kijk 'm dan maar goed in z'n bovenarmenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja bodybuilders.. brr..
Tja... zn hoofd... Blond en blauwe ogen en daar val ik niet zo op en hij heeft niet echt uitstraling...Maar misschien went dat wel
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja bodybuilders.. brr..
Tja... zn hoofd... Blond en blauwe ogen en daar val ik niet zo op en hij heeft niet echt uitstraling...Maar misschien went dat wel
En nu met droge ogen...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.
quote:
Q'tiequote:
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van jequote:
Dat hoef ik toch niet te zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van je
Ja dat weer helpt een stuk he... Och op wat onvermijdelijke shit na gaat het wel.. overleven ftw hequote:Op woensdag 20 april 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ganz toll, mooi weer, dan gaat het altijd goed.![]()
En daar?
Jaloers wiefquote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort reacties krijg ik nou nooit van je
Nou vooruit, samzzquote:
Misschien ook niet nee...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien ook niet. Maar karakter is gewoon ook ontzettend belangrijk.
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel dovenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Hij is gewoon extreem lang en breed met ontzettende bovenarmen. HeerlijkMaarja, wat wil je met krachttraining, karate en sloeproeien... En hij heeft humor en is slim
De vonken vlogen er alleen niet af... maarja... *zucht*
You'd better not woman!quote:
Ja! Dat heb ik inderdaad heeeel vaak, vandaar ook dat ik hier best voor open sta. Dan maar zien of die vonken nog komenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel doven
Ja dat is ook zo...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles waar de vonken direct van afspringen, kan ook heel snel doven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |