Klopt!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik hier ongeveer dus.![]()
Volgens mij zit je hier ook niet zo ver vandaan toch?
VERLOOFD?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet eens meer of ik in de lente, zomer of herfst ben verloofd. Laat staan welke dag van de maand. Jaar moet ik voor gaan rekenen.
Ik ga beide doen vandaag. Eerst chillen straks, vanmiddag om 15 uur werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet? Nou dan gaan we het niet doen....
* Wicked-Game wil in het park chillen en niet werken
kijk eens goed naar die datum, wie denk je dat dat bedacht heeftquote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm.. ik vergeet mn trouwdag steeds
Dat is de dag dat ik mijn zwangerschapstest deed. Voel je ook de verbondenheid?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Oh wacht, bonnetje van de ring, 28-4-2007, dus het zal wel ergens 8 mei 2007 zijn geweest.
Ja dáárom moet je dus ook NIET zo'n dag uitkiezen hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kijk eens goed naar die datum, wie denk je dat dat bedacht heeft
Gelukkig is het kutgevoel snel weer weg.
Vorig jaar had ik er een stuk meer moeite mee.
Neuh.. niet echtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is de dag dat ik mijn zwangerschapstest deed. Voel je ook de verbondenheid?
Ja en je hebt aardbeien en vers stokbroodquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dáárom moet je dus ook NIET zo'n dag uitkiezen hedoos die je dr bent.
Jij KLOOTZAK!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel een beetje alsof ik de vader ben die niks van zich laat horen...
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafelquote:
Ze blies het af toen ze ontdekte dat je een kind bij mij had verwekt zeker?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik een andere op dat moment ten huwelijk vroeg
Alsof ik uberhaupt commentaar zou geven op de manier hoe je het zou doen. Moet iedereen toch lekker zelf weten...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafel(Dat is dus eigenlijk op de bank, met de televisie aan, ja ik ben een ontaarde moeder, laat me!)
wat is er te zien rond die tijd?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Rond 7.30, elke ochtend, aan de ontbijttafel(Dat is dus eigenlijk op de bank, met de televisie aan, ja ik ben een ontaarde moeder, laat me!)
Doe je zachtjes met jezelf?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Ja laat ik mijn goddelijke lijf eens onder de douche gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |