Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou weer mee te maken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter je best doen dus![]()
dat ging niet om sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
![]()
Da's een locatie, geen tijdstipquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik verslond ze toch sowieso bij bosjes?
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorryquote:
Eerder Wateringen ofzo.quote:
Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat ging niet om sexhij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.
Het is altijd lente in mijn ogen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hanteer je niet de meteorologische data voor het voorjaar.
Doetquote:
Daar word je niet dik vanquote:
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorry
Schijnbaar!quote:
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!
Van spieren kweken kom je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
Ik zie dat alleen maar positief!quote:
Het was hier kortebroekenweer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt benquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.
i beg to differ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |