Mo denkt boeiend ik sta veillig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Flow3r het volgende:
Echt TOP zoals Mo haar maatjes steunt in deze moeilijke tijden
Niet weggaan hoor, vind je juist zo gezellig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Blackprinces het volgende:
Deze trolhoofd gaat mooi lekker lurken hierzo....
Stream op achtergrond en ik ga nog eens nadenken of ik het nog wel de moeite vind om het te volgen.
Principe rls is met ss bij mij volledig om zeep geholpen, fora ook
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niet weggaan hoor, vind je juist zo gezellig.
en ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog steeds in shock dat Mo veilig is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon gaat SS gewoon winnen. Let maar op.
Wil je de top 15 weten, met 110% zekerheid? Mag je me in de finale show wel een drankje geven. Betrouwbare bronnen. (lees:Joanna)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon gaat SS gewoon winnen. Let maar op.
Gewoon blijven dus, ieder zijn mening en respect ervoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wordt een bak met Karim en zijn dates.
Zullen ze dat morgen gaan doen?
Ik ben er nog
Nu Jo op de stoel zit heb je daar best veel kans op....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Komt die brief er nog in denken jullie? Zal na het eten wel komen gok ik.
Volgens mij vind hij het eigenlijk maar niets. Hij lijkt niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben er nog
Volgens mij heeft alleen mama jo zoiets geroepen op twitter.. Misschien dat de regie nu ook wel inziet dat ze teveel invloed had en die brief niet gestuurd wordt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Komt die brief er nog in denken jullie? Zal na het eten wel komen gok ik.
Jij wil gaan? echt niet, ik bind je vast hoor!! Wie of wat heeft jou zover gebracht. Moet ik zweepie tevoorschijn halen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben er nog
ach, heeft ze weer wat te kriebelen, dat doet ze veel te weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
Laura kan eindelijk naar Alex toe. Alleen haar gezicht zegt iets heel anders.
Misschien is ze daarom zo downquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach, heeft ze weer wat te kriebelen, dat doet ze veel te weinig de laatste tijd
Zou best kunnen alleen 3 mannen in de finale denk ik niet dus of Jo en Sharon samen met Karim, Gerard of Philip.. die 5 sowieso (het woord dat ik gisteren heb leren schrijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
[..]
Wil je de top 15 weten, met 110% zekerheid? Mag je me in de finale show wel een drankje geven. Betrouwbare bronnen. (lees:Joanna)
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
Mijn geheim is dat ik veel te softy ben.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij wil gaan? echt niet, ik bind je vast hoor!! Wie of wat heeft jou zover gebracht. Moet ik zweepie tevoorschijn halen?
het werd toch in de daily vorige week gezegd door bart?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen mama jo zoiets geroepen op twitter.. Misschien dat de regie nu ook wel inziet dat ze teveel invloed had en die brief niet gestuurd wordt?
Wanneer heeft ze dit gezegd dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
[..]
Wil je de top 15 weten, met 110% zekerheid? Mag je me in de finale show wel een drankje geven. Betrouwbare bronnen. (lees:Joanna)
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
de finale komt trouwens in 4 personen ipv 3 personen. Er gaan er niet twee tegelijk uit.
Vertel.,...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
[..]
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
de finale komt trouwens in 4 personen ipv 3 personen. Er gaan er niet twee tegelijk uit.
Okay, dan kom ik jou een drankje geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap ook nog steeds echt niet dat Mo niet genomineerd is!
Yeeeeh!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Roguee het volgende:
Mamajo zal wel balen, die zit in Istanbul deze week. Dus die zien we in ieder geval niet in de liveshow!?
Denk het ook vind het echt jammer dat mo niet genomineerd staat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
Wie eet er nou rijst met mayo?![]()
Dit is overigens een verloren zaak voor Laura, no way dat ze jo laten gaan!
Ben je betoeterd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Blackprinces het volgende:
Deze trolhoofd gaat mooi lekker lurken hierzo....
Stream op achtergrond en ik ga nog eens nadenken of ik het nog wel de moeite vind om het te volgen.
Principe rls is met ss bij mij volledig om zeep geholpen, fora ook
Dat is waar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Roguee het volgende:
Mamajo zal wel balen, die zit in Istanbul deze week. Dus die zien we in ieder geval niet in de liveshow!?
ja hiero, met saus graagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Stranger1977 het volgende:
Nu ik ze dat ranzige spul naar binnen zie werken,........
WIE heeft er zin in een shoarmaschotel?
Had liever Mo gezien. Lau mag van mij gaan, haar avontuur is al een paar week over, goed voor het meisje om naar huis te gaan voordat ze helemaal afgemaakt wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mijn geheim is dat ik veel te softy ben.....
Wat vind jij ervan? Jo en Lau op de stoel?
ach dat is ook maar 3 uurtjes vliegen...en....als ze niet komt zegt dat ook weer genoeg...jo gaat er echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Roguee het volgende:
Het klinkt wel logisch allemaal "Stelletje Flip en Jo" in de finale etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vertel.,...
Ik moet deze gewoon quoten (en bij deze ook opgeslagen)
Zeer goeie analyse en ben het er mee eens dat het zeer waarschijnlijk zo zal gaan. (Hoewel ik liever Gerard/Karim/Sharon in de finale zie, en ieder van deze 3 mag van mij winnen )quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
[..]
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
Er zal heus wel een live verbinding zijn met mamaJo vanuit een Turks theehuisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Roguee het volgende:
In een andere serie was er ook iemand echt het hulpje van de Stem, geloof ik!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het klinkt wel logisch allemaal "Stelletje Flip en Jo" in de finale etc.
Ik blijf erbij dat Jo er in zit als een soort van mol ofzo. Met dr toneel/acteeropleidingen in t achterhoofd, al haar privileges, hoe men in bochten wringt om haar erin te houden, het in en uitlopen bij de stem wat zelfs de bewoners opvalt. Ze dachten zelfs dat dat haar geheim was, ik heb een relatie met de stem :x En dr ma schijnt Hummie te kennen en Jo heeft zelf al vaker gezegd dat ze veel mensen in die wereld kent waaronder de broer van Bridget Maasland.
Die willen ze er echt niet uithebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna krijgt de ruime meerderheid aan stemmen.
Ja, vind ik ook erg jammer dat Mo niet genomineerd staat en er dus uitvliegt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had liever Mo gezien. Lau mag van mij gaan, haar avontuur is al een paar week over, goed voor het meisje om naar huis te gaan voordat ze helemaal afgemaakt wordt.
Soft zijn is niks mis mee hoorOp Fok mag je een keer hard zijn
als je dat in je dagelijkse leven maar niet bent. Fok is ook een soort RLS
eet smakelijk hoor , ik heb lekker pizza gegeten en neeee. niet van wagnersquote:
Die koop ik dus sowieso al niet meer he!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
eet smakelijk hoor , ik heb lekker pizza gegeten en neeee. niet van wagners
Dat is Portugees hèquote:
quote:
ik had trouwens prijs he met de prijs van wie kiest karim......quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
Ha ha, die 110% vind ik wel humorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
[..]
[..]
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
nog nooit gekocht hier...ik bestel altijd bij de italiaan zelfquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die koop ik dus sowieso al niet meer he!
Eens, niet opgeven nu Bp!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je betoeterd!
Je blijft maar mooi hoor. Ik zit hier ook af en toe tegen heug en meug te kijken naar die irritantos. Nog een paar weekjes, dan is het klaar.
Opgeven is voor mietjes!
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
maar ik vind het deze keer ook helemaal niet erg als jo er niet uitgaat....laat haar asjeblieft blijven ,zodat laura moved....hoe eerder hoe liever..ik moet ook aan mn hart denken onderhand,
echt? wat heb je gewonnen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik had trouwens prijs he met de prijs van wie kiest karim......
In-der-daad!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Annelies-G het volgende:
WAaar slaat de COS titel op! Moeten we nu ineens mild zijn omdat giedje hier is? Hmmzzz, doek toch niet :p
Stop de persen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Niki.P het volgende:
Jo geeft toe niet alles van honden te weten...
regel het maar, ik ben van de partijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We kunnen best een keer een shoarmaschotel gaan eten met de echte liefhebbers
Het was een observatie, zeker geen opdracht ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Annelies-G het volgende:
WAaar slaat de COS titel op! Moeten we nu ineens mild zijn omdat giedje hier is? Hmmzzz, doek toch niet :p
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
Even lui uit de poll:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
maar ik vind het deze keer ook helemaal niet erg als jo er niet uitgaat....laat haar asjeblieft blijven ,zodat laura moved....hoe eerder hoe liever..ik moet ook aan mn hart denken onderhand,
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenquote:
Met een stapel fake merk-kleding op de achtergrond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal heus wel een live verbinding zijn met mamaJo vanuit een Turks theehuis
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het klinkt wel logisch allemaal "Stelletje Flip en Jo" in de finale etc.
Ik blijf erbij dat Jo er in zit als een soort van mol ofzo. Met dr toneel/acteeropleidingen in t achterhoofd, al haar privileges, hoe men in bochten wringt om haar erin te houden, het in en uitlopen bij de stem wat zelfs de bewoners opvalt. Ze dachten zelfs dat dat haar geheim was, ik heb een relatie met de stem :x En dr ma schijnt Hummie te kennen en Jo heeft zelf al vaker gezegd dat ze veel mensen in die wereld kent waaronder de broer van Bridget Maasland.
Ik zal eens bij gaan houden wie hier van de shoarmaschotel is,...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
regel het maar, ik ben van de partij
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
@
@nicolevanloenen ja klopt! Heb je nooit de reclame gezien?: stem op jo en maak kans op een gratis botox behandeling? Hahahaha #LOL #sstnl
Cynthia wordt gewoon bijna grappig op Twitter...
Jaa ik ben ook erg blijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenlaura eruit, dat ik het nog mee mag maken
Dat moet je nog maar afwachten of je het mee gaat makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenlaura eruit, dat ik het nog mee mag maken
Cynthia, wie is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
@
@nicolevanloenen ja klopt! Heb je nooit de reclame gezien?: stem op jo en maak kans op een gratis botox behandeling? Hahahaha #LOL #sstnl
haha als je dat stukje uit de vuilnisbak wilt eten, be my guestquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekkeuuurrrrrrrrr, en geeneens een stukje over? vreetzak
SST_Cynthia SST Cynthia
@
Ik hou me toch niet aan opdrachten , ben erg tegendraadsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het was een observatie, zeker geen opdracht ofzo
SST_Cynthia SST Cynthia
@
dat vinnik nou cool voor jequote:
Rustig maar... Guido weet de uitslag al!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Roguee het volgende:
Ik kan het me gewoon NIET voorstellen dat Jo eruit gaat
Joanna: 90 % Laura: 10%quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef TimeJumper het volgende:
Het leukste is natuurlijk dat Lijzige Laura die zo kickt op procentjes.
Straks heel weinig procentjes heeft, dat het verschil tussen haar en Joanne echt ongeloofelijkkkkkk groot is.
Is goed voor haar te grote ego
Zelfs Maik had 29% terwijl die weken op 1% of 2% stond, dus denk het nietquote:
positive thinking herequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten of je het mee gaat maken
Baas boven baas noemen ze datquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
En juist daarom blijft ze. Je vergeet nog een belangrijke: haar liefje zit er nog. Never nooit dus dat ze eruit wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Even lui uit de poll:
Echt de moeilijkste poll ooit. Ik ben ze allebei zat.
Maar ik heb toch maar voor Laura gekozen.. Waarom? Als Jo weg is, kun je Laura makkelijk negeren. ZE zegt niks, ze wil niks, ze doet niks, ze kan niets. Als Laura echter weg is, zit Jo er nog in en die is onmogelijk te negeren. Die zegt alles, die wil alles, die kan alles, en altijd beter, en zeker als ze denkt dat ze dan nóg populairder is krijgt ze nóg meer praatjes. En ik ben Mama Jo met dr gladgestreken trekfolie kop ook helemaal zat met dr gespam en dat Dennis verhaal tot op het bot uitmelken![]()
ik ben bang dat U het haasje isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vinnik nou cool voor jeen wie is de ongelukkige?
Yup dat is duidelijk vanaf het begin jammer genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
alles voor tofs en de tietenfabriek he
Dan vind je het vast niet raar dat wij dat nu nog steeds denken:)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
En nu zie je gewoon dat ze dan in contact treed met haar Moederquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
mijn naam is haas..in dit gevalquote:
Dat gaat ook absofakkinglutely NIET gebeuren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Roguee het volgende:
Ik kan het me gewoon NIET voorstellen dat Jo eruit gaat
Zal ze toentertijd al contact hebben gehad met dr moeder?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Kijk dat is leuk die inside informatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
ja ze weet dat dat nog maar 2 keer hoeft...vanaf donderdag niet meer dusquote:
Hij lijkt wel niet wijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Allemaal stemmen op wie jij het vind dat die het meest verdiend.
Ze krijgt wel een behoorlijke voorkeurs behandeling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Rustig blijven ademen komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
Lijkt me sterk... of het moet dan toch... ik wil en zal het niet geloven. Dat zal echt een te grote mindfuck zijn voor ons als bewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ze toentertijd al contact hebben gehad met dr moeder?
Neu, ze gaan het heeeeeeeeeeeeeeel spannend maken! 51 - 49quote:
Ja schatje *kriebelt*quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen komt goed schatje
gaan we een guido'tje doen? hihiquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef afca_oc het volgende:
doe maar 50,01% voor laura vs 49,99% voor jo
dit dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef afca_oc het volgende:
doe maar 50,01% voor laura vs 49,99% voor jo
ja nu wel weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen komt goed schatje
hahaa hebben wij wat goed te maken dan?quote:
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Zelfs die willen Laura weg hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
de fans van de mosquitos stemmen op lau als ze slim zijn
stem op Jo, dan is Lau weg en dan winnen de mosquitos met gemak...!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Sorry... het volgende:
Kijk nou toch eens hoe irritant vrolijk en opgewekt die Mo is, vanmiddag nog de zielige stervende zwaan spelen en schijterig doen en maar zeiken over nominaties dit en nominaties dat...tegen medebewoners zeggen dat ze heeeeeel teleurgesteld zou zijn als ze op haar zouden hebben gestemd...etc etc...Mo, ik niet alleen, maar velen met mij, zijn je zo zat meis...we wensen je hoe dan ook veel sterkte als je weer in NL bent !
Nee eerst nu Jo er uit, dan zijn de reclames ook verdwenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
maar kunnen beter eerst JoJo eruit hebbenquote:
Dat is elke keer voor de nominaties maar het valt daar schijnbaar niet op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Sorry... het volgende:
Kijk nou toch eens hoe irritant vrolijk en opgewekt die Mo is, vanmiddag nog de zielige stervende zwaan spelen en schijterig doen en maar zeiken over nominaties dit en nominaties dat...tegen medebewoners zeggen dat ze heeeeeel teleurgesteld zou zijn als ze op haar zouden hebben gestemd...etc etc...Mo, ik niet alleen, maar velen met mij, zijn je zo zat meis...we wensen je hoe dan ook veel sterkte als je weer in NL bent !
Wat denk je dan dat ze daar dan telkens deed...? Op een gegeven moment zat ze er echt veel. Als ze bonuspunten kreeg voor elk bezoek had ze na een week al genoeg gespaard voor een nieuwe televisie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef poffu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... of het moet dan toch... ik wil en zal het niet geloven. Dat zal echt een te grote mindfuck zijn voor ons als bewoners.
Wat ik me dan afvraag? Waarom hebben jullie daar nooit gezamenlijk over geklaagd bij de stem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eerst nu Jo er uit, dan zijn de reclames ook verdwenen
Kaley Cuocoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga even Big bang theory verder kijken latersssssssssssssssss
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren Bullquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar kunnen beter eerst JoJo eruit hebben
heb je de stem zelf wel eens een keer gezien.. misschien is het mamajo welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Ze zijn daar blind/naief of loserquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat is elke keer voor de nominaties maar het valt daar schijnbaar niet op.
uhhhh ik mocht kiezen met wie en jij mag dan kiezen wat en waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa hebben wij wat goed te maken dan?
Zou best wel kunnen. Maar iedereen is op een casting dag geweest, ook Joanna.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.
Wij vonden dit ook wel heel veelzeggend.
ook ik vergeet dat nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.
Wij vonden dit ook wel heel veelzeggend.
nou snap ik er helemaal niks meer van hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhhh ik mocht kiezen met wie en jij mag dan kiezen wat en waar
En Jo gaat er never nooit niet uit hoor.......maar ik hoop ut wel..
Misschien kunnen we ook een rooiebroek hyve oprichtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon zegt gelijk hij moet zijn rode broek aan!!! #rooiebroek!
Hij mist de bestequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nu wel weeradem in.........en ......adem uit...........en adem in.........en.........
Jah nu heeft hij geen #rooiebroekquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Flip heeft zn kleren meoten verstoppen toch?
quote:
Loopt ze weer te gillen dat maffe mensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Kiqy het volgende:
krijs piep wat zit Laura hysterisch te doen!
Yep maar blijkbaar zat ze toen al bij de SST crew in plaats van bij de rest van de kandidaten, en Aafke mocht het hier dus niet over hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef poffu het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen. Maar iedereen is op een casting dag geweest, ook Joanna.
ik vond het ook vreemd! rijst met majo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
Wie eet er nou rijst met mayo?![]()
Dit is overigens een verloren zaak voor Laura, no way dat ze jo laten gaan!
trek die belachelijke rok eens over je kop heen !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef ikke79 het volgende:
laura hou je kop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nou snap ik er helemaal niks meer van haha
nee jo gaat er niet uit...nu niet hopelijk.....volgende week mag ze van mij samen met mo op de bank
Volgens mij is het voorbereiding, want de dames komen pas morgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden moeten karim oppimpen??
Zou vet leuk zijn als die zijn date gaat krijgen.
En hopenlijk geen sl dan...
dat gaat nooit lukken met die orenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
trek die belachelijke rok eens over je kop heen !!
Wachten tot de bom barst (verwacht hem nog wel voor donderdag)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
Laura weer snauwen tegen Jo.
Jo reageert weer bijna pissed off.
Die meiden liggen elkaar niet zo
Das altijd met haar op t beeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
1 van mijn streams staat al 1 uur vast op dit beeld
[ afbeelding ]
Dat word nog een bitchfightquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
hmmmm.....ik zit ook van alles tegelijk te doen hier....stuur dan eens een DMquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
ja typisch he. Nooit ook eens enige andere uitdrukking op haar gezicht en als ze praat altijd dat snauwerige of ongeintresseerde toontje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Flow3r het volgende:
Laura kan alleen maar schreeuwen of snauwen als ze praat
Is goed voor het stemmen als ze dat doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Loopt ze weer te gillen dat maffe mens
Die krijgen nog wel ruzie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga nog voor een grote ruzie voor donderdag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
dan heb je niet veel gemist van haar...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
1 van mijn streams staat al 1 uur vast op dit beeld
[ afbeelding ]
ja dat ligt in zijn la onder het bed vandaar die stress net toen ze hem open dedenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
jah, tis een heel apart raar mensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja typisch he. Nooit ook eens enige andere uitdrukking op haar gezicht en als ze praat altijd dat snauwerige of ongeintresseerde toontje.
Je zal daar "gezellie" mee op een terras zitten met dat ontevreden smoel![]()
Vreemd hoor
Nou ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wachten tot de bom barst (verwacht hem nog wel voor donderdag)
Eindelijk battlequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga nog voor een grote ruzie voor donderdag!
eindelijk dan toch herrie in de tent en bloed aan de muurquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ik kan niet wachten.
Wil die 2 wel eens horen krijsen tegen elkaar...
hakkuhhhhhhhhhhhhh krabbuhhh haruhhh trekkuhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga nog voor een grote ruzie voor donderdag!
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MaryChey het volgende:
[..]
dan heb je niet veel gemist van haar...
wie heeft dat gedaan?heb ik effe gimistquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Niki.P het volgende:
Karim heeft door dat zijn kleren weg zijn...
en ze heeft haar kerkschoenen nog wel aanquote:
Flip. Alles ligt onder zn bedquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef ikke79 het volgende:
[..]
wie heeft dat gedaan?heb ik effe gimist
Flipquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef ikke79 het volgende:
[..]
wie heeft dat gedaan?heb ik effe gimist
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Haha, Karim laat zich niet zomaar alles vertellen door die schreeuwwijfen. Hij wil zijn rode broek.
ja hier ook hahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Geen idee gaat zo snel op de chat, dat ik de stream mis
Ja ik wordt ook al nerveus van mezelf zit van scherm naar scherm te loeren...:Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Geen idee gaat zo snel op de chat, dat ik de stream mis
Hoe ze altijd kijkt saggoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet Karim in zijn boxer daten? Is het een missie van Flip om al zijn kleren te verstoppen?
Iemand een shot van Laura's kop toen ze te horen kreeg dat ze genomineerd stond?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef mazaru het volgende:
En wie probeert er weer wanhopig de aandacht naar zich toe te trekken?
![]()
[ afbeelding ]
oh ja die kerkschoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
[..]
en ze heeft haar kerkschoenen nog wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |