Nee echt... niet met allesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel met alles he?
Als je had willen zoenen, waarom heb je dan geen initiatief genomen?
WTFquote:
Vond hij jou leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerdquote:
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee echt... niet met alles
Omdat ik hem wel leuk vind en dan laat ik het initiatief altijd bij de man
true dat,quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Mannen vinden het ook wel leuk om gezoend te worden.
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij ging wel op 1 knie, maar ik interpreteer dat soort dingen vaker verkeerd
Van jou weten wij ditquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Likje er over?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goedquote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dééd hij precies toen hij op 1 knie ging? Als hij het deed om zijn veter te strikken telt het niet.
Dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.
Klitteband is veul viezerderder. Daar blijft alles in plakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Over die veter? Ransaap ben je toch!
(Godt!)
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah kijk, daar heb je het al. Op dat soort details let ik nooit zo goed
Ik zie wat ik wil zienquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je stond met je ogen dicht al te fantaseren over je tweede huwelijk?
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een tweede! Twee keer de mooiste dag van je leven!
Daar vraag ja natuurlijk zelf om als je gaat trouwen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.
Je kan het ook wel 6 keer meemaken hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een kutleven als je maar twee keer in 85 jaar de mooiste dag meemaakt eigenlijk.
Volgens mij had je al moeite om 1 vrouw te versieren. Hoe was je van plan er 6 zo ver te krijgen dat ze met je trouwen?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan het ook wel 6 keer meemaken hoor.
*noteert*quote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik laat me graag het hof maken, eigenlijk.
Je vergist jequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij had je al moeite om 1 vrouw te versieren. Hoe was je van plan er 6 zo ver te krijgen dat ze met je trouwen?
Elke dag is de mooiste dag in mijn leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef L-E het volgende:
Ik ga douchen en mezelf in een kek jurkje hijsen.
Het is nooit te kortquote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ben bang dat mijn jurkje of choice te kort is
How obvious..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is dat nou weer de schuld van het jurkje? Misschien ben jij gewoon te lang.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Voelde me goed, uiteten was leuk.![]()
Probleem: mijn bazin mailde mij de tijden van het werk enzovoort een poos geleden, mailde ik naar haar terug of ik deze vrijdag ook vrij kon krijgen; ik heb namelijk een dubbele afspraak. Mailt ze; dat is je eigen probleem. Je komt maar gewoon. Mail ik naar een collega van mij hoe zo'n dom wijf onze bazin is, dat ze scheel is, dat ze haar werk goed moet doen en nog veel meer negatieve dingen. Blijk ik het mailtje naar haar te hebben verstuurd..
![]()
Krijg ik net een mailtje: ik denk dat wij vrijdag maar eens moeten praten.
Het kan ook maar één persoon overkomen.
Hoe lul ik me hieronder uit
Nuhuh, hij was het nl niet, denk dat ie gekrompen is en dat vind ik kut want ik vond m zo leuk..quote:
Ik bedoelde meer dat je van te voren als wist dat deze reacties zouden komenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, hij was het nl niet, denk dat ie gekrompen is en dat vind ik kut want ik vond m zo leuk..
Ja daar heb je ook een puntquote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je van te voren als wist dat deze reacties zouden komen
Ik groei niet meer in de lengte helaasquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer de schuld van het jurkje? Misschien ben jij gewoon te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |