lekker, zit hier net met een kaasplankjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Over kaas gesproken.. ik pak even een stukje brie.
Dat heb ik ooit gespeeld.quote:
Dat is rare kaasquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef smilez het volgende:
[..]
lekker, zit hier net met een kaasplankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit hier met een 34 cm lange worst in mijn handen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ook! Geel, met kaas erop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef smilez het volgende:
[..]
lekker, zit hier net met een kaasplankje
That is a lot of cheesequote:
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...quote:
Hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de mannen die gewoon BIER drinken?
En dat lukt jou niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...
niet vandaagquote:
ja zit bordevool goede ideeën vandaag, blijkbaarquote:
gele plank met kaas erop?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worstquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worst
quote:
quote:
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen manquote:
+1quote:
Hoe zeker ben je daarvan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen man
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?
Hoiquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heet Mandy. Wel dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen man
Oh, dat doe ik niet. Ik heb wel weer zin in een goed biertje. Pa maar eens aankijken of ie wat Kanon meeneemt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef smilez het volgende:
[..]
![]()
ben zelfs op en neer gereden naar belgië (ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug) voor West Vleteren
zal weer lekker zijn met het weer deze week
Daar gaat het misquote:
Ja. die zag je niet aankomen dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worst
waarom zou je met een duitse in bed gaan liggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ooit in bed lig met een Duitse en ik krijg mijn 5e potje niet, dan zal ik dat roepen, ok?
Alleen 'OK' als je het filmt en met ons deeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ooit in bed lig met een Duitse en ik krijg mijn 5e potje niet, dan zal ik dat roepen, ok?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?
Wat doe je dan wel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben geen man. En drink geen bier. Ik voldoe gewoon helemaal niet .
We draaien best door.. dat kan je niet ontkennenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Oef, dat wordt doorzuigen...
Semana Santa = de Heilige Week. Na het vasten.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou je met een duitse in bed gaan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |