Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ieder z'n ding
En ik kan er toch niets aan doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zijn je curves redelijk in orde? Het zou iig de goede kant op moeten gaan
Ja heren, wat is het nou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
rokje mag ookquote:
I like my men beggingquote:
ben je bij mij aan het juiste adresquote:
Jurkje?quote:
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt ben
Ben jij zelf curvy eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ja, precies, ieder zijn ding! Jij hebt al een mannetje. En ik een curvy vrouwtje.
quote:
En zonder hoofdletterquote:
We horen over twee uur wel hoe het was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn date is er met 10 minuten en ik heb zin om over mijn date te praten had ik al gezegd dat ik zo een date heb?? Waarschijnlijk ben ik hem binnen de week weer zatMaar toch
Ik heb zo een date
quote:
Spirit, vertel eens, heb je nog leuke plannen voor vanavond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
Zeg Spirit, ik hoorde iets over jou en een date? Hoe zit dat? Wanneer zie je hem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zo een date
quote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grijze Muisjes horen niet zo op de voorgrond... In je mand.![]()
Daar neem ik nog een extra bord met vette chips en nog vettere dipsaus opquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is menig vrouw jaloers op jouw figuur?
quote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijven jullie daarop wachten dan??
Dat is het zonder beweging ook welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon dat je figuur goed in orde zou moeten zijn door je beweging.
Oj, lekker. Dat lust ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Daar neem ik nog een extra bord met vette chips en nog vettere dipsaus op
Ik lees morgen wel de samenvattingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijven jullie daarop wachten dan??
Maar zonder hoofdletter!quote:
Wel een kutje.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben je bij mij aan het juiste adres
hoe lang kun je jezelf inhouden om hem niet te bespringen, denk je?quote:
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.quote:
Ik moest de hele dag in pak lopenquote:
Vertel verderquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is lang en breed en woont 2 minuten lopen verderop en ik ken hem uit de kroeg
Met dit lenteweer? 3 minuten en een beetje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe lang kun je jezelf inhouden om hem niet te bespringen, denk je?
Manboobsquote:
ik ga je zo teleurstellenquote:
Ik hou niet van curvy bij mannen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.
Curvy men
* MissMSX bordje aanbiedtquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan passen we echt bij elkaar in het niet bij elkaar passen.
Curvy men
Ga jij zitten timenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met dit lenteweer? 3 minuten en een beetje.
Neeeeeeeeee............... hij?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is lang en breed en woont 2 minuten lopen verderop en ik ken hem uit de kroeg
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..quote:
disagree.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Een vrouw in een korte broek moeten ze afschieten. Dat is als een man met witte sokken.
B. is niet curvy!quote:
Ben jij zo'n wittesokkentype?quote:
hoiquote:
Volgende keer bij hem thuisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..
Jij? Onmogelijkquote:
Rokje of jurkje of lange strakke broek.quote:
Mooi, weer een visser minder in mijn vijverquote:
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.quote:
Ik heb niet eens witte sokken.quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt dus precies. Opposites attract?
En klein, dat ook het liefst
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. En hij komt hier naartoe, dus ik betaal dan alles he... Damn ik WIST dat ik iets fout deed..
Dit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.
quote:
Het zijn maar zelden de juiste vrouwen helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet eens witte sokken.
nee, de juiste vrouw in de juiste korte broek kan zeker wel aantrekkelijk zijn.
Ga verder wat nog meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik val op slank, tegen het magere aan. Een leuke man met een bierbuik zal ik niet afschrijven vanwege een (klein!) beetje vet om zijn middel, maar als je me naar mijn ideaalbeeld vraagt ga ik voor lang en superslank.
Owh, bummerquote:
wanneer gaan wij daten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En jij bent hoe lang?quote:
daar kan ik het dan weer wel mee eens zijn, jammer genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn maar zelden de juiste vrouwen helaas.
I agree on this one.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rokje of jurkje of lange strakke broek.
Niet klein genoeg voor jouquote:
Dus langer dan El_Emquote:
hoewel ik misschien anders doe vermoeden, ben ik niet het bedelende typequote:
Kssssht. Weg uit mijn vijverquote:
Slanke man met beetje vet om zijn middel meldt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik die bak maydipsaus helemaal uilepelen zonder chippies?
En ik lulde maar watquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel ik misschien anders doe vermoeden, ben ik niet het bedelende type
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik die bak maydipsaus helemaal uilepelen zonder chippies?
Geen idee hoe lang hij isquote:
Ik ook niet en jij ook nietquote:
haal die foto van mij eens wegquote:
Bezet? Ik ben geen WCquote:
Ze heeft me al afgewezen, rustig maar.quote:
quote:
OKquote:
Op welke grond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft me al afgewezen, rustig maar.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben copyright rechtenquote:
Dat betekent maar 1 dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is er nog niet
Hij moest nog douchen
In your face!! HA!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft me al afgewezen, rustig maar.
En scheren mag ik hopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is er nog niet
Hij moest nog douchen
Onredelijke!quote:
I like thisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I'm not a facebook status, you don't have to like me!
Ja, hoi.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen specifiek type waar ik op val.
Ja, wat dan?quote:
Jij bent die vrouw in je fobo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Soms ben ik ook bang dat ik te dik ben dus, maar dat is al stukken minder en bovendien ben ik het ook gewoon niet en moet ik me niet aanstellen. Ik kan best een rok of jurken hebben.
De beste redenenquote:
Te intelligent of zoiets.quote:
Is dat de reden van afwijzen van Air?quote:
If so, dan kan die jurk of rok echt nietquote:
GATVUR. Ik herzie mijn vorige postquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Weken van opgehoopt smegma wegpoetsen. Voor jou!
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
quote:
Is Lanterfanteraar een kloon van jou (of vice versa)?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik zou zelf zeggen op grond van Jou eigenlijk?
kloooooooooonquote:
Riiiiiiiiightquote:
Ik zou voor andere kaas gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Weken van opgehoopt smegma wegpoetsen. Voor jou!
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik zou zelf zeggen op grond van Jou eigenlijk?
Tenenkaas!quote:
Nee! Er ligt hier nog een grijs muisje voor je...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kloooooooooon![]()
ik heb mn muis weer gesloopt
kaasquote:
Inderdaad zeg..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Lanterfanteraar een kloon van jou (of vice versa)?
als t gaat om die hoofdletter... ik zit op mn foon en die maakt met t9 Jou van jou en óók van ook enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Lanterfanteraar een kloon van jou (of vice versa)?
Owh...quote:
Je weet wel direct waar Techno op doelt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als t gaat om die hoofdletter... ik zit op mn foon en die maakt met t9 Jou van jou en óók van ook enzo.
quote:
Dat weet ik toch niet?quote:
ja.. en hij was zo stoerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee! Er ligt hier nog een grijs muisje voor je...
Verder wel lekker genoten van het weer?Het voelt zo lekker, lente
Dat zijn de beste mannenquote:
Maar t9 is voor mensen die nooit hebben opgelet bij Nederlands.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
als t gaat om die hoofdletter... ik zit op mn foon en die maakt met t9 Jou van jou en óók van ook enzo.
Pfoe heftig. Maar geen last meer van je knie dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. en hij was zo stoer![]()
zwart wit luipaard print![]()
Nope.. tot 18.00 uur gewerkt .. en morgen weer.. maar dan ook nog om 8.30 beginnen ipv 9.30
Hij komt heus welquote:
De silverpearl op het moment is goed.. en een collega zei dat de ikweetnietmeer ook erg goed was op het moment.. moet ik nog navragenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Canaloop Haze. Grappig spul. Heel verschillend effect, maar lekker.
Volgende keer weer bij De Kronkel halen
Jij zou me msn-en en ik heb tot op heden nog niets van je gehoordquote:
hij maakte jou ook dik, ik zou niet weten wat ie daar anders mee zou bedoelen, verder is er nl niet mis mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet wel direct waar Techno op doelt.
Jawel. Maar de brace houd een hoop pijn tegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pfoe heftig. Maar geen last meer van je knie dan?
He doesn't know cheese yetquote:
heul welquote:
Bij haar, bij de buurvrouw, bij d'r beste vriendinquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij komt heus welvast meer dan een keer
Maakt Techno Yuki dik? De feeder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hij maakte jou ook dik, ik zou niet weten wat ie daar anders mee zou bedoelen, verder is er nl niet mis mee.
Fans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
hij maakte jou ook dik, ik zou niet weten wat ie daar anders mee zou bedoelen, verder is er nl niet mis mee.
En nog vele anderequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij haar, bij de buurvrouw, bij d'r beste vriendin
quote:
of niet bij de gebruiksaanwijzing, ik weet niet hoe ik m uit moet zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar t9 is voor mensen die nooit hebben opgelet bij Nederlands.
Kaas?quote:
De buurman en zijn beste vriendquote:
Je scoort geen punten nu.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
of niet bij de gebruiksaanwijzing, ik weet niet hoe ik m uit moet zetten
eiersaladequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
Hele weekend eieren eten...![]()
![]()
Dat is wel nodig ook.
Ben je daar verdrietig om?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik heulemaal niet met Yuki, en nooit geweest ook.
Je wil je persoonlijke record van 10 keer per uur gaan verbeteren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Dat is wel nodig ook.
Je houdt dat bijquote:
ik was van de week met oma naar de kinderboerderij gelopen.. hebben de konijnen echt eieren gelegdquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Dat is wel nodig ook.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was van de week met oma naar de kinderboerderij gelopen.. hebben de konijnen echt eieren gelegd
nja, de kippen dan in het konijnenhok
wat een rare kaas is datquote:
Wil je er over praten?quote:
lekker, zit hier net met een kaasplankjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Over kaas gesproken.. ik pak even een stukje brie.
Dat heb ik ooit gespeeld.quote:
Dat is rare kaasquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef smilez het volgende:
[..]
lekker, zit hier net met een kaasplankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Ik zit hier met een 34 cm lange worst in mijn handen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ook! Geel, met kaas erop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef smilez het volgende:
[..]
lekker, zit hier net met een kaasplankje
That is a lot of cheesequote:
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...quote:
Hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de mannen die gewoon BIER drinken?
En dat lukt jou niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...
niet vandaagquote:
ja zit bordevool goede ideeën vandaag, blijkbaarquote:
gele plank met kaas erop?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worstquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt serieus, Nederland is echt het beste land op aarde. Heb een Duitse salami gekocht, maar de Nederlandse verpakkingen zijn bijna allemaal zonder tools te openen... die Duitsers verlangen weer meer engineering hoor...
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worst
quote:
quote:
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen manquote:
+1quote:
Hoe zeker ben je daarvan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen man
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?
Hoiquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heet Mandy. Wel dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe niet zo gek, jullie zijn toch geen man
Oh, dat doe ik niet. Ik heb wel weer zin in een goed biertje. Pa maar eens aankijken of ie wat Kanon meeneemt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef smilez het volgende:
[..]
![]()
ben zelfs op en neer gereden naar belgië (ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug) voor West Vleteren
zal weer lekker zijn met het weer deze week
Daar gaat het misquote:
Ja. die zag je niet aankomen dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon heel hard 'AUFMACHEN! SOFORT!' roepen naar je worst
waarom zou je met een duitse in bed gaan liggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ooit in bed lig met een Duitse en ik krijg mijn 5e potje niet, dan zal ik dat roepen, ok?
Alleen 'OK' als je het filmt en met ons deeltquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik ooit in bed lig met een Duitse en ik krijg mijn 5e potje niet, dan zal ik dat roepen, ok?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kloon en ik samen zijn.. och.. weekje?
Wat doe je dan wel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben geen man. En drink geen bier. Ik voldoe gewoon helemaal niet .
We draaien best door.. dat kan je niet ontkennenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Oef, dat wordt doorzuigen...
Semana Santa = de Heilige Week. Na het vasten.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou je met een duitse in bed gaan liggen?
kettingblowen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We draaien best door.. dat kan je niet ontkennen
Ja maar lekker!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We draaien best door.. dat kan je niet ontkennen
Aanwezig is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
je kan dat bier niet zo makkelijk krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet. Ik heb wel weer zin in een goed biertje. Pa maar eens aankijken of ie wat Kanon meeneemt.
Ik kan dat best zeggen, want je gelooft het toch niet zonder fotobewijsquote:
Om de 2 uurtjes ongeveer. Heerlijk.quote:
Zeg lekker ding, nu het zo mooi weer is moeten we echt eens ergens wat gaan drinken in de therisiastraat hequote:
Heet jij ook mandy?quote:
Nou, ventje tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef smilez het volgende:
[..]
je kan dat bier niet zo makkelijk krijgen
moet je eerst kijken wanneer ze het verkopen.. moet je een nummer bellen en dan moet je door de lijn proberen te komen die constant bezet is, je kan maar vanaf een bepaalde tijd bellen en als je er dan uiteindelijk verbonden wordt.. moet je ook een kenteken doorgeven en het telefoonnummer wordt ook genoteerd bij het kenteken, per bestelling is 3 kratten het maximum
Nja, dat kon ik eerst wel.. nu ook niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja maar lekker!
Ik kom hier op FOK! ook gasten tegen die 35 euro kaas per dag rookten....
Man, dat haal ik per maand.
Dat lijkt me een uitstekend plan. Ik zie je voorstel wel tegemoed komen middels een PM ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Zeg lekker ding, nu het zo mooi weer is moeten we echt eens ergens wat gaan drinken in de therisiastraat he
Het eerste wel, het tweede niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen 'OK' als je het filmt en met ons deelt
Mag ik mezelf uitnodigen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg lekker ding, nu het zo mooi weer is moeten we echt eens ergens wat gaan drinken in de therisiastraat he
TherEsiastraat, provinciaaltje!quote:
had mooi wel wat telefoonnummers beschikbaar en genoeg kentekensquote:
Meet in Den Haag.quote:
Bummerquote:
Ik zie je wel weer op msn verschijnenquote:
Typefoutjes mogen niet meer tegenwoordig?quote:
Dat bestaat niet meerquote:
Je bent dronken he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Typefoutjes mogen niet meer tegenwoordig?
Cool, waar? En dag?quote:
Goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie je wel weer op msn verschijnen
Wat moet het kosten?quote:
Euh, de nacht (vrijdag?) en de dag.quote:
Vorig jaar nog wel. Techno naast het Paard.quote:
Geen idee, ik ben der nooit meer joh, 's ochtends om 6 vertrekken, 's avonds om 10 weer thuiskomen, ik heb voldoende aan een bedquote:
Euhm... nee?quote:
Lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, de nacht (vrijdag?) en de dag.Weet nog niet waar, rommelmarkten af iig.
Werk jij zoveel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben der nooit meer joh, 's ochtends om 6 vertrekken, 's avonds om 10 weer thuiskomen, ik heb voldoende aan een bed
wat voor feest pak je in utrecht?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lachen.
Ik ben de nacht in Utreg en de dag in Zeist en A'dam.
laten we het op te veel houden.quote:
Oh, leuk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lachen.
Ik ben de nacht in Utreg en de dag in Zeist en A'dam.
Kan ik met een gerust hart gaan afsluiten, wetende dat ik toch niets ga missenquote:
En man met smaakquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch is toevallig mijn favoriete merk. En Hertog Jan.
Ja, vorig jaar was vorig jaar en niet dit jaar he provinciaaltjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel. Techno naast het Paard.
Oh, dat moet nu? Je weet nu al wanneer je met techno wat gaat drinken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart gaan afsluiten, wetende dat ik toch niets ga missen
jij hebt zeker nog nooit een La Chouffe gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch is toevallig mijn favoriete merk. En Hertog Jan.
Zo speciaal is die nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef smilez het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit een La Chouffe gehad
Anja Schneider, Poemaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor feest pak je in utrecht?
[..]
laten we het op te veel houden.
Die kabouters hebben geniepige hamersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef smilez het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit een La Chouffe gehad
Ja, want wij slaan wel spijkers met koppenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet nu? Je weet nu al wanneer je met techno wat gaat drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |