Niet overdrijven he...quote:
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ja! Dat heb ik inderdaad heeeel vaak, vandaar ook dat ik hier best voor open sta. Dan maar zien of die vonken nog komen
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.
Dit klinkt deels bekend.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik ook hoor. Het is heel leuk als het heel snel heel leuk is, maar mijn ervaring is dat het dan ook wel snel ophoudt. Ik heb de leukste relaties gehad met mannen waarbij het langzaam moest groeien of zelfs die waar ik in het begin NIETS van moest hebben.
Grappig, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken. Als ik in eerste instantie een man écht leuk vind, duurt dat gevoel gemiddeld max 2 tot 3 weken, dan ben ik hem alweer zat. Terwijl mn ex vriendjes na mn man alledrie mannen waren waarbij ik in eerste instantie zoiets had van: dat gaat em niet worden!! Raar eigenlijk he? Omgekeerde wereld: eerst kijken naar de negatieve dingen waarna de positieve punten langzaam boven komen ipv andersomquote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bespringt ze gelijk? Rrrrrrrrquote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..
Sorry, ik ben gewoon niet in zo'n lieve bui vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 08:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ik eens goedgemutst is het niet goed
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij bespringt ze gelijk? Rrrrrrrr
Nu begrijp ik wat ik verkeerd doe...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ohw, en waarom ben jij in een niet zo'n lieve bui?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon niet in zo'n lieve bui vandaag
ow, meteen afgewezen worden is op lange termijn dus mogelijk positief?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grappig, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken. Als ik in eerste instantie een man écht leuk vind, duurt dat gevoel gemiddeld max 2 tot 3 weken, dan ben ik hem alweer zat. Terwijl mn ex vriendjes na mn man alledrie mannen waren waarbij ik in eerste instantie zoiets had van: dat gaat em niet worden!! Raar eigenlijk he? Omgekeerde wereld: eerst kijken naar de negatieve dingen waarna de positieve punten langzaam boven komen ipv andersom
Oh dan duurt de dag zo lang...quote:
Slechte nacht gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw, en waarom ben jij in een niet zo'n lieve bui?
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben alleen altijd zo ongeduldig..
quote:
Dat zeg je goed; mogelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
ow, meteen afgewezen worden is op lange termijn dus mogelijk positief?![]()
WaterTornado zou het geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker uit het raam staren de hele dag!![]()
Mooi uitzicht daar?
Er zouden er meer van jou moeten zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.
Vriendin van mij kan na één dag al bepalen (en uitspreken) dat het niets wordt, terwijl ik dan denk, geef die vent een kans! Laat het langzaam groeien, ipv na één dag dat te beslissen. Dan ken je iemand nog niet eens.
Hetzelfde als ik hier ongeveer dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
WaterTornado zou het geweldig vinden.
Bussen, spoor, treinen en containers
Nee zo erg ben ik niet hoor, maar als het te lang duurt word ik een beetje nerveus...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik meer dames van, die dat hebben. Dat kan ik helaas niet zo goed begrijpen.
Vriendin van mij kan na één dag al bepalen (en uitspreken) dat het niets wordt, terwijl ik dan denk, geef die vent een kans! Laat het langzaam groeien, ipv na één dag dat te beslissen. Dan ken je iemand nog niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |