Rustig maar... Guido weet de uitslag al!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Roguee het volgende:
Ik kan het me gewoon NIET voorstellen dat Jo eruit gaat
Joanna: 90 % Laura: 10%quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef TimeJumper het volgende:
Het leukste is natuurlijk dat Lijzige Laura die zo kickt op procentjes.
Straks heel weinig procentjes heeft, dat het verschil tussen haar en Joanne echt ongeloofelijkkkkkk groot is.
Is goed voor haar te grote ego
Zelfs Maik had 29% terwijl die weken op 1% of 2% stond, dus denk het nietquote:
positive thinking herequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten of je het mee gaat maken
Baas boven baas noemen ze datquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
En juist daarom blijft ze. Je vergeet nog een belangrijke: haar liefje zit er nog. Never nooit dus dat ze eruit wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Even lui uit de poll:
Echt de moeilijkste poll ooit. Ik ben ze allebei zat.
Maar ik heb toch maar voor Laura gekozen.. Waarom? Als Jo weg is, kun je Laura makkelijk negeren. ZE zegt niks, ze wil niks, ze doet niks, ze kan niets. Als Laura echter weg is, zit Jo er nog in en die is onmogelijk te negeren. Die zegt alles, die wil alles, die kan alles, en altijd beter, en zeker als ze denkt dat ze dan nóg populairder is krijgt ze nóg meer praatjes. En ik ben Mama Jo met dr gladgestreken trekfolie kop ook helemaal zat met dr gespam en dat Dennis verhaal tot op het bot uitmelken![]()
ik ben bang dat U het haasje isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vinnik nou cool voor jeen wie is de ongelukkige?
Yup dat is duidelijk vanaf het begin jammer genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
alles voor tofs en de tietenfabriek he
Dan vind je het vast niet raar dat wij dat nu nog steeds denken:)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
En nu zie je gewoon dat ze dan in contact treed met haar Moederquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
mijn naam is haas..in dit gevalquote:
Dat gaat ook absofakkinglutely NIET gebeuren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Roguee het volgende:
Ik kan het me gewoon NIET voorstellen dat Jo eruit gaat
Zal ze toentertijd al contact hebben gehad met dr moeder?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Kijk dat is leuk die inside informatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
ja ze weet dat dat nog maar 2 keer hoeft...vanaf donderdag niet meer dusquote:
Hij lijkt wel niet wijs.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Allemaal stemmen op wie jij het vind dat die het meest verdiend.
Ze krijgt wel een behoorlijke voorkeurs behandeling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Rustig blijven ademen komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
maar ik vind het deze keer ook helemaal niet erg als jo er niet uitgaat....laat haar asjeblieft blijven ,zodat laura moved....hoe eerder hoe liever..ik moet ook aan mn hart denken onderhand,
Lijkt me sterk... of het moet dan toch... ik wil en zal het niet geloven. Dat zal echt een te grote mindfuck zijn voor ons als bewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ze toentertijd al contact hebben gehad met dr moeder?
Neu, ze gaan het heeeeeeeeeeeeeeel spannend maken! 51 - 49quote:
Ja schatje *kriebelt*quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen komt goed schatje
gaan we een guido'tje doen? hihiquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef afca_oc het volgende:
doe maar 50,01% voor laura vs 49,99% voor jo
dit dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef afca_oc het volgende:
doe maar 50,01% voor laura vs 49,99% voor jo
ja nu wel weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen komt goed schatje
hahaa hebben wij wat goed te maken dan?quote:
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Zelfs die willen Laura weg hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
de fans van de mosquitos stemmen op lau als ze slim zijn
stem op Jo, dan is Lau weg en dan winnen de mosquitos met gemak...!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
de fans van de mosquitos stemmen op lau als ze slim zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |