Jah nu heeft hij geen #rooiebroekquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Flip heeft zn kleren meoten verstoppen toch?
quote:
Loopt ze weer te gillen dat maffe mensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Kiqy het volgende:
krijs piep wat zit Laura hysterisch te doen!
Yep maar blijkbaar zat ze toen al bij de SST crew in plaats van bij de rest van de kandidaten, en Aafke mocht het hier dus niet over hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef poffu het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen. Maar iedereen is op een casting dag geweest, ook Joanna.
ik vond het ook vreemd! rijst met majo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
Wie eet er nou rijst met mayo?![]()
Dit is overigens een verloren zaak voor Laura, no way dat ze jo laten gaan!
trek die belachelijke rok eens over je kop heen !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef ikke79 het volgende:
laura hou je kop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nou snap ik er helemaal niks meer van haha
nee jo gaat er niet uit...nu niet hopelijk.....volgende week mag ze van mij samen met mo op de bank
Volgens mij is het voorbereiding, want de dames komen pas morgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Blackprinces het volgende:
De meiden moeten karim oppimpen??
Zou vet leuk zijn als die zijn date gaat krijgen.
En hopenlijk geen sl dan...
dat gaat nooit lukken met die orenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
trek die belachelijke rok eens over je kop heen !!
Wachten tot de bom barst (verwacht hem nog wel voor donderdag)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
Laura weer snauwen tegen Jo.
Jo reageert weer bijna pissed off.
Die meiden liggen elkaar niet zo
Das altijd met haar op t beeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
1 van mijn streams staat al 1 uur vast op dit beeld
[ afbeelding ]
Dat word nog een bitchfightquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
hmmmm.....ik zit ook van alles tegelijk te doen hier....stuur dan eens een DMquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
ja typisch he. Nooit ook eens enige andere uitdrukking op haar gezicht en als ze praat altijd dat snauwerige of ongeintresseerde toontje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Flow3r het volgende:
Laura kan alleen maar schreeuwen of snauwen als ze praat
Is goed voor het stemmen als ze dat doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Loopt ze weer te gillen dat maffe mens
Die krijgen nog wel ruzie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga nog voor een grote ruzie voor donderdag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
dan heb je niet veel gemist van haar...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
1 van mijn streams staat al 1 uur vast op dit beeld
[ afbeelding ]
ja dat ligt in zijn la onder het bed vandaar die stress net toen ze hem open dedenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
jah, tis een heel apart raar mensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja typisch he. Nooit ook eens enige andere uitdrukking op haar gezicht en als ze praat altijd dat snauwerige of ongeintresseerde toontje.
Je zal daar "gezellie" mee op een terras zitten met dat ontevreden smoel![]()
Vreemd hoor
Nou ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wachten tot de bom barst (verwacht hem nog wel voor donderdag)
Eindelijk battlequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga nog voor een grote ruzie voor donderdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |