Stop de persen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Niki.P het volgende:
Jo geeft toe niet alles van honden te weten...
regel het maar, ik ben van de partijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We kunnen best een keer een shoarmaschotel gaan eten met de echte liefhebbers
Het was een observatie, zeker geen opdracht ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Annelies-G het volgende:
WAaar slaat de COS titel op! Moeten we nu ineens mild zijn omdat giedje hier is? Hmmzzz, doek toch niet :p
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Stability het volgende:
[..]
eet smakelijk hoor , ik heb lekker pizza gegeten en neeee. niet van wagners
Even lui uit de poll:quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Stability het volgende:
maar ik vind het deze keer ook helemaal niet erg als jo er niet uitgaat....laat haar asjeblieft blijven ,zodat laura moved....hoe eerder hoe liever..ik moet ook aan mn hart denken onderhand,
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenquote:
Met een stapel fake merk-kleding op de achtergrond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal heus wel een live verbinding zijn met mamaJo vanuit een Turks theehuis
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het klinkt wel logisch allemaal "Stelletje Flip en Jo" in de finale etc.
Ik blijf erbij dat Jo er in zit als een soort van mol ofzo. Met dr toneel/acteeropleidingen in t achterhoofd, al haar privileges, hoe men in bochten wringt om haar erin te houden, het in en uitlopen bij de stem wat zelfs de bewoners opvalt. Ze dachten zelfs dat dat haar geheim was, ik heb een relatie met de stem :x En dr ma schijnt Hummie te kennen en Jo heeft zelf al vaker gezegd dat ze veel mensen in die wereld kent waaronder de broer van Bridget Maasland.
Ik zal eens bij gaan houden wie hier van de shoarmaschotel is,...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
regel het maar, ik ben van de partij
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
@
@nicolevanloenen ja klopt! Heb je nooit de reclame gezien?: stem op jo en maak kans op een gratis botox behandeling? Hahahaha #LOL #sstnl
Cynthia wordt gewoon bijna grappig op Twitter...
Jaa ik ben ook erg blijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenlaura eruit, dat ik het nog mee mag maken
Dat moet je nog maar afwachten of je het mee gaat makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
vet cool idee he? ik slaap nu tenminste wel lekker de komende nachtenlaura eruit, dat ik het nog mee mag maken
Cynthia, wie is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
@
@nicolevanloenen ja klopt! Heb je nooit de reclame gezien?: stem op jo en maak kans op een gratis botox behandeling? Hahahaha #LOL #sstnl
haha als je dat stukje uit de vuilnisbak wilt eten, be my guestquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekkeuuurrrrrrrrr, en geeneens een stukje over? vreetzak
SST_Cynthia SST Cynthia
@
Ik hou me toch niet aan opdrachten , ben erg tegendraadsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het was een observatie, zeker geen opdracht ofzo
SST_Cynthia SST Cynthia
@
dat vinnik nou cool voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |