotamu het volgende:
is het niet een beetje raar dat sharon het fout vond dat de hond eruit geweest is? terwijl hij daardoor juist buiten heeft geplast en gepoept ipv in de bench?
Wat heb ik gemist,kan niet kijken,quote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
Ok, die 2 hebben dus weer een sanctie aan hun reet hangen.
kwam net thuis, heb niet gezien hoe lang hij eruit was, maar is toch heel normaal om een jong hondje ff naar buiten te laten om zijn ding te doen?quote:
Gerard en karim wilden buiten praten en hebben hem de hele tijd bij zich gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kwam net thuis, heb niet gezien hoe lang hij eruit was, maar is toch heel normaal om een jong hondje ff naar buiten te laten om zijn ding te doen?
ah ok, thnxquote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gerard en karim wilden buiten praten en hebben hem de hele tijd bij zich gehad.
Dat is het probleem niet. Hij moest van haar in de bench.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:15 schreef Dakotamu het volgende:
tis al 12 jaar geleden dat mijn hondje een puppy was, maar dacht me te herinneren dat hij het als puppy ook nog niet direct de hele nacht kon ophouden en wat vaker eruit moest
[..]
ah ok, thnx
ik zag alleen dat hij ging plassen etc, en daarna 5 minuutjes in de kamer bij g & k was.
nee dat snap ik, maar ik vind wel dat als ze het baasje is, ze ook rekening moet houden met het 'ophoudvermogen' van een pup, en zelf van d'r bed af moet om hem ff eruit te laten, of op zijn minst tegen mede-bewoners zeggen dat ze haar ff wakkermaken om het te gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Hij moest van haar in de bench.
Dat wordt een fijn ontbijtje morgenquote:Op woensdag 20 april 2011 04:20 schreef Ifa het volgende:
Sharon probeert het op te lossen met een goed gesprek.
SEGREDO, KAPPEN NOU!
Ze heeft duidelijk niet naar Cesar gekeken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wordt een fijn ontbijtje morgen
quote:Op woensdag 20 april 2011 04:27 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk niet naar Cesar gekeken.
Geluid komt pas helemaal als laatste namelijk
Kijk jij nooit National Geographic?quote:
Volgens mij zijn het inderdaad de instructies van de stem.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij moest hij van de stem in de bench, een loslopende hond zonder directe toezicht is misschien ook niet zo handig in een tv studio
Ze hebben allerlei spullen in het zwembad gegooid: glazen, lege flesjes bier en 1 van de krukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 04:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist,kan niet kijken,
waarom krijgen ze een sanctie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |