Goedemorgenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, ik hoor kleine Sego hard blaffen.
Hij blaft al vanaf 8.00 uur.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, ik hoor kleine Sego hard blaffen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef MargrietV het volgende:
Het is nog te vroeg voor een clou. Het is nog niet verantwoord om die te geven.
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Goedemorgen
ja hoor het ook, denk dat hij er uit moet voor een ochtendplas.
Krijgen we vandaag nog een clue over het enigma, of moeten we nog even geduld betrachten?
Of we krijgen een heel wazig verhaal op zijn Djoons en dan...Laat maarquote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?
zeer zeker en vlak van te voren zal ik Kwaliteit vragen om een filmpje erbij.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weten we nou nog niet wat MargrietV bedoelde? Het lijkt wel een quiz, wat kunnen we winnen? Nog een paar weken en SST is afgelopen, kom je dan met het juiste antwoord, MargrietV?
Ochtendhumeurtje? Of Jo heeft haar taak niet naar behoren uitgevoerdquote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo de stem is niet in een vrolijk buitje
ahhhquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Mijn binding met Stef zal ik dan prijs geven. 31 jaar geleden gaf mijn man mij de bijnaam Krekeltje. Hij was de liefde van mijn leven en wij hebben samen de beste 17 jaar van ons leven beleefd. 15 jaar geleden is hij overleden. Mis hem nog steeds elke dag.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Mijn binding met Stef zal ik dan prijs geven. 31 jaar geleden gaf mijn man mij de bijnaam Krekeltje. Hij was de liefde van mijn leven en wij hebben samen de beste 17 jaar van ons leven beleefd. 15 jaar geleden is hij overleden. Mis hem nog steeds elke dag.
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijft daarom wat langer liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
Flip is tegenwoordig ook niet meer de snelste met opstaan he?
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijt daarom wat langer liggen
Ja het is zo'n lief hondjequote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
Echt goed zeg hoe seg al reageert op zitten...
Wat zo jij doen met zo een baasje ik zat al voor ze het kon vragenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
Echt goed zeg hoe seg al reageert op zitten...
Ja hahahaha dat ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Wat zo jij doen met zo een baasje ik zat al voor ze het kon vragen
Dat is wel de afspraak bij odol blijven liggen tot die weg isquote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Sinds hij bij jo slaapt is hij lui of hij heeft wat te verbergen en blijft daarom wat langer liggen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk het niet, jij wel dan ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gelezen iig
Verwacht je dan dat dat gaat gebeuren?
Ik niet, Marky vroeg het.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, jij wel dan ?
Ze zou bij nominatie twee dagen gaan liggen neuken had ze gezegd maarjaa wat jo zeg en wat jo doet daar zit nog wel eens een verschil inquote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gelezen iig
Verwacht je dan dat dat gaat gebeuren?
Misschien heeft ze die alwel gehad maar houd ze gewoon haar mond erover.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Brief Joanna haar ex komt kennelijk ook niet meer.
Ach, hij mocht opblijven vannacht bij Karim. En vanochtend toen iedereen nog sliep (zeker tot een uur of 9, toen ik uit huis ging) is hij stil gebleven. Toen hij de eersten hoorde, liet hij ook van zich horen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef MargrietV het volgende:
Lol... had Segootje naar de slaapkamers gestuurd en gezegd... ga ze maar wakker maken lol
Nee, ze vindt het nu belangrijker dat ze gekleedt in een vuilniszak op tv komt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef Mylene het volgende:
Brief Joanna haar ex komt kennelijk ook niet meer.
Oh ja da's waar heeft ze gezegd indd.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zou bij nominatie twee dagen gaan liggen neuken had ze gezegd maarjaa wat jo zeg en wat jo doet daar zit nog wel eens een verschil in
Dat niet willen tongen van Flip is kletskoek, hij doet niet liever.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja da's waar heeft ze gezegd indd.
Nah als flip al niet wil tongen met der, gaat ketsen al helemaal moeilijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |