verlicht?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:09 schreef bb2 het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets?
Als herboren voelen.
Ineens "snappen" waar het om gaat zeg maar.
Volgens mij heeft hij een slapeloze nacht over die date en issie moed aan het indrinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Karim heeft echt energie voor 10 sinds hij terug is.
TOPPIE!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:10 schreef markvanrinsum het volgende:
mooie cap van segredo [ afbeelding ]
Beest is er al een half uur uit hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:09 schreef spikey08 het volgende:
omg karim heeft segredo er uitgehaald. sharon word boos!!!!!!
Kan toch nog wel tv worden als ze nog ff zo doorgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 03:08 schreef cindy11 het volgende:
Ze worden nu wel luidruchtig en karim glas in het zwembad gooien![]()
Hondje is gelijk over zn kook met blaffen
Dat is waar,en ze karim neemt er nog een!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan toch nog wel tv worden als ze nog ff zo doorgaan
sorry, niet gezienquote:Op woensdag 20 april 2011 03:11 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Beest is er al een half uur uit hoor!
dacht dat alles op was?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:15 schreef PC eend het volgende:
Karim maakte trouwens een biertje open met z'n zender
De wijn was op, dus nu het bierquote:Op woensdag 20 april 2011 03:17 schreef spikey08 het volgende:
waar komt dat biertje vandaan?
[..]
dacht dat alles op was?
Was al even hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 03:18 schreef Day het volgende:
Volgens mij begint de drank nu in te slaan.
Dat idee had ik al toen karim zei dat de boot van gerard in de tuin lagquote:Op woensdag 20 april 2011 03:18 schreef Day het volgende:
Volgens mij begint de drank nu in te slaan.
Die ligt daar ook, stommerd!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat idee had ik al toen karim zei dat de boot van gerard in de tuin lag
Hij heeft van die vlagen, ook als hij nuchter is.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:22 schreef PC eend het volgende:
Als karim bezopen is lijkt het wel of hij gerard beter door heeft
Automatisch genomineerdquote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
Ok, die 2 hebben dus weer een sanctie aan hun reet hangen.
Gerard is echt helemaal nergens meer bang voor, desnoods moet hij het uit eigen zak betalenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:31 schreef Day het volgende:
Ok, die 2 hebben dus weer een sanctie aan hun reet hangen.
Kun je toch nog wel een geintje maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 03:33 schreef PC eend het volgende:
Joann waarschuwt dat sharon gek gaat worden, maar toch lijken ze dat voor lief te nemen
Terwijl ze sharon zo hoog hebben zitten
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:33 schreef PC eend het volgende:
Joann waarschuwt dat sharon gek gaat worden, maar toch lijken ze dat voor lief te nemen
Terwijl ze sharon zo hoog hebben zitten
Als ze het doen wordt het vast een groot dramaquote:Op woensdag 20 april 2011 03:34 schreef bb2 het volgende:
[..]
Kun je toch nog wel een geintje maken?
Sowieso, kun je iemand nog wel hoog hebben zitten, maar het daar niet mee eens zijn?
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze het doen wordt het vast een groot drama
Maar ze lijken al terug te krabbelen.
Ze hebben het er nu over en weten precies wat er kan gebeurenquote:
Dat gaat sharon niet pikkenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:41 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Lol, die hond gaat echt liggen van; jooooehoooe, kom je!!!
Waarom vindt Sharon dat zo erg?quote:
Jaaaaa,maak sharon even wakker,om te vertellen dat haar hond zonder toestemming uit zn kennel isquote:Op woensdag 20 april 2011 03:47 schreef PC eend het volgende:
Gerard: ja kan nu anders ook even gaan vertellen dat hij in je bed ligt
Ik zeg doen
Ik twijfel of hij het echt doet om te pesten, of om te pesten, maar er ook een leerzaam moment van te maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:48 schreef Day het volgende:
Ik lig in een deuk om die mindfuck van Gerard nu.
Joann staat al te stokenquote:Op woensdag 20 april 2011 03:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jaaaaa,maak sharon even wakker,om te vertellen dat haar hond zonder toestemming uit zn kennel is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |