Campingdisco, ekkoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anja Schneider, Poema
Jij?
Kut man, minder is geen optie?
Of een Ikiquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef smilez het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit een La Chouffe gehad
Mwahquote:
Hoe republikeins.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
En owh ja, Koninginnedag. Denk dat ik lekker heel de dag in bed ga liggen
Ja, maar dat is Kanon ook. En Leffe. En La Trappe.quote:
Onder je oranje dekbed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik durf op internet niets over ons koningshuis te zeggen hoorquote:
Air met een orange condoom met kroonquote:
Gaan we neuken voor land en koningin?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Of een rollenspel. Speel ik Wim-Lex.quote:
En wie is de Koningin dan?quote:
Vergeet je jas nietquote:
Vive la republique!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik durf op internet niets over ons koningshuis te zeggen hoor
Mia, duh!quote:
quote:
dat kapsel klopt wel jaquote:
Haha, wat is dat dan??quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Campingdisco, ekko
En nee, minder is geen optie..
geen idee wat het is, waarschijnlijk kansloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, wat is dat dan??
Ik ga met knuffelmeisje en waarschijnlijk zusje. Komen je vast tegen op de vrijmarkt
Jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen idee wat het is, waarschijnlijk kansloos
maar nu heul rap tukken, morgen die verneukte kutwekker weer om 6..
Ik ook. Filmpje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Goed, schijnbaar is iedereen hier neuken. Dan ga ik ook maar
Ik mag de week ernaquote:
Daarom juist, kan er flink doorgewerkt wordenquote:
Ik ga ook maar, heb koppijnquote:
Je hebt nog pm.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook maar, heb koppijnmorgen weer naar
![]()
Moet jij niet vroeg aan het werk ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom weer net binnenvallen bij het sluiten van de markt zie ik?
Ging jij niet slapen?quote:
Spreek voor jezelfquote:
geen reactie van L-E? En ze zou er voor opblijven!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:24 schreef Spirit82 het volgende:
NOU, mn date was supergzellig hoor. Paar uur gepraat en was leuk enzo. Verder hebben we ons keurig gedragen... niet eens gezoendhoewel ik daar stiekem wel zini n had maarja, als ik een man leuk vind mag hij het initiatief nemen en dat deed hij niet
Hij is wel tot laat gebleven dus dat zie ik dan weer als positief. We zien wel! Ik ben niet verliefd ofzo, maar jezus, wat heeft die gast een lekker lijf zeg..
Die armen
*kwijl*
De trut!!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen reactie van L-E? En ze zou er voor opblijven!
Hey Spirit, is ie lekker soms?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef Spirit82 het volgende:
Had ik al gezegd dat hij echt een superlekker lichaam heeft? Krijg het niet uit mn hoofd
Ja... Ik vind petrolhead geen leuke bijnaamquote:Op woensdag 20 april 2011 05:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi petrolhead. Rise and start your engine, get into first gear and drive along the day
Ja, horsehead leek mij een minder verstandige benamingquote:Op woensdag 20 april 2011 06:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Ik vind petrolhead geen leuke bijnaam
Doe dat laatste maar, danquote:Op woensdag 20 april 2011 06:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, horsehead leek mij een minder verstandige benaming![]()
Gewoon maar Samzz dan, dat vat het aardig samen
4/2 = 2, dit is de 3de dag, ergo, over de helftquote:
Oh, jouw week bevat vier dagen? Mijne gewoon vijfquote:Op woensdag 20 april 2011 06:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4/2 = 2, dit is de 3de dag, ergo, over de helft
Wel kut dat die Zaagmans zoveel lawaai moest maken vannacht
Ruim! Nog 2 dagen!quote:
Mijn week ook 4. Heerlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 07:10 schreef Samzz het volgende:
Oh, jouw week bevat vier dagen? Mijne gewoon vijf
Dat is wel een opkikker jaquote:Op woensdag 20 april 2011 07:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn week ook 4. Heerlijk![]()
Ik dacht vanmorgen: Bleh, ik wil mijn bed niet uit. En toen dacht ik, nog één dag de wekker vroeg en dan 4 dagen nietToen sprong ik eruit, natuurlijk!
Misschien moet je wel met de busquote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, omgeval tussen Den Bosch en Tilburg. Trein rijdt niet verder dan Den Bosch. Shit happens, maar ze vertellen er niet bij hoe je dan in Tilburg komt
Ja, die kans lijkt me heel groot. Maar ik vind het stom dat dit niet omgeroepen wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:46 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
Balkondeurtje maar vast weer opengezetWordt weer een fijne dag
[..]
Misschien moet je wel met de bus
Via Eindhoven of Boxtel?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, omgeval tussen Den Bosch en Tilburg. Trein rijdt niet verder dan Den Bosch. Shit happens, maar ze vertellen er niet bij hoe je dan in Tilburg komt
Via Eindhoven. Ik weet dat, minder ervaren treinreizigers staan straks te kijken en hebben geen idee.quote:
Hoera voor het niet omroepen!quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Via Eindhoven. Ik weet dat, minder ervaren treinreizigers staan straks te kijken en hebben geen idee.
en staan die dikke armen nog steeds op je netvlies gebrand?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:21 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds vakantieBeetje jammer alleen dat ik alsnog niet na 8 uur wakker word...
Ja, net, twee tellen voor we 't station binnen redenquote:
Dat klinkt alsof die kerel een dikkerdje isquote:Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en staan die dikke armen nog steeds op je netvlies gebrand?
Hij was allesbehalve dik! Eén gigantische bonk spierenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof die kerel een dikkerdje is
dat was niet met opzetquote:Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof die kerel een dikkerdje is
quote:
Ik zien nu zo'n bodybuilder voor me. En dat is alles behalvequote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij was allesbehalve dik! Eén gigantische bonk spieren
één bonk spieren! Wat denk je zelf?!quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zien nu zo'n bodybuilder voor me. En dat is alles behalvevind ik.
Neeeeejjj dat issie absoluut niet!! Maar ik zou hem heel graag een keer zonder overhemd zienquote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zien nu zo'n bodybuilder voor me. En dat is alles behalvevind ik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
één bonk spieren! Wat denk je zelf?!
dat hoor ik te vaak van jequote:Op woensdag 20 april 2011 08:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeejjj dat issie absoluut niet!! Maar ik zou hem heel graag een keer zonder overhemd zien
[..]Mine!! Afblijven
Oh, okequote:Op woensdag 20 april 2011 08:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeeeejjj dat issie absoluut niet!! Maar ik zou hem heel graag een keer zonder overhemd zien
[..]Mine!! Afblijven
Ja bodybuilders.. brr..quote:Op woensdag 20 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeWant dat is echt lelijk vind ik
Maar, er zit een vervolgdate in? En hoe is z'n hoofd?
kijk 'm dan maar goed in z'n bovenarmenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja bodybuilders.. brr..
Tja... zn hoofd... Blond en blauwe ogen en daar val ik niet zo op en hij heeft niet echt uitstraling...Maar misschien went dat wel
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja bodybuilders.. brr..
Tja... zn hoofd... Blond en blauwe ogen en daar val ik niet zo op en hij heeft niet echt uitstraling...Maar misschien went dat wel
En nu met droge ogen...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.
quote:
Q'tiequote:
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van jequote:
Dat hoef ik toch niet te zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van je
Ja dat weer helpt een stuk he... Och op wat onvermijdelijke shit na gaat het wel.. overleven ftw hequote:Op woensdag 20 april 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ganz toll, mooi weer, dan gaat het altijd goed.![]()
En daar?
Jaloers wiefquote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van je
Nou vooruit, samzzquote:
Misschien ook niet nee...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel dovenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is gewoon extreem lang en breed met ontzettende bovenarmen. HeerlijkMaarja, wat wil je met krachttraining, karate en sloeproeien... En hij heeft humor en is slim
De vonken vlogen er alleen niet af... maarja... *zucht*
You'd better not woman!quote:
Ja! Dat heb ik inderdaad heeeel vaak, vandaar ook dat ik hier best voor open sta. Dan maar zien of die vonken nog komenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel doven
Ja dat is ook zo...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel doven
Niet overdrijven he...quote:
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ja! Dat heb ik inderdaad heeeel vaak, vandaar ook dat ik hier best voor open sta. Dan maar zien of die vonken nog komen
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.
Dit klinkt deels bekend.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.
Grappig, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken. Als ik in eerste instantie een man écht leuk vind, duurt dat gevoel gemiddeld max 2 tot 3 weken, dan ben ik hem alweer zat. Terwijl mn ex vriendjes na mn man alledrie mannen waren waarbij ik in eerste instantie zoiets had van: dat gaat em niet worden!! Raar eigenlijk he? Omgekeerde wereld: eerst kijken naar de negatieve dingen waarna de positieve punten langzaam boven komen ipv andersomquote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bespringt ze gelijk? Rrrrrrrrquote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..
Sorry, ik ben gewoon niet in zo'n lieve bui vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 08:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik eens goedgemutst is het niet goed
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bespringt ze gelijk? Rrrrrrrr
Nu begrijp ik wat ik verkeerd doe...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ohw, en waarom ben jij in een niet zo'n lieve bui?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon niet in zo'n lieve bui vandaag
ow, meteen afgewezen worden is op lange termijn dus mogelijk positief?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grappig, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken. Als ik in eerste instantie een man écht leuk vind, duurt dat gevoel gemiddeld max 2 tot 3 weken, dan ben ik hem alweer zat. Terwijl mn ex vriendjes na mn man alledrie mannen waren waarbij ik in eerste instantie zoiets had van: dat gaat em niet worden!! Raar eigenlijk he? Omgekeerde wereld: eerst kijken naar de negatieve dingen waarna de positieve punten langzaam boven komen ipv andersom
Oh dan duurt de dag zo lang...quote:
Slechte nacht gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw, en waarom ben jij in een niet zo'n lieve bui?
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..
quote:
Dat zeg je goed; mogelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
ow, meteen afgewezen worden is op lange termijn dus mogelijk positief?![]()
WaterTornado zou het geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker uit het raam staren de hele dag!![]()
Mooi uitzicht daar?
Er zouden er meer van jou moeten zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.
Vriendin van mij kan na één dag al bepalen (en uitspreken) dat het niets wordt, terwijl ik dan denk, geef die vent een kans! Laat het langzaam groeien, ipv na één dag dat te beslissen. Dan ken je iemand nog niet eens.
Hetzelfde als ik hier ongeveer dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
WaterTornado zou het geweldig vinden.
Bussen, spoor, treinen en containers
Nee zo erg ben ik niet hoor, maar als het te lang duurt word ik een beetje nerveus...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.
Vriendin van mij kan na één dag al bepalen (en uitspreken) dat het niets wordt, terwijl ik dan denk, geef die vent een kans! Laat het langzaam groeien, ipv na één dag dat te beslissen. Dan ken je iemand nog niet eens.
Dat klopt, ik ben namelijk heeeeelll leuk!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Er zouden er meer van jou moeten zijn
Eensquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*met voeten op aarde landt*quote:
Nerveus op wat voor manier?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
Nee zo erg ben ik niet hoor, maar als het te lang duurt word ik een beetje nerveus...
de aardbeien mag je houden, maar de restquote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
Ontbijten met yoghurt met verse aardbeien en muesli met stukje chocolade.
En Kindernet op tv.
Het gaat wdb iets beter, maar vannacht nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nachtmerrie? Of is die periode alweer aan het voorbij gaan?
Dat ontbijt lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
Ontbijten met yoghurt met verse aardbeien en muesli met stukje chocolade.
En Kindernet op tv.
Ik ben nogal een piekeraar, dus dan ga ik me zorgen maken..quote:
Jeugdsentiment man! Net Alfred J. Kwak (quote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat ontbijt lekker!
Kindernet.... nahMaar ja je hebt geen keus natuurlijk
Hmm, dat is kut... stress/zorgen zijn dus wel triggers.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat wdb iets beter, maar vannacht nietzorgen
Weet je hoevaak ik dat allemaal wel niet gezien hebquote:Op woensdag 20 april 2011 09:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Jeugdsentiment man! Net Alfred J. Kwak () en Maja de Bij!
wat een infantiel kutideequote:
Hulde aan de jaren 80.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik dat allemaal wel niet gezien hebDat ga ik echt niet nog een keer kijken. Al vind ik wel dat die series kwalitatief beter vind dan de huidige meuk.
Ja stress doet het 'm bij mij idd. Tijd dat dat eens wat minder wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm, dat is kut... stress/zorgen zijn dus wel triggers.
Je bedoelt dat je onzeker wordt omdat je denkt dat de ander niets voor je voelt? Dat zegt dan iig genoeg over je eigen gevoel en genoeg reden omdat dan uit te sprekenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nogal een piekeraar, dus dan ga ik me zorgen maken..
quote:
Hangt ook een beetje af of je het vermogen hebt tot relativeren. Soms is stress en zorgen voor iets achteraf niet eens nodig. Het onnodig jezelf opnaaien.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja stress doet het 'm bij mij idd. Tijd dat dat eens wat minder wordt
ik ben opgestaan (fout 1), in de auto gestapt (fout 2) en naar kantoor gereden (fout 3)quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gestofzuigd, de was opgeruimd en gestreken.
Ik heb mijn kind gevoed en met coole haren richting school geschopt en verder nog helemaal niksquote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gestofzuigd, de was opgeruimd en gestreken.
Huuh, je hebt me doorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je onzeker wordt omdat je denkt dat de ander niets voor je voelt? Dat zegt dan iig genoeg over je eigen gevoel en genoeg reden omdat dan uit te spreken
Is niet altijd onnodig hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]zeker weten
[..]
Hangt ook een beetje af of je het vermogen hebt tot relativeren. Soms is stress en zorgen voor iets achteraf niet eens nodig. Het onnodig jezelf opnaaien.
Alweer vertraging?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik heb er zo de pest in he... Ik ben met een beetje geluk maar een uur te laat op kantoor
Want?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef JoeBravo het volgende:
En toen kwam ik er achter dat het de 20e is vandaag... Daar had ik me ff tegen moeten wapenen
Oh ja, kind gevoed en aangekleed etcetera heb ik ook nog gedaan! Wat ben ik productief vandaag. Ik stop er nu mee, denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kind gevoed en met coole haren richting school geschopt en verder nog helemaal niks
True, maar sommige dingen heb ik geheel geen controle over maar brengen wel veel zorgenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het niet constructief is, kost het wel meer dan het oplevert.
sluit ze bij elkaar op en ze gaan zelfs tegelijkertijd menstrueren....nog ff verder evolueren en ze zijn net kikkers...dan veranderen er een paar vanzelf in een mannetje.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar is ze vrouw voorEn vrouwen onder elkaar voelen elkaar feilloos aan
Dat hoor je mij ook niet zeggen... maar soms maakt een mens zich druk wat achteraf compleet voor niets bleek te zijn. Vandaar dat relativeren.quote:
Ik weet het babe. En ik ken het nu ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar sommige dingen heb ik geheel geen controle over maar brengen wel veel zorgen
20-04-2004 getrouwd.quote:
Hier ook goed! De zon schijnt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij.
Ja, mieters natuurlijk hè?De zon schijnt.
En aldaar?
Ah neeeeeeee.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zullen we de discussie OV vs Auto weer eens starten
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het babe. En ik ken het nu ook.
Je hebt toch geen reden meer tot een feestje? Je scheidingsdag is nu je feestje gewordenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm.. ik vergeet mn trouwdag steeds
Aahquote:
Ik deed het, lukte nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zullen we de discussie OV vs Auto weer eens starten
Ik ga straks chillen, eerst nog ff wat nuttige zaken doenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet? Nou dan gaan we het niet doen....
* Wicked-Game wil in het park chillen en niet werken
Klopt!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik hier ongeveer dus.![]()
Volgens mij zit je hier ook niet zo ver vandaan toch?
VERLOOFD?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet eens meer of ik in de lente, zomer of herfst ben verloofd. Laat staan welke dag van de maand. Jaar moet ik voor gaan rekenen.
Ik ga beide doen vandaag. Eerst chillen straks, vanmiddag om 15 uur werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet? Nou dan gaan we het niet doen....
* Wicked-Game wil in het park chillen en niet werken
kijk eens goed naar die datum, wie denk je dat dat bedacht heeftquote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm.. ik vergeet mn trouwdag steeds
Dat is de dag dat ik mijn zwangerschapstest deed. Voel je ook de verbondenheid?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Oh wacht, bonnetje van de ring, 28-4-2007, dus het zal wel ergens 8 mei 2007 zijn geweest.
Ja dáárom moet je dus ook NIET zo'n dag uitkiezen hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kijk eens goed naar die datum, wie denk je dat dat bedacht heeft
Gelukkig is het kutgevoel snel weer weg.
Vorig jaar had ik er een stuk meer moeite mee.
Neuh.. niet echtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is de dag dat ik mijn zwangerschapstest deed. Voel je ook de verbondenheid?
Ja en je hebt aardbeien en vers stokbroodquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dáárom moet je dus ook NIET zo'n dag uitkiezen hedoos die je dr bent.
Jij KLOOTZAK!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel een beetje alsof ik de vader ben die niks van zich laat horen...
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafelquote:
Ze blies het af toen ze ontdekte dat je een kind bij mij had verwekt zeker?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik een andere op dat moment ten huwelijk vroeg
Alsof ik uberhaupt commentaar zou geven op de manier hoe je het zou doen. Moet iedereen toch lekker zelf weten...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafel(Dat is dus eigenlijk op de bank, met de televisie aan, ja ik ben een ontaarde moeder, laat me!)
wat is er te zien rond die tijd?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafel(Dat is dus eigenlijk op de bank, met de televisie aan, ja ik ben een ontaarde moeder, laat me!)
Doe je zachtjes met jezelf?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ja laat ik mijn goddelijke lijf eens onder de douche gooien
Ik kan wel wat hebben hoorquote:
Niet eensquote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze blies het af toen ze ontdekte dat je een kind bij mij had verwekt zeker?
Wat heldhaftig van je!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry, ik was iemands leven aan het redden. Vertel babe, niet gebatst zeker?
was ik maar zo avontuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. Mijn leven is echt zó spannend!
Heb je al vissen in je mooie bak?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niet, maar laat het niet weer gebeuren.
Nee nee, hij had initiatief tot date genomen en niemand nam initiatief tot zoenen of meer (quote:
Had je met hem willen zoenen?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee nee, hij had initiatief tot date genomen en niemand nam initiatief tot zoenen of meer ()
was je bang? was er wel potentie?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee nee, hij had initiatief tot date genomen en niemand nam initiatief tot zoenen of meer ()
Maar ze wilde zo graag dat je haar in je sterke, gespierde armen nam en helemaal sufneuktequote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging niet werken. Ik zocht bij haar meer initiatief dan dat zij kon/wilde geven
Nee echt... niet met allesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel met alles he?
Als je had willen zoenen, waarom heb je dan geen initiatief genomen?
WTFquote:
Vond hij jou leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerdquote:
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
true dat,quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerd
Van jou weten wij ditquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Likje er over?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.
Klitteband is veul viezerderder. Daar blijft alles in plakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Over die veter? Ransaap ben je toch!
(Godt!)
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goed
Ik zie wat ik wil zienquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!
Daar vraag ja natuurlijk zelf om als je gaat trouwen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.
Je kan het ook wel 6 keer meemaken hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.
Volgens mij had je al moeite om 1 vrouw te versieren. Hoe was je van plan er 6 zo ver te krijgen dat ze met je trouwen?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan het ook wel 6 keer meemaken hoor.
*noteert*quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.
Je vergist jequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij had je al moeite om 1 vrouw te versieren. Hoe was je van plan er 6 zo ver te krijgen dat ze met je trouwen?
Elke dag is de mooiste dag in mijn leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga douchen en mezelf in een kek jurkje hijsen.
Het is nooit te kortquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ben bang dat mijn jurkje of choice te kort is
How obvious..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is dat nou weer de schuld van het jurkje? Misschien ben jij gewoon te lang.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Voelde me goed, uiteten was leuk.![]()
Probleem: mijn bazin mailde mij de tijden van het werk enzovoort een poos geleden, mailde ik naar haar terug of ik deze vrijdag ook vrij kon krijgen; ik heb namelijk een dubbele afspraak. Mailt ze; dat is je eigen probleem. Je komt maar gewoon. Mail ik naar een collega van mij hoe zo'n dom wijf onze bazin is, dat ze scheel is, dat ze haar werk goed moet doen en nog veel meer negatieve dingen. Blijk ik het mailtje naar haar te hebben verstuurd..
![]()
Krijg ik net een mailtje: ik denk dat wij vrijdag maar eens moeten praten.
Het kan ook maar één persoon overkomen.
Hoe lul ik me hieronder uit
Nuhuh, hij was het nl niet, denk dat ie gekrompen is en dat vind ik kut want ik vond m zo leuk..quote:
Ik bedoelde meer dat je van te voren als wist dat deze reacties zouden komenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, hij was het nl niet, denk dat ie gekrompen is en dat vind ik kut want ik vond m zo leuk..
Ja daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je van te voren als wist dat deze reacties zouden komen
Ik groei niet meer in de lengte helaasquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer de schuld van het jurkje? Misschien ben jij gewoon te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |