Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Sorry... het volgende:
Kijk nou toch eens hoe irritant vrolijk en opgewekt die Mo is, vanmiddag nog de zielige stervende zwaan spelen en schijterig doen en maar zeiken over nominaties dit en nominaties dat...tegen medebewoners zeggen dat ze heeeeeel teleurgesteld zou zijn als ze op haar zouden hebben gestemd...etc etc...Mo, ik niet alleen, maar velen met mij, zijn je zo zat meis...we wensen je hoe dan ook veel sterkte als je weer in NL bent !
Nee eerst nu Jo er uit, dan zijn de reclames ook verdwenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef bull1966 het volgende:
de fans van de mosquitos stemmen op lau als ze slim zijn
maar kunnen beter eerst JoJo eruit hebbenquote:
Dat is elke keer voor de nominaties maar het valt daar schijnbaar niet op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Sorry... het volgende:
Kijk nou toch eens hoe irritant vrolijk en opgewekt die Mo is, vanmiddag nog de zielige stervende zwaan spelen en schijterig doen en maar zeiken over nominaties dit en nominaties dat...tegen medebewoners zeggen dat ze heeeeeel teleurgesteld zou zijn als ze op haar zouden hebben gestemd...etc etc...Mo, ik niet alleen, maar velen met mij, zijn je zo zat meis...we wensen je hoe dan ook veel sterkte als je weer in NL bent !
Wat denk je dan dat ze daar dan telkens deed...? Op een gegeven moment zat ze er echt veel. Als ze bonuspunten kreeg voor elk bezoek had ze na een week al genoeg gespaard voor een nieuwe televisie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef poffu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... of het moet dan toch... ik wil en zal het niet geloven. Dat zal echt een te grote mindfuck zijn voor ons als bewoners.
Wat ik me dan afvraag? Waarom hebben jullie daar nooit gezamenlijk over geklaagd bij de stem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee eerst nu Jo er uit, dan zijn de reclames ook verdwenen
Kaley Cuocoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga even Big bang theory verder kijken latersssssssssssssssss
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren Bullquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar kunnen beter eerst JoJo eruit hebben
heb je de stem zelf wel eens een keer gezien.. misschien is het mamajo welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef poffu het volgende:
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak we dachten in het huis dat Joanna een mol was van de stem haha. Ze werd soms echt wel 12x op een dag naar de kamer geroepen en dan had ze bij slechts 4 bezoeken een excuus of een redenatie.
Ze zijn daar blind/naief of loserquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat is elke keer voor de nominaties maar het valt daar schijnbaar niet op.
uhhhh ik mocht kiezen met wie en jij mag dan kiezen wat en waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa hebben wij wat goed te maken dan?
Zou best wel kunnen. Maar iedereen is op een casting dag geweest, ook Joanna.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.
Wij vonden dit ook wel heel veelzeggend.
ook ik vergeet dat nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast al meegekregen dat Aafke een heel verhaal had over de casting, dat Joanna toen al bij de SST crew zat ipv bij de rest ? Toen kreeg ze van de stem te horen dat ze de regels overtrad, en is wss het idee over de eieren/disco etc ontstaan.
Wij vonden dit ook wel heel veelzeggend.
nou snap ik er helemaal niks meer van hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhhh ik mocht kiezen met wie en jij mag dan kiezen wat en waar
En Jo gaat er never nooit niet uit hoor.......maar ik hoop ut wel..
Misschien kunnen we ook een rooiebroek hyve oprichtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Niki.P het volgende:
Sharon zegt gelijk hij moet zijn rode broek aan!!! #rooiebroek!
Hij mist de bestequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja nu wel weeradem in.........en ......adem uit...........en adem in.........en.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |