Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieder z'n ding
En ik kan er toch niets aan doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zijn je curves redelijk in orde? Het zou iig de goede kant op moeten gaan
Ja heren, wat is het nou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
rokje mag ookquote:
I like my men beggingquote:
ben je bij mij aan het juiste adresquote:
Jurkje?quote:
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt ben
Ben jij zelf curvy eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ja, precies, ieder zijn ding! Jij hebt al een mannetje. En ik een curvy vrouwtje.
quote:
En zonder hoofdletterquote:
We horen over twee uur wel hoe het was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:
Spirit, vertel eens, heb je nog leuke plannen voor vanavond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
Zeg Spirit, ik hoorde iets over jou en een date? Hoe zit dat? Wanneer zie je hem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
quote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.![]()
Daar neem ik nog een extra bord met vette chips en nog vettere dipsaus opquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is menig vrouw jaloers op jouw figuur?
quote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijven jullie daarop wachten dan??
Dat is het zonder beweging ook welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon dat je figuur goed in orde zou moeten zijn door je beweging.
Oj, lekker. Dat lust ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Daar neem ik nog een extra bord met vette chips en nog vettere dipsaus op
Ik lees morgen wel de samenvattingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijven jullie daarop wachten dan??
Maar zonder hoofdletter!quote:
Wel een kutje.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben je bij mij aan het juiste adres
hoe lang kun je jezelf inhouden om hem niet te bespringen, denk je?quote:
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.quote:
Ik moest de hele dag in pak lopenquote:
Vertel verderquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is lang en breed en woont 2 minuten lopen verderop en ik ken hem uit de kroeg
Met dit lenteweer? 3 minuten en een beetje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe lang kun je jezelf inhouden om hem niet te bespringen, denk je?
Manboobsquote:
ik ga je zo teleurstellenquote:
Ik hou niet van curvy bij mannen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.
Curvy men
* MissMSX bordje aanbiedtquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.
Curvy men
Ga jij zitten timenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met dit lenteweer? 3 minuten en een beetje.
Neeeeeeeeee............... hij?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is lang en breed en woont 2 minuten lopen verderop en ik ken hem uit de kroeg
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..quote:
disagree.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Een vrouw in een korte broek moeten ze afschieten. Dat is als een man met witte sokken.
B. is niet curvy!quote:
Ben jij zo'n wittesokkentype?quote:
hoiquote:
Volgende keer bij hem thuisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..
Jij? Onmogelijkquote:
Rokje of jurkje of lange strakke broek.quote:
Mooi, weer een visser minder in mijn vijverquote:
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.quote:
Ik heb niet eens witte sokken.quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt dus precies. Opposites attract?
En klein, dat ook het liefst
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..
Dit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.
quote:
Het zijn maar zelden de juiste vrouwen helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet eens witte sokken.
nee, de juiste vrouw in de juiste korte broek kan zeker wel aantrekkelijk zijn.
Ga verder wat nog meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.
Owh, bummerquote:
wanneer gaan wij daten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En jij bent hoe lang?quote:
daar kan ik het dan weer wel mee eens zijn, jammer genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn maar zelden de juiste vrouwen helaas.
I agree on this one.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rokje of jurkje of lange strakke broek.
Niet klein genoeg voor jouquote:
Dus langer dan El_Emquote:
hoewel ik misschien anders doe vermoeden, ben ik niet het bedelende typequote:
Kssssht. Weg uit mijn vijverquote:
Slanke man met beetje vet om zijn middel meldt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik die bak maydipsaus helemaal uilepelen zonder chippies?
En ik lulde maar watquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel ik misschien anders doe vermoeden, ben ik niet het bedelende type
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik die bak maydipsaus helemaal uilepelen zonder chippies?
Geen idee hoe lang hij isquote:
Ik ook niet en jij ook nietquote:
haal die foto van mij eens wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |