Nee echt... niet met allesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel met alles he?
Als je had willen zoenen, waarom heb je dan geen initiatief genomen?
WTFquote:
Vond hij jou leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerdquote:
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
true dat,quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerd
Van jou weten wij ditquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Likje er over?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.
Klitteband is veul viezerderder. Daar blijft alles in plakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Over die veter? Ransaap ben je toch!
(Godt!)
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goed
Ik zie wat ik wil zienquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |